buryy pisze:Może koledze wyżej chodziło o zwiększenie nadsterowności?
mik-17 pisze:Auto nie nurkuje tak przy hamowaniu i tył nie siada tak bardzo przy ostrym starcie, auto jest sztywniejsze.
To ja proponuję przeczytać najpierw jak działa stabilizator
Podsumowałem wrażenia użytkowników z a4-klubu po zmianie stabilizatorów, skoro tak to opisali to coś w tym może być . Nie mówię ze tak jest bo sam tego nie testowałem dlatego pisałem że o wrażenia pytać Flyera
Nie ma co się rozwodzić nad wrażeniami. Auto po prostu prowadzi się lepiej. Nie kładzie się w zakrętach tak łatwo, jest stabilniej po prostu. Dobrego gwintu to nie zastąpi, ale na pewno pomoże.
gwint fk w porównaniu do seri robił dużą robote . a stabilizatory mówiłeś , że mają być eibachy żeby nie było przesadnie . Stabilizatory pomagają głownie w zakretach , na przedniponapedówkach jeszcze dają to że w zakrecie lepiej ciagnie naped bo wewnetrzne koło sie nie odkleja tak dla przykładu .
Teraz Papol to trase bedzie układał sobie tam gdzie najwięcej zakretów :D
Wojt3q pisze:gwint fk w porównaniu do seri robił dużą robote . a stabilizatory mówiłeś , że mają być eibachy żeby nie było przesadnie . Stabilizatory pomagają głownie w zakretach , na przedniponapedówkach jeszcze dają to że w zakrecie lepiej ciagnie naped bo wewnetrzne koło sie nie odkleja tak dla przykładu .
Teraz Papol to trase bedzie układał sobie tam gdzie najwięcej zakretów :D
No ale eibach byl tylko troszke tanszy wiec zamowilem te lepsze H&R
No to 1 wrzesnia wkladam cala nowa zawieche , stabi i gwint... potem GTO wystroi auto na wiekszych wtryskach i pompie z rs4 , zaraz po tym lece na hamownie i zobaczymy co tam pokarze ...
Gwint i stabi H&R wraz z nowymi kpl wahaczami na aucie... auto stalo sie sprszyste i prowadzi sie jak gokart... nie ma uslizgow ... a na dziurach wybiera swietnie... jestem mega zadowolony... wlasnie jade do GTO na strojenie a potem warszawa...