Moderatorzy: buba , Mod-Team
gowor86
Posty: 647 Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: gowor86 » 2014-07-15, 23:15
Glowice są od 2.8 przerobione. Założone większe zawory krótsze prowadnice i są kanaly rozwiercone. Przez te zmiany byl problem z kompresją. Potrzebny jest kolektor ssący i cały uklad dolotowy z rs4 i bedzie można więcej wyciągnąć z tego co zostało zrobione do tej pory.
Teraz z perspektywy czasu wiem że pewne rzeczy nie zostały dobrze przemyślane. Ale czlowiek uczy się na błędach. Niestety przeważnie na wlasnych.
Ale niema co płakać nad rozlanym mlekiem tylko uzbierać troszkę kaski i dokupic to co jeszcze trzeb i zrobić sobie jeszcze pare koników.
Grondzi
Posty: 267 Rejestracja: 2010-07-06, 15:05
Lokalizacja: Biłgoraj
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Grondzi » 2014-07-15, 23:28
Koników nigdy dość,za szybko człowiek się do nich przyzwyczaja
Jachyr
Posty: 1355 Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Jachyr » 2014-07-15, 23:40
Grondzi pisze: Koników nigdy dość,za szybko człowiek się do nich przyzwyczaja
Nie inaczej..
No to powodzonka Gawor w dalszej walce o km:)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
gowor86
Posty: 647 Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: gowor86 » 2014-07-16, 18:26
kurpiu doładowanie okolice 0,9/1,0 bara
przy większym doładowaniu stuki w silniku.
bo brak pewnych gratów
kurpiu
Posty: 813 Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: kurpiu » 2014-07-16, 22:01
Robi sie za ciasno za ciezko:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
gowor86
Posty: 647 Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: gowor86 » 2014-07-17, 22:36
Ostatnio zmieniony 2014-07-17, 23:08 przez
gowor86 , łącznie zmieniany 1 raz.
Jachyr
Posty: 1355 Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Jachyr » 2014-07-17, 22:54
Gwint jak bym juz gdzies widzial...
bedziesz zadowolony.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
duffy
Posty: 88 Rejestracja: 2011-07-31, 12:55
Lokalizacja: kolesin
Kontakt:
Post
autor: duffy » 2014-07-17, 22:57
mi po roku użytkowania ap zaczęła skrzypieć sprężyna z tyłu
gowor86
Posty: 647 Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: gowor86 » 2014-07-17, 23:06
Mam znajomego co jeździ już spory czas na ap i on jest zadowolony.
Więc myślę że wszystko wyklaruje się po pewnym czasie i wtedy opisze czy jestem zadowolony z AP.
A na razie mam nadzieje że wszystko będzie dobrze
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2014-07-18, 07:00
szybkie zamówienie i szybka dostawa
teraz aby szybko nam drogi wszystkie naprawili
gowor86
Posty: 647 Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: gowor86 » 2014-07-18, 10:00
Szybkie zamówienie szybka dostawa i szybkie założenie do szybkiego autka
Wojt3q
Posty: 794 Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Wojt3q » 2014-07-18, 21:32
gowor poka zdjęcie jak gwinta skreciłeś ;)
bialas11
Posty: 53 Rejestracja: 2014-04-24, 19:50
Lokalizacja: płock
Kontakt:
Post
autor: bialas11 » 2014-07-19, 18:29
też bym chciał takiego sedana ładnego
i widzę że tak jak ja preferujesz cross/enduro :D
a i jak te naklejki ci się trzymają na zaciskach? nie odlepiły się od temperatury?
bartek75
Posty: 731 Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: bartek75 » 2014-07-20, 18:18
seba dawaj foty z gewinde ino raz!
gowor86
Posty: 647 Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: gowor86 » 2014-07-22, 22:18