Jak sprawdzic dvki?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

dzieki za sugestie, a czy mozliwe jest tez ze katalizatory sa juz przytkane i blokuja przeplyw spalin na wyzszych obrotach?

[ Dodano: 2010-11-03, 08:49 ]
Dmuchalem dzis w dvki :oops: gruba strona od dolu lekko przepuszcza, czyli trzeba nowe dvki? Lepiej kupic orygnal od tt 225ps czy np takie cus allegrowe dvki forge troche drogie ale jesli na prawde warto to bym przebolal
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

xxlobo pisze:dzieki za sugestie, a czy mozliwe jest tez ze katalizatory sa juz przytkane i blokuja przeplyw spalin na wyzszych obrotach?

[ Dodano: 2010-11-03, 08:49 ]
Dmuchalem dzis w dvki :oops: gruba strona od dolu lekko przepuszcza, czyli trzeba nowe dvki? Lepiej kupic orygnal od tt 225ps czy np takie cus allegrowe dvki forge troche drogie ale jesli na prawde warto to bym przebolal[/quote

Lepsze sa te metalowe:d wiec raczej allegro...
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

Racer pisze:
xxlobo pisze:dzieki za sugestie, a czy mozliwe jest tez ze katalizatory sa juz przytkane i blokuja przeplyw spalin na wyzszych obrotach?

[ Dodano: 2010-11-03, 08:49 ]
Dmuchalem dzis w dvki :oops: gruba strona od dolu lekko przepuszcza, czyli trzeba nowe dvki? Lepiej kupic orygnal od tt 225ps czy np takie cus allegrowe dvki forge troche drogie ale jesli na prawde warto to bym przebolal[/quote

Lepsze sa te metalowe:d wiec raczej allegro...
Te co pokazałeś to od SIDa więc niech wróci z Paris i się wypowie czy to warte grzechu :-)

Forge napewno sprawdzony i dożywotnia gwara...
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

no ta DV odemnie - po 180 zł/szt dla klubowiczy
mam u siebie Forge które nie raz rozbierałem, budowa prosta jak cepa.
Te odemnie z ESTD też budowa prosta i na dodatek maja chyba aż 3 uszczelnienia (Forge 2) no i dodatkowo 2 sprężynki.

W DV zamiennikach nie ma sie co zepsuc jesli co rok będziesz je smarował
Obrazek
ODPOWIEDZ