A mianowicie mam problem ze swoją S4B5. Na zimnym motorze wypadanie z zapłonu jedneogo bądz dwoch cylindrów. Świece są nowe cewki sprawdzone, zawsze jezdze na benzynie 98. Auto podłaczalem pod VASA/ VAG-a, żadnych błedow. Po rozgrzaniu są tylko sporadyczne ''pufnięcia w wytech''. Nie dymi nie traci mocy
Niby wszystko jest w porzadk. Audi stała prawie rok w garazu nie jezdzona, ma 165 tys najechane i wszystkie naprawy dokonane do tego przebiegu w serwisie. Symbol motoru AGB przedlift. Czasami czuc smrud katalizatora.
[ Dodano: 2014-06-06, 22:58 ]
Zrobilem nia teraz ponad 3 tys km trasa Niemcy Polska, POlska Niemcy roznym stylem jazdy. Jezeli dostanie dobrze ognia na krotkich odcinkach chodzi idealnie
Wypadanie zapłonów czy szarpanie i falowanie na zimnym silniku? Do ilu po starcie podbija wolne obroty zanim spadna? Wypadanie zapłonów powinno błędami w blokach sypać.
Podczas pierwszego odpalenia łapie okolo 1200 obrotow. Nie faluje na obrotach ani na zimnym ani na goracym. Na zimnym podczas jazdy szarpie na niskich obrotach podczas jazdy, ale tylko na niskich obrotach . Nie wypala sie zaden blad.
Jak wszystko co powyżej było już wymienione jest sprawdzone i sprawne (w co osobiście wątpię), a brak falowania i niskie obroty jałowe wykluczają raczej nieszczelność w dolocie i podciśnieniach to ja bym winy szukał po stronie ciśnienia paliwa ew któryś wtryskiwacz niedomagać. Odstaw to auto do kogoś kto nie wymieni wszystkiego pokolei bo wszystko wskazuje na kolejną hydrozagadkę przy w pełni sprawnych elementach (a i tak pewnie będzie leżał N75, któraś lambda, przepływka albo będzie dziura w dolocie :))
Sprawdziłem wtryski jak wyrzej kolega mi podpowiadał. Podkładałem drugie listwy i nie ma zmiany wiec jedna usterka odpada. A jak mogę sprawdzic ten zawor N75, bez podmieniania go na nowy, ponieważ nie wypala sie zaden bład.
Mam juz to namierzone, tylko mam problem ze znalezieniem drugiego na podmiane. Jestem w niemczech i to troszeczke mnie ogranicza. Zamowilem nowy jutro bedzie wtedy sprawdze czy to jest problemem.