AUDI S4 b5 by [BonuS]
nie no ogólnie chciałem wsptenie sobie silnik przygotować i być pewnym za jednostke pare wymienionych rzeczy teraz dojezdzimy sezon i zbieranie kasy na wieksze turbo itp sprzegło jużjest mocne teraz zostaje reszta w tym sezonie jeszcze wpadnie wydech 3cale i DP przerobiony na 3cale felgi na koniec czerwca idą na handel także będziemy coś modzić puki co nie ma się czym chwalić po za sprawnym autem :)
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 2011-06-23, 12:12
- Lokalizacja: Wejherowo
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-02-19, 12:48
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Pany jakaś podopwiedz i sprawdzone rozwiązania co do modyfikacji silnika:
Sprzęgło clutch masters FX400
intercooler ten co widać na fotach centralny
turbo rs4 b5 k04
kolektory z rs4 b5 to samo co w s4 ale młodsze
wtryski 550cc 6 otworów i kąt rozpylania 15stopni
pompa 044
pasek gates kewlarowy
chłodnica oleju 19rzędowa
podstawka oleju z termostatem Mocal
do tego zegary dodatkowe Turbo boost , EGT,Ciśnienie oleju
planowany wiekszy Y
do tego rury Inlet pipe o wiekszej srednicy
wydech 3cale na przelocie ewentualnie 1tłumik
DP 3cale
program wgrany będzie z LC i Flat shift
Celowanie w moc 400+
Ewentaulnie przygotowanie na puzniej pod wiekszą moc na turbo rs6
Teraz pytanie co z dolotem i ewnetualnie przepustnica co tam idzie dobrać żeby już to miało ręce i nogi i co z DV-kami głowice??? jakieś rozwiązania sprawdzone itp??
Z góry dzięki zapomoc i jakieś propozycje rozwiązań.
Sprzęgło clutch masters FX400
intercooler ten co widać na fotach centralny
turbo rs4 b5 k04
kolektory z rs4 b5 to samo co w s4 ale młodsze
wtryski 550cc 6 otworów i kąt rozpylania 15stopni
pompa 044
pasek gates kewlarowy
chłodnica oleju 19rzędowa
podstawka oleju z termostatem Mocal
do tego zegary dodatkowe Turbo boost , EGT,Ciśnienie oleju
planowany wiekszy Y
do tego rury Inlet pipe o wiekszej srednicy
wydech 3cale na przelocie ewentualnie 1tłumik
DP 3cale
program wgrany będzie z LC i Flat shift
Celowanie w moc 400+
Ewentaulnie przygotowanie na puzniej pod wiekszą moc na turbo rs6
Teraz pytanie co z dolotem i ewnetualnie przepustnica co tam idzie dobrać żeby już to miało ręce i nogi i co z DV-kami głowice??? jakieś rozwiązania sprawdzone itp??
Z góry dzięki zapomoc i jakieś propozycje rozwiązań.