2,7 T problem z gaśnięciem podczas jazdy
2,7 T problem z gaśnięciem podczas jazdy
Koledzy mam mały problem z autem.
Ostatnio po przejechaniu kilku km i zgaszeniu auta nie byłem w stanie po 10min znowu go odpalić. Dopiero po ok 30-40 minutach się udało.
Następnie podczas jazdy zrobił ten sam psikus i zgasł, odpalenie nie było możliwe, dopiero po ok 30-40 minutach.
Wyszły mi takie błędy ;
17867 Czujnik temperatury gazu 2 zakres / wydajność 17867 P1459 wydechowy
17521 - Zespół 1; sonda 1: rezystancja wewnętrzna za duża
P1113 - 35-10 - - - Sporadyczny
Rozumiem że padł lub pada czujnik temperatury spalin? Czy jeszcze gdzieś tkwi problem?
Dzięki za odpowiedz.
Ostatnio po przejechaniu kilku km i zgaszeniu auta nie byłem w stanie po 10min znowu go odpalić. Dopiero po ok 30-40 minutach się udało.
Następnie podczas jazdy zrobił ten sam psikus i zgasł, odpalenie nie było możliwe, dopiero po ok 30-40 minutach.
Wyszły mi takie błędy ;
17867 Czujnik temperatury gazu 2 zakres / wydajność 17867 P1459 wydechowy
17521 - Zespół 1; sonda 1: rezystancja wewnętrzna za duża
P1113 - 35-10 - - - Sporadyczny
Rozumiem że padł lub pada czujnik temperatury spalin? Czy jeszcze gdzieś tkwi problem?
Dzięki za odpowiedz.
Wszystko całe, chodziło i jeździło cały czas bez problemu aż pewnego dnia podjechałem pod garaż i po 10 minutach nie chciał już zapalić. Dopiero jak przyszedłem po godzinie to zajarał.
Ogólnie problem jest cały czas bo nie da się dalej pojechać bo zgaśnie na drodze i klapa, trzeba czekać z pół godziny.
Ogólnie problem jest cały czas bo nie da się dalej pojechać bo zgaśnie na drodze i klapa, trzeba czekać z pół godziny.
Egt jeszcze nie grzebałem ale jakoś nie wydaje mi się, że niemożliwość odpalenia wynika tylko z niego. Z tego co tu widziałem jak przeboje z nim są, to zaczyna zalewać, a potem obcina doładowanie wbijając awaryjny.
Nieodpalanie mi jakiś czujnikiem położenia śmierdzi, na rozgrzanym jest przerwa, a jak ostygnie to chodzi. Albo wału albo wałka. Immo raczej nie bo błędów z niego nie ma?
Pytanie do tych co już grzebali czy auto odpali na odłączonym egt?
Nieodpalanie mi jakiś czujnikiem położenia śmierdzi, na rozgrzanym jest przerwa, a jak ostygnie to chodzi. Albo wału albo wałka. Immo raczej nie bo błędów z niego nie ma?
Pytanie do tych co już grzebali czy auto odpali na odłączonym egt?
Właśnie nawet nie ma reguły z tym gorącym silnikiem bo sobotę pojechałem na garaż 1km - zgasiłem auto, po 3 godzinach wsiadam i nie chce zapalić. Dopiero przy następnym podejsciu po 2 czy 3 godzinach zapalił bez problemu.
Błedy w silniku skasowałem przed ostatnią jazdą i po niej wyszły tylko 3. 2 odnośnie sond i jeden z tym czujnikiem.
Ale przed skasowaniem ostatnio zapisałem te które się jakiś czas generowały może to coś podpowie?
VCID: 2F69178FC5DD
11 Faults Found:
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-10 - - - Intermittent
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-10 - - - Intermittent
17866 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Short to Ground
P1458 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
[ Dodano: 2014-09-15, 19:22 ]
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
to chyba będzie sprawca tego zamieszania
Błedy w silniku skasowałem przed ostatnią jazdą i po niej wyszły tylko 3. 2 odnośnie sond i jeden z tym czujnikiem.
Ale przed skasowaniem ostatnio zapisałem te które się jakiś czas generowały może to coś podpowie?
VCID: 2F69178FC5DD
11 Faults Found:
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-10 - - - Intermittent
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-10 - - - Intermittent
17866 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Short to Ground
P1458 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
[ Dodano: 2014-09-15, 19:22 ]
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
to chyba będzie sprawca tego zamieszania
Odpali.RooS pisze:Pytanie do tych co już grzebali czy auto odpali na odłączonym egt?
Mi egt obcinało tylko boosta. Nigdy nie zdarzało się żeby nie chciał odpalić.
Ja specem nie jestem ale to wydaje się być podejrzane:
Kod: Zaznacz cały
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent