S4 z Szczecina
szkoda z tym spotem ze nie wpadłem bo u mnie w okolicy niema za bardzo z kim polatać  
 
esa zapina bardzo ładnie jestem pod wrażeniem trzeba teraz pomyśleć nad jakimś gwintem bo jak wyprzedzam to na 2 i 3 biegu jak bym motorówką leciał przód sie podnosi a dupa siada a z 1 to juz prawie wydechem szoruje
 trzeba teraz pomyśleć nad jakimś gwintem bo jak wyprzedzam to na 2 i 3 biegu jak bym motorówką leciał przód sie podnosi a dupa siada a z 1 to juz prawie wydechem szoruje  
			
			
									
						
										
						 
 esa zapina bardzo ładnie jestem pod wrażeniem
 trzeba teraz pomyśleć nad jakimś gwintem bo jak wyprzedzam to na 2 i 3 biegu jak bym motorówką leciał przód sie podnosi a dupa siada a z 1 to juz prawie wydechem szoruje
 trzeba teraz pomyśleć nad jakimś gwintem bo jak wyprzedzam to na 2 i 3 biegu jak bym motorówką leciał przód sie podnosi a dupa siada a z 1 to juz prawie wydechem szoruje  
Dzisiaj wieczorem robiłem pomiary Racelogic jeszcze jest u nas za mokro zeby z miejsca starty robic bo na 1 biegu brak trakcji i wychodzi zadna rewelacja.
Ale pomiary 100-200km/h sie powiodły:)
Pierwszy z 4-biegu z ok.60km/h do ok.220 czas 100-200-10.1s
Drugi pomiar na 3 i 4 biegu 100-200-9.4s myślałem ze nie bedzie aż takiej różnicy 0.7sek.
 myślałem ze nie bedzie aż takiej różnicy 0.7sek.
 
			
			
									
						
										
						Ale pomiary 100-200km/h sie powiodły:)
Pierwszy z 4-biegu z ok.60km/h do ok.220 czas 100-200-10.1s
Drugi pomiar na 3 i 4 biegu 100-200-9.4s
 myślałem ze nie bedzie aż takiej różnicy 0.7sek.
 myślałem ze nie bedzie aż takiej różnicy 0.7sek.



 
 