Sprzeglo RS4 - czy aby napewno?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Piotrek ma prawie to samo

Ceny sprzęgieł od LOBY z DE to, komplet : docisk + tarcza + koło stalowe jedno mas 8 kg:

- 600 Nm : 1000euro
- 650 Nm : 1100euro
- 700 Nm : 1350euro 6-cio łopatkowy spiec

wysyłka do PL 38euro , termian 3-5 dni

i co ciekawe moge to załatwić na fv

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

A nie mają czegoś do 1.8T czy tylko to co na ebay ?
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Gdyby fx400 miał ktoś w PL to bym brał... Ale chyba marne szanse wiec myśle ze zdecyduje się na loba nie wiem jeszcz tylko na jakiego ale na plus działa przede wszystkim czas no i cena tez niezła. Auta używam typowo na codzień (dużo korków) wiec chyba trzecia opcja odpada? Może wybiorą pośrednią
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

ale jak Cię kiedyś najdzie na grzebaninę to 650 nM może być na styk a 6 łopatkowy spiek jest łagodny jak baranek :lol: ja śmigam na hardcore 4 łopaty na co dzień i można się nauczyć na tym ruszać :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2010-10-29, 09:21 przez bracus, łącznie zmieniany 2 razy.
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

SID źle wpisał pierwsza opcja to 600 druga 700 trzecia 750
Dlatego myśle o pośredniej
kosiniak

Post autor: kosiniak »

bierz spieka 6 lopatek!!
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

NA ten czas co najlepiej wziąć narazie mam 500 nM ale wiadomo będzie przybywało a sprzegło s4 mówi cenzura nie robie :mrgreen:

Najbardziej mysle o Fx 400 ale czytałem na któryms forum że jednemu chłopakowi niszczyło zarówno dwumas jak i jednomas .

No i w związku z tym mysle nad 3 opcjami :

FX400 ze zwykłym dwumasem
-Fx400 plus jednomas
-Loba sachs 600nm komplet z jednomasem

Co najlepiej włozyć przyznam , że ma trudny charakter i pojedynków nie odmawiam więc musi dac rade

bo z tego co mysle to zwykłe rs4 nie przeniesie tych 500 nM , a wiadomo w weekend mozna kogoś mocnego na światłach spotkac :mrgreen:

Panowie icze na wsparcie waszym doświadczeniem :-)
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Wojt3q mam fx`a z serią dwumasem. niut ok. 650 i daje radę świetnie jak na razie
Anton
Posty: 41
Rejestracja: 2013-07-02, 12:41
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Anton »

ja na razie 300km zrobiłem na zestawie fx400 + dwumas i jest ok ...zobaczymy jak dalej
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

ja zamówiłem ostatnio do b5 LOBA 700Nm z jednomasem, spiek jest, za jakiś czas montaż, zobaczymy jak to będzie :)
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Odgrzeje temat fx400
Czym się różni w użytkowaniu 6-Puck od 8-Puck ??
Wyczytałem ze 4-Puck jest agresywne więc odpada , analogicznie wybrał bym 8-Puck.
wchodzi to P&P na ori dwumas??
Zakładając że auto będzie ważyć prawie 2T , moc między 500 a 600
auto raczej do normalnego użytku + czasem jakieś starty z pod świateł i na spotach .
Miło by było aby kobieta umiała je w miarę normalnie wcisnąć .
które wybrać i dlaczego??
Sprzęgło rs4 przy 450 PS dawało radę w normalnym użytkowaniu ale już nie przy ostrych startach.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Nie wiem czy wiecie ale od niedawna mamy do wyboru kilka wersji pośrednich CM :
- FX100 organiczne +70% wiecej od serii i +50 Nm, na ulice
- FX200 kevlar +70% więcej od serii, na ulice
- FX250 organiczne/stalowe +70% wiecej od serii, na ulice
- FX300 kevlar +100% wiecej od serii, na ulice
- FX350 organiczno/metalowe +110% wiecej od serii, na ulice i wyścigi
taki kompromis miedzy 300 a 400 dla aut do 500ps bez zabawy na 400m
- FX400 spiek 4-ro 6-cio lub 8-mio łopatkowy +170% od serii, na ulice lub wyścigi
- FX500 spiek 4-ro 6-cio lub 8-mio łpatkowy +200-400% od serii, na wyścigi (bez sprezyn)
http://clutchmasters.com/index.php?module=site&action=GetPage&id=14&nav=leftnav_products.tpl
Obrazek
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Z tego co widzę to cenowo CM na ich stronie wychodzi mniej więcej tak samo. Wiec chyba jak brać to FX400. Mogę się oczywiście mylić
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Tak ceny maja podobne.
Muszę wprowadzić brakujące pozycje na sklep.
Obrazek
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Odpowie mi ktoś czym się różni w użytkowaniu fx400 6-Puck od 8-Puck ??
Używał ktoś 8 łopatkowego ?
ODPOWIEDZ