Znikajace ladowanie
Znikajace ladowanie
Mam taki problem jak pojezdze i wszystko sie dobrze nagrzeje to znika ladowanie. Odpalam auto jest 14.2 pojezdze i spada do 13.2. Wymienilem juz dwa alternatory jeden wyciagniety z auta w ktorym nie bylo takiego problemu. Auto postoi ostygnie i jest ok na czas dogrzania. Na vagu najmniejsze ladowanie mialem 12.4 czyli niebylo ladowania
Jakies ktos ma pomysly.
Jakies ktos ma pomysly.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Aku w ori miejscu alternator jeden poszedl do regeneracji wszystko bedzie nowe. Dolozylem nawet przewod od alternatora do aku i dalej dupa.
Auto postalo 20 minut i ladowanie wzroslo o 0.2V
[ Dodano: 2014-08-02, 19:41 ]
Do tego stopnia gubi mi ladowanie ze blad sterownik wywala zbyt niskiego napiecia i cewki nie daja iskry dobrej
Auto postalo 20 minut i ladowanie wzroslo o 0.2V
[ Dodano: 2014-08-02, 19:41 ]
Do tego stopnia gubi mi ladowanie ze blad sterownik wywala zbyt niskiego napiecia i cewki nie daja iskry dobrej
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Zależy co masz na myśli mówiąc słabe ładowanie.
U mnie miałem aku trupa już takiego co śmierdzi
ładowanie na poziomie 13,8
zmieniłem na nowy aku świeżynka... ładowanie dalej 13,8
ponad 14V było tylko rano po chłodnej nocy, jak się silnik trochę nagrzał to zaraz spadało do swoich 13,8... (na starym i nowym aku)
Kolesie co sprzedawali aku mówili, że to za mało i że może paść aku i jak padnie z takim ładownaiem to nie uznają gwarancji. ~2 lata jeździ i ma się świetnie.
U mnie miałem aku trupa już takiego co śmierdzi

ładowanie na poziomie 13,8
zmieniłem na nowy aku świeżynka... ładowanie dalej 13,8

ponad 14V było tylko rano po chłodnej nocy, jak się silnik trochę nagrzał to zaraz spadało do swoich 13,8... (na starym i nowym aku)
Kolesie co sprzedawali aku mówili, że to za mało i że może paść aku i jak padnie z takim ładownaiem to nie uznają gwarancji. ~2 lata jeździ i ma się świetnie.
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Sprawdź czy kable od Aku nie są gorące bo można biedy narobić.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
Ja po przebojach z podmiankami altków i akumulatorów wziąłem się za okablowanie, podobnie jak vegetagt.
Przed grzebaniem z okablowaniem, na logach:
- zimny silnik: 13,6V - 13,8V
- rozgrzany silnik: 13,1V - 13,5V
- mocno rozgrzany silnik, pod pełnym obciążeniem, w upalny dzień: 12,2V (NAJNIŻSZA WARTOŚĆ JAKĄ ODNOTOWAŁEM)
Wartości sprawdzane miernikiem na aku pokrywały się z tymi z VCDS:
- zimny silnik: 13,8V
- rozgrzany silnik: 13,3V
Przeczyściłem wszystkie punkty masowe, wymieniłem klemę plusową na akumulatorze (przewód niemiłosiernie się grzał, klema praktycznie w rękach odpadła od przewodu), przelutowałem wszystkie połączenia przewód -> zakuwka/konektor, pomiędzy alternatorem, rozrusznikiem i akumulatorem i karoseria, zostało mi jedynie połączenie akumulator -> skrzynka bezpieczników (czuć, że skrzynka się nagrzewa).
Na chwilę obecną:
- zimny silnik: 14,0V - 14,2V
- rozgrzany silnik: 13,3V - 13,8V
- mocno rozgrzany silnik, pod pełnym obciążeniem, w upalny dzień: 12,9V (NAJNIŻSZA WARTOŚĆ JAKĄ ODNOTOWAŁEM)
Wartości sprawdzane miernikiem na aku:
- zimny silnik: 14,6V
- rozgrzany silnik: 14,0V
Zajmę się w najbliższym czasie tym ostatnim nieszczęsnym przewodem akumulator -> skrzynka bezpieczników i zobaczymy jaki będzie efekt na VCDS'ie ;)
Przed grzebaniem z okablowaniem, na logach:
- zimny silnik: 13,6V - 13,8V
- rozgrzany silnik: 13,1V - 13,5V
- mocno rozgrzany silnik, pod pełnym obciążeniem, w upalny dzień: 12,2V (NAJNIŻSZA WARTOŚĆ JAKĄ ODNOTOWAŁEM)
Wartości sprawdzane miernikiem na aku pokrywały się z tymi z VCDS:
- zimny silnik: 13,8V
- rozgrzany silnik: 13,3V
Przeczyściłem wszystkie punkty masowe, wymieniłem klemę plusową na akumulatorze (przewód niemiłosiernie się grzał, klema praktycznie w rękach odpadła od przewodu), przelutowałem wszystkie połączenia przewód -> zakuwka/konektor, pomiędzy alternatorem, rozrusznikiem i akumulatorem i karoseria, zostało mi jedynie połączenie akumulator -> skrzynka bezpieczników (czuć, że skrzynka się nagrzewa).
Na chwilę obecną:
- zimny silnik: 14,0V - 14,2V
- rozgrzany silnik: 13,3V - 13,8V
- mocno rozgrzany silnik, pod pełnym obciążeniem, w upalny dzień: 12,9V (NAJNIŻSZA WARTOŚĆ JAKĄ ODNOTOWAŁEM)
Wartości sprawdzane miernikiem na aku:
- zimny silnik: 14,6V
- rozgrzany silnik: 14,0V
Zajmę się w najbliższym czasie tym ostatnim nieszczęsnym przewodem akumulator -> skrzynka bezpieczników i zobaczymy jaki będzie efekt na VCDS'ie ;)
RobertZ1993, No to ja mam podobnie. Zmieniłem alternator na ten od 3.0ASN 150A , Na zimnym mam 14.5 na rozgrzanym 13.7-6 a mega mega ciepło i wgl to ok 13.2. Na VCDS czasem są chwilowe spadki na 12.8V takie mrygnięcia. Tez będę chciał się zająć wymianą tych kabli na całkowicie nowe jak i nowe klemy.
Informuj na bieżąco co tam się u Ciebie zmienia :)
Informuj na bieżąco co tam się u Ciebie zmienia :)
Dawcio05, kupiłem https://tefro.pl/Akcesoria-spawalnicze/ ... flex-35mm2 (czyli grubszy i termicznie odpowiedni, bo nic innego nie spełniało tego kryterium) i zaprasowałem końcówki.
Dawno robiłem więc niestety konkretów nie podam. Chwilowe wachnięcia napięcia na vcdsie w ecu benzynowym niestety pozostały. Na sterowniku ABS jest i było ok.
Natomiast przed dotykaniem, to wskazówka na zegarach na luzaku potarfiła spaść poniżej 12v przy pełnym obciążęniu i zgrzanym motorze (nawet w zimę :D). Po wymianie już mi taka sztuczka się nie udała.
Ale w porównaniu do innych aut - według mnie dalej kibel :P
Dawno robiłem więc niestety konkretów nie podam. Chwilowe wachnięcia napięcia na vcdsie w ecu benzynowym niestety pozostały. Na sterowniku ABS jest i było ok.
Natomiast przed dotykaniem, to wskazówka na zegarach na luzaku potarfiła spaść poniżej 12v przy pełnym obciążęniu i zgrzanym motorze (nawet w zimę :D). Po wymianie już mi taka sztuczka się nie udała.
Ale w porównaniu do innych aut - według mnie dalej kibel :P