Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Nosb, no i co zrobione już? :mrgreen:

[ Dodano: 2014-09-16, 11:25 ]
Właśnie kurpiu, a gwarancje dajesz na taki stejdż? :-P
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Co do chinola to smigam na nim juz rok czasu i niema lekko a spisuje sie zajebiscie. Nie wroce do dwoch turbin:) hehe
Ogolnei liczac sama robote to na singlu jest taniej nie robisz 2x kolektor, 2x DP ,2x TIP Wiec idize mniej materialu mniej spawania. Co za tym idzie koszt dla klienta jest mniejszy.

Zanieglugo wyjedzie odemnie jeszcze jedno single turbo. WLsciciel przesiada sie wlasnie z K04 RS6 ciekawe jakie bedzie mial odczucia:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Jak nie robisz kolektorow? Na seryjne wsadzasz single turbo?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Seryjne kolektory to nawet do serii sie nie nadaja adoptuje z innego silnika:) Male przerobki i pasuej:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Ciekawy artykuł o tym jak oszukują na hamowni:
http://www.pencilgeek.org/2009/09/expos ... w-the.html
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Zakladasz zeliwa z 2,8/2,4 , dorabiasz przelotki z nich na pojedyncze turbo i tyle. chcialem pakowac pojedyncze jeszcze za czasow eks bialasa.
Obrazek
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

i czemu zrezygnowales?
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Bo zmienilem samochod ? :)
Obrazek
aro51
Posty: 82
Rejestracja: 2013-05-24, 07:08
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aro51 »

To Buh-a na jednej turbinie :mrgreen:
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Chyba z łodzi podwodnej :mrgreen:
Obrazek
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

A nie moznaby zamontować/skitrac dwóch takich dużych? :)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Wszystko mozna:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

z tym oszukiwaniem to najlatwiej oszukac na MAHA. Temp. zasysanego powietrza i cisnieniem. Potem wprowadza sie korekte DIN i wychodza rozne wyniki. Ale to nie temat o hamowniach.
Jak mozna byc zadowolonym z chinczyka patrzac na przebieg Nm? Fakt jest tani.
Ale osobiscie mialem porownanie w tych samych silnikach i mimo ze chinczyk generuje jakis boost z dolu, to nie generuje momentu i tu jest ta lipa z nimi
Frog Racing
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

kurpiu pisze:Wszystko mozna:)
No to czemu tak nie robiłeś? Silnik by się pewnie rozwalił?

A tak swoją drogą to od pewnego momentu to raczej chyba nie ma znaczenia jak duże turbiny wpakujesz, bo przy danej objętości cylindra, po prostu więcej powietrza się nie wpakuje, nie?

No chyba, że ktoś by zrobiłby instalację suchego lodu/ciekłego azotu żeby zmaksymalizować chłodzenie powietrza lol hahaha

A tak na poważnie, to raczej od pewnego momentu wyżej pępka się nie podskoczy z 2.7, nie?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Wszystko mozna tylko czasem po co??

Jak z 1.8 mozna zrobic 1000KM to czemu nie z 2.7. Kujesz motor odprezasz i nawalasz turbo sie konczy walisz podtlenek.

Czasem rozsadek ma tez cos do gadania. Fajnie miec 1000KM tylko koszty takiego motoru to majatek.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ODPOWIEDZ