Swap hamulców tył do B6/B7 od innych aut z rodziny VAG

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

_adams_
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-13, 00:05
Lokalizacja: Kruszwica
Płeć:
Kontakt:

Swap hamulców tył do B6/B7 od innych aut z rodziny VAG

Post autor: _adams_ »

Cześć!

Szukam pomocy jak w temacie. Krążą różne wersje, ale jednoznacznie nikt nie pisze (nie chce napisać?) czym się posiłkować aby wzmocnić tył w B6.

Z przodu mam 345mm na ciężkim żeliwnym zacisku. Wiem że to kupa złomu, ale bardziej interesuje mnie wzmocnienie tyłu niż zmiana przodu na lekki. Schamowanie auta na koleinach i mokrym to masakra, tył tańczy, a ABS głupieje.

Najłatwiej zapodać z S lub RSa, wiem, ale może da się coś dopasować z drobnymi modami np. z Touarega lub Phaetona czy A8? Pełno tego na szrotach za śmieszne pieniądze.

W szczególności prośba o pomoc do SIDa i każdego kto posłuży pomocą.
Życie jest rumakiem, który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

Zadzwon:
Tel. +48 693 45 66 99,

Przygotuje Ci to co chcesz.

Ładuj od razu 330mm.
Do 345 mam 300mm z tylu i zaluje,ze nie dalem 330.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

do B6 nic nie pasowałem, nawet nie myślałem o tym,
zresztą do zwykłych A nie staram się nic spasować bo "klienci zabili" by mnie telefonami a i tak by nie kupili
Obrazek
_adams_
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-13, 00:05
Lokalizacja: Kruszwica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: _adams_ »

Tak SID, wiem że "seryjni klienci" najbardziej dopytują rzadko się decydując. Ale jak da się to zrobić bez ładowania większych kwot to czemu nie.


Do usłyszenia, Bieniek.
Życie jest rumakiem, który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Zacisk S4 B6 / RS4 B7 + jarzmo od S4 B8 + tarcza od S4 B8 = 330mm na tył.

Zaciski RS4 B7 beda lepsze, bo sa swiezsze i aluminiowe.
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

_adams_ pisze:Tak SID, wiem że "seryjni klienci" najbardziej dopytują rzadko się decydując. Ale jak da się to zrobić bez ładowania większych kwot to czemu nie.


Do usłyszenia, Bieniek.
Adams to nie do mnie nr,ale do goscia co mi i Fly ogarnial heble jak i calemu a4 klubowi.
_adams_
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-13, 00:05
Lokalizacja: Kruszwica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: _adams_ »

Aaaa...Tomuś oszołom. Wszystko jasne :mrgreen:

Dzięki Fly.
Życie jest rumakiem, który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
michałswd
Posty: 48
Rejestracja: 2013-05-30, 10:16
Lokalizacja: Rybnik
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michałswd »

Dla b6/b7 zeby sie ktos nie wku..... to
Zaciski S4 lub RS4 (muszą być przewody z rsa) + jarzma a6c6 lub frezowane RS4
tarcze S4b8 toczone pod 326 lub 324

Co do montazu czeka nas gwintowanie w zwrotnicy lub toczenie szpilek jak w
moim przypadku m12x1,5 na m10x 1,25

Mam jarzma pod 330 na sell jakby kto szukal na PW
Piotr Kuras
Posty: 23
Rejestracja: 2016-12-27, 18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Piotr Kuras »

michałswd pisze:Dla b6/b7 zeby sie ktos nie wku..... to
Zaciski S4 lub RS4 (muszą być przewody z rsa) + jarzma a6c6 lub frezowane RS4
tarcze S4b8 toczone pod 326 lub 324

Co do montazu czeka nas gwintowanie w zwrotnicy lub toczenie szpilek jak w
moim przypadku m12x1,5 na m10x 1,25

Mam jarzma pod 330 na sell jakby kto szukal na PW
a czy na ori tarczy rs4 b7 i ori zacisku z jarzmem rs4 b7 trzeba tez frezowac jarzmo czy wystarczy tylko powiekszyc otwory w zwrotnicy i bedzie pasować?

[ Dodano: 2018-07-18, 12:07 ]
juz znalazlem, jakby ktos potrzebowal to wrzucam link

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... l-Write-Up
michałswd
Posty: 48
Rejestracja: 2013-05-30, 10:16
Lokalizacja: Rybnik
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michałswd »

poszlo pw
ODPOWIEDZ