Chip s4 b5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Korzystając z formy i przekazu zawartego w tym temacie...mam bolączke związaną z niedawno kupionym s4. Poprzedni właściciel założył icki od rs4, zawory dv porządne, zmodyfikował wydech i wystroił auto w sportmile. Hamownia wskazała niecałe 310 kucy. Auto w tej konfiguracji ma dosyć specyficzny zakres pracy, żeby nie powiedzieć że podejrzewam je o sporą turbo dziurę, mianowicie do około 4 tys obrotów jedzie całkiem zwyczajnie, nawet troche ociężale, fajerwerki zaczynają się dopiero powyżej wspomnianej wartości. Na jednym z spotów audi, kolega, użytkownik seryjnej s4 zasugerował to samo że jego w dolnym zakresie jest zdecydowanie bardziej żywa. Czy wiec jest możliwe żeby była to akurat tak zaprogramowana charakterystyka pracy auta czy powinienem się doszukiwać jakiejś usterki?
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Tak ma być od 4 tys ma jechać mocno zobacz na wykresy aut.
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Oglnie S4 na seryjnych turbinach jedzie od dolu ladnie pozniej doladowanie spada tak od 5tys obr. Wszystko zalezy od softu i jak masz ustawione doladowanie oraz kilka innych rzeczy. Najlepiej przydalby sie wykres z hamowni z nalozeniem linji doladowania.
Albo chociaz log na 115 kanale.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

wielkie dzieki za odpowiedź! kamien z serca ;) niestety nie posiadam logów ani tym bardziej wykresu z hamowni, jednak postaram się to nadrobić w najbliższym czasie. Na dynamikę auta absolutnie nie narzekam jednak zastanawiała mnie różnica na minus względem serii w dolnym zakresie obrotów. Pozdrawiam!
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

Moim zdaniem zalezy to od Softu jaki zostal wgrany.

Moja byla na k03 i po sofcie od aw69 zapindalala juz konkretnie od 2,5 i cisnela do 5tysi.

Tak jak juz kolega kurpiu napisal trzeba by bylo looknac co i jak z tym doladowaniem u Ciebie.
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Jaki jest teraz orientacyjny koszt chiptuningu 2.7t w c5 na ~300KM?
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

1200-1500 . zależy jaki tuner
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Xan potrzebujesz softa to daj znac na PW wszystko jest do zrobienia i cena do dogadania.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

kurpiu pisze:Xan potrzebujesz softa to daj znac na PW wszystko jest do zrobienia i cena do dogadania.
W sumie pytałem aby zaspokoić swoją ciekawość. Myślę o chipie już od niedawna ale co miesiąc wynikają niespodziewane wydatki i brakuje tych wolnych środków na "przyjemności" :-/
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Ty jeszcze masz tam SAI i drugie sondy?? To tez idzie wylaczyc:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Jeśli SAI to ta pompa która mi buczy przez minutę po uruchomieniu silnika na zimno to tak. Sondy mam 4 z tego co wiem. Teraz muszę ogarnąć problem z ciśnieniem w turbo bo mi ładuje góra 0.5-06b gdzie wcześniej miałem do 1b. Stało się to nagle po zatankowaniu gazu na stacji "nierenomowanej". :/

A jeszcze jedno pytanko. Czy LPG ma wpływ na koszty chipa? Trzeba oddzielnie to stroić?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Najpierw stroisz paliwo a pozniej gazownik adaptuje mape gazu wzgledem paliwowej. Masz doladowanie 1b??? Bo to seryjne doladowanie nie jest. Teraz masz dobre doladowanie
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

"Gas" go wyleczyl... :-P
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

kurpiu pisze:Najpierw stroisz paliwo a pozniej gazownik adaptuje mape gazu wzgledem paliwowej. Masz doladowanie 1b??? Bo to seryjne doladowanie nie jest. Teraz masz dobre doladowanie
No tak miałem. Tzn 1b był tylko na 1 biegu. Na kolejnych dochodziło do 0.9b. I spadało do ok 0.6-0.7. Miałem to odkąd pamiętam i hamownia wypluła mi na tym doładowaniu 253KM. Teraz czuję że ten samochód nie jedzie na doładowaniu 0.5-0.6b. Sprawdzam to na torque pro. Apka na androidzie. Na innych forach były o tym tematy i podobno wskazania są dobre.

A co do gazu to miałem na nim 3KM więcej :P ale mniej momentu o 10 niutków.

P.S. Jakie jest doładowanie seryjne? i w jakim zakresie obrotów spada?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Seria AGB niema 1b:) hehe z tego co pamietam to A6 250KM ma cos kolo 0.65 ale reki nie dam sobie uciac.

Musisz sprawdzic bledy i logi zeby zobaczyc mniej wiecej co jest grane.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ODPOWIEDZ