Wersja szwajcarska 230hp?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Sami
Posty: 26
Rejestracja: 2014-07-30, 12:50
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Wersja szwajcarska 230hp?

Post autor: Sami »

Przy strojeniu gazu w mojej S4 okazało się, że nawet przy maks obciążeniu dawki paliwa są zawsze stechiometryczne, a podobno przy wysokich obrotach i obciążeniu powinno dolewać paliwa. Gazownik trochę poszperał i powiedział mi, że jakiś jego znajomy już się kiedyś z tym spotkał w S4 B5, które podobno było w jakiejś specjalnej wersji na Szwajcarię, z mocą ograniczoną do 230hp.
Szukałem w necie jakichkolwiek informacji na ten temat, niestety nic nie znalazłem. Faktycznie w Szwajcarii były takie wersje? Jeśli tak, to prawdopodobnie taką mam, w związku z tym cholera wie ile mam mocy i czy ten chip, o którym mówił poprzedni sprzedawca nie był w aucie tylko po to, żeby "wrócić" do seryjnej mocy.

Pojadę na hamownię tak czy siak, ale ciekawy jestem, czy wiecie coś o istnieniu wersji 230hp.
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

jak dla mnie to nie ma czegoś takiego. U mnie jest kupione auto z salonu w Szwajcarii, wszystkie papiery elegancko są i ma serie prawie bo jest 264 konie i 411 momentu. Na Stany miało 250 koni bo jak zawsze dosrali się do emisji.
Andrzej
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

a jakie masz oznaczenie silnika ? ale na silniku a nie po vin
czy samochód jest 100% sprawny bo może coś tam niedomaga?
jak to przyjechało z za granicy to może z ubitym motorem i ktoś wsadził 2.7 z A6 bo taki udało się kupić i będzie seria 230KM
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nawet jak wsadzili z a6 to ecu i tak pewnie zostalo z S4 z ori softem
Awatar użytkownika
modek
Posty: 292
Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:

Post autor: modek »

mam AJK z softem AGB, no seria to to na pewno nie jest :mrgreen:
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
Sami
Posty: 26
Rejestracja: 2014-07-30, 12:50
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sami »

Nie mam pojęcia co mam na silniku, gdzie tego szukać?

Na pewno pompuje dobrze, czyli 0,75-0,8 bara. Tyle wiem.

Wrócę z hamowni to dam znać ;)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Przy strojeniu gazu w mojej S4 okazało się, że nawet przy maks obciążeniu dawki paliwa są zawsze stechiometryczne
jeśli EGT przekroczy 940 stopni :) a skoro nie przekracza to masz lambda 1 :) ekologiczne auto nie widze żadnego problemu.
Obrazek
Sami
Posty: 26
Rejestracja: 2014-07-30, 12:50
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sami »

Hmmmm przy ganianiu na lotnisku, pełnym obciążeniu przez wszystkie biegi do 220km/h.. chyba powinno się podnieść ponad 940 stopni? :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

niekoniecznie jeśli jest seria wlane dobre paliwo. Sprawdź w kanale 112. Jeśli przekroczy temp. jest tam opcja wzbogacanie w procentach mieszanki. Wtedy AFR powinien skoczyć, musialbys pojeździc z sondą szerokopasmową w wydechu. Ze składem mieszanki zalezy od sterownika softu auta. Niektóre własnie są takie że ciągle jeżdzą lambda 1, ale mozna to przerobić w sofcie :)
Obrazek
Sami
Posty: 26
Rejestracja: 2014-07-30, 12:50
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sami »

OK, dzięki. Popatrzę.
ODPOWIEDZ