Audi 100 c4 project S swap 2,3 --> 2,7 BiT AGB Air Ride

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Danon
Posty: 31
Rejestracja: 2013-07-02, 18:08
Lokalizacja: jaworzno
Płeć:
Kontakt:

Audi 100 c4 project S swap 2,3 --> 2,7 BiT AGB Air Ride

Post autor: Danon »

Witam nie wiedzialem gdzie konkretnie umiescic moje pytanie mam nadzieje ze jest ok.
Czy ktos z kolegow na forum jest w stanie i czy to wogole mozliwe wsadzenie silnika z audi s4 b5 2,7 biturbo do mojej audicy 100 c4 z 92 roku sedan naped oska. Auto ma oryginalnie silnik 2,8 v6 ktory aktualnie jest do remontu. Przegladajac ogloszenia na forach widzialem silniki 2,7 z calym osprzetem w cenie 3500 i wiecej. Nie siedze w temacie takich przerobek i nie wiem czy to jest mozliwe, jezeli tak chcialbym wiedziec czy ktorys z kolegow profesjonalnie wykona taka usluge i co sie wiaze jeszcze z wymiana i przyblizony koszt.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2015-12-12, 20:57 przez Danon, łącznie zmieniany 1 raz.
Arthur
Posty: 72
Rejestracja: 2012-11-05, 13:48
Lokalizacja: krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arthur »

to lepiej sprzedaj 100-ke, bo i tak jest w osi , a jesli nie masz na ten temat pojecia i wszystko chcesz zlecić jakiej firmie to napewno taniej wyjdzie zakup s4-ki
quattro-service.pl
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Re: Czy realny jest taki projekt audi 100 c4 2,7 biturbo??

Post autor: RooS »

Danon pisze:...silniki 2,7 z calym osprzetem w cenie 3500 i wiecej...
Obrazek

I na tym zakończmy.
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

SID jest możliwość założenia jakiegoś filtru pod userów/ posty?
Danon
Posty: 31
Rejestracja: 2013-07-02, 18:08
Lokalizacja: jaworzno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Danon »

Mialem nadzieje ze na tym forum dostane odpowiedz na moje pytanie a nie krytyka i sprzedaz auta. Chyba to jest najlepsze miejsce dla ludzi ktorzy chca miec cos innego. Nie interesuje mnie audi s4 b5 tylko cos innego w mojej budzie. Mam nadzieje ze jeszcze w tym watku odezwie sie ktos kto podejdzie konkretnie do tematu i poda cene a nie odrazu zamykac watek.
Czekam na realne koszty silnika i robocizny.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A po co filtry? Fajnie sie przy drinku czyta ;-)
Awatar użytkownika
Source
Posty: 56
Rejestracja: 2014-02-22, 23:44
Lokalizacja: KOS
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Source »

Danon pisze:Mialem nadzieje ze na tym forum dostane odpowiedz na moje pytanie a nie krytyka i sprzedaz auta. Chyba to jest najlepsze miejsce dla ludzi ktorzy chca miec cos innego. Nie interesuje mnie audi s4 b5 tylko cos innego w mojej budzie. Mam nadzieje ze jeszcze w tym watku odezwie sie ktos kto podejdzie konkretnie do tematu i poda cene a nie odrazu zamykac watek.
Czekam na realne koszty silnika i robocizny.
do robocizny dodaj dołożenie quattro bo ten silnik na ośce się nie sprawdzi.
marko
Posty: 205
Rejestracja: 2011-11-30, 23:12
Lokalizacja: niemcy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marko »

koszt na gotowo bedzie kolo 10 tys mozesz dostac silnik od a6 c5 byly w osce nie warte lepiej kup a6 c4 2.2t za 10 tys dostaniesz to bedzie dobre rozwiazanie

http://allegro.pl/audi-s6-c4-4-2-v8-290 ... 06147.html
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Co do kosztow to wszystko zalezy jaki motor kupisz,w jakim stanie,czy bedzie wymagac remontu itp.Jak marko, napisal z tym ze koszty mogą wzrosnąc.Pozatym masz auto inwalide czyt.oskę wiec szkoda wgl swapowac na 2.7Bit.Na forum sa magicy ktorzy zapewne by Ci to ogarneli tylko czy to ma sens.Dla mnie nie.Wypierdolisz mnostwo kasy.
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Danon pisze:Czekam na realne koszty silnika i robocizny.
Sam Swap zamkniesz się w 10-12 tys zł (realnie i optymistycznie jeżeli chcesz mieć z motorownią coś niecoś porobione) reszta wielka niewiadoma mogą dojść niespodziewane koszta i pamiętaj jedno! ten motor który teraz posiadasz dupy nie urywa, przy silniku Biturbo już będziesz bardzo mocno szukał trakcji z racji wysokiego Nm. Więc pytanie jest czy warto?! Chłopaki się nabijają bo sami śmigają od lat z tym motorem i to w quattro, a i tam czasami trakcja potrafi się zagubić w chłodne dni z zimnym dolotem :-D

ośka + BiT dla mnie odpada sorry Dżordż not this time :-P
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Silnik 3 500
Robota 2 500
Jakiś program,pompa ,przeróbki 2 000
I masz 300 km to w tym aucie tak może być
Tylko skrzynia słaba jak iść z mocą
Awatar użytkownika
qlas1
Posty: 31
Rejestracja: 2013-11-26, 01:42
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: qlas1 »

juz lepiej się chyba pchać w 2.2 T które siedziało seryjnie w C4 S4
S4 B5 Under Construction - pending .... ....
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

NIe wiem czy wgl sens pakowac nawet i 2.2T skoro auto bedzie gubilo trakcje na pierwszych biegach.A to meczy i szybko sie nudzi.Zeby to mialo rece i nogi to swapowac takze quattro.
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

Bucik miał chyba A6 z 2.7t 230 KM w ośce. Pamiętacie zielone skóry? :mrgreen: jakoś jeździł ;-)
Awatar użytkownika
Source
Posty: 56
Rejestracja: 2014-02-22, 23:44
Lokalizacja: KOS
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Source »

robertukf pisze:Bucik miał chyba A6 z 2.7t 230 KM w ośce. Pamiętacie zielone skóry? :mrgreen: jakoś jeździł ;-)
Najgorsze co może byc to zielone wnętrze w Audi, nie wiem kto to wymyślił w DE ale musial miec ostro w bani. (to samo z niebieskimi fotelami) ...
ODPOWIEDZ