Na szybkości. Samochód kupiony w listopadzie 2013 roku z przebiegem 38 tysięcy. Wcześniej jeździłem A4 B6...

1.9 TDI

Tak się prezentował w momencie kupna.


Do dnia dzisiejszego zostały przeprowadzone pewne zmiany m.in:
- wywalony karbonowy dolot APR i zastąpiony seryjnym. Nie odczuwałem żadnej róznicy, a filtr wydawał się mega upieprzony. Dodatkowo miałem co chwila błąd EPC.
- zostały wyczyszczone kanały ssące
- soft ecu i s-tronic'a
- kółko kompresora
- wydech MG Motosport z klapami.
Na chwilę obecną mamy 440KM i 500 niuta.
Wciąż jest ogarniana kwestia chłodzenia. Seryjny cooler daje sobie doskonale rade na serii, ale po w/w modach mamy istny piekarnik po 2-3 butach.
- swap hamulców z ori S5 na RS5. Na dzień dzisiejszy jeżdżę też na herbatnikach RS5.
Zawieszenie to seryjne amory S5 + sprężyny Eibach.
Z detali zostało zmienione:
- koła Vossen 20'' 265/30/20
- lampy z zmienionymi soczewkami Intemo i pomalowane środki w czarny kolor.
- kamera cofania
- swap z MMI 3G High na 3G Plus
- car audio Alpine, Hertz i Audison.
- kierownica RS5
- homelink na patencie. 5 kanałów (jeden do obsługi wydechu)
- boczki z alcantara i skórzanymi łokciami.
- tuner tv
Hmm, więcej nie pamiętam. Z reszta. W dup... z tym. Liczy się moc :)



A to tak by być bliżej nawet jak jestem w pracy...


Bardzo proszę osobę, która nagrywała dźwięk wydechu na zlocie o jakieś podzielenie się materiałem :)