dzieki za sugestie, a czy mozliwe jest tez ze katalizatory sa juz przytkane i blokuja przeplyw spalin na wyzszych obrotach?
[ Dodano: 2010-11-03, 08:49 ]
Dmuchalem dzis w dvki gruba strona od dolu lekko przepuszcza, czyli trzeba nowe dvki? Lepiej kupic orygnal od tt 225ps czy np takie cus allegrowe dvki forge troche drogie ale jesli na prawde warto to bym przebolal
xxlobo pisze:dzieki za sugestie, a czy mozliwe jest tez ze katalizatory sa juz przytkane i blokuja przeplyw spalin na wyzszych obrotach?
[ Dodano: 2010-11-03, 08:49 ]
Dmuchalem dzis w dvki gruba strona od dolu lekko przepuszcza, czyli trzeba nowe dvki? Lepiej kupic orygnal od tt 225ps czy np takie cus allegrowe dvki forge troche drogie ale jesli na prawde warto to bym przebolal[/quote
xxlobo pisze:dzieki za sugestie, a czy mozliwe jest tez ze katalizatory sa juz przytkane i blokuja przeplyw spalin na wyzszych obrotach?
[ Dodano: 2010-11-03, 08:49 ]
Dmuchalem dzis w dvki gruba strona od dolu lekko przepuszcza, czyli trzeba nowe dvki? Lepiej kupic orygnal od tt 225ps czy np takie cus allegrowe dvki forge troche drogie ale jesli na prawde warto to bym przebolal[/quote
Lepsze sa te metalowe:d wiec raczej allegro...
Te co pokazałeś to od SIDa więc niech wróci z Paris i się wypowie czy to warte grzechu
no ta DV odemnie - po 180 zł/szt dla klubowiczy
mam u siebie Forge które nie raz rozbierałem, budowa prosta jak cepa.
Te odemnie z ESTD też budowa prosta i na dodatek maja chyba aż 3 uszczelnienia (Forge 2) no i dodatkowo 2 sprężynki.
W DV zamiennikach nie ma sie co zepsuc jesli co rok będziesz je smarował