problem szarpie
gość powiedział mi żeby własnie wielozwór w butli wymienić bo jest niby od początku fi 8 ale na końcu jest jakaś przejściówka. i chce to zmienić na większy i doradził mi ze niby dać przewód fi 8 dodatkowy i jakiś lepszy pokryty w środku teflonem czy czymś..
A nie zna ktoś na śląsku gościa co mi to ogarnie?
mówiłem mu o tych wtryskach to że w brc nie da się zmienić tak mi powiedział i ze najpierw ten wielozawór zmienić a potem zobaczy co dalej.
a co do reduktora to jest dobry podobno.. jakoś go tam sprawdzał. wiem ze ustawiony jest na 2200 ciśnienia. a instalacja ma bodajże 3 lata a ja auto mam od października. Byłbym wdzięczy za doradzenie gdzie to zrobić i jaki przewód dać jaki wielozawór do butli zamontować.
A nie zna ktoś na śląsku gościa co mi to ogarnie?

a co do reduktora to jest dobry podobno.. jakoś go tam sprawdzał. wiem ze ustawiony jest na 2200 ciśnienia. a instalacja ma bodajże 3 lata a ja auto mam od października. Byłbym wdzięczy za doradzenie gdzie to zrobić i jaki przewód dać jaki wielozawór do butli zamontować.
Dobry jest ale nie do eski i takich mocy. 2.2 bara przy niestabilności gazu i przy potrzebach eski to masakra. Instalacja pracuje na 101% a i tak nie ogarnia. Masz typowego gazownika który patrzy do książki i montuje to co napisali bez wiedzy praktycznej nt auta. Założe się że jak kalibruje to nie robi tego na drodze tylko klika autokalibracje (bo tak się robi w BRC) a powinno się przy pełnym bucie, starty, redukcje, ciągnięcie na 4 biegu od 1.5k RPM do odcinki czyli każde warunki drogowe jakie mogą cię spotkać w realu. Prawidłowa instalka ogarnie wszystko bez zmęczenia.
Na śląsku masz kolesia (chyba z okolic Gliwic) o nicku SebastianS o ile dobrze pamiętam. Jeden z dwóch którzy jako pierwsi montowali lpg do S4. Odezwij się do niego to może coś poradzi.
Na śląsku masz kolesia (chyba z okolic Gliwic) o nicku SebastianS o ile dobrze pamiętam. Jeden z dwóch którzy jako pierwsi montowali lpg do S4. Odezwij się do niego to może coś poradzi.
Albo tu zapytaj http://lpg-forum.pl Polecą Ci prawdziwego fachowca z Twoich okolicbuba pisze:Na śląsku masz kolesia (chyba z okolic Gliwic) o nicku SebastianS o ile dobrze pamiętam. Jeden z dwóch którzy jako pierwsi montowali lpg do S4. Odezwij się do niego to może coś poradzi.
A u mnie przy dwóch reduktorach i wtryskach hany czy to była seria ajk czy po sofcie to na gazie od początku mam problem z szarpaniem... do póki nie zagrzeje się do 90 stopni to strasznie szarpie przy zmianie biegów i po gwałtownym dodaniu gazu... na logach nic nie wychodzi, błędów nie wyrzuca... bardzo rzadko zdarza się, że szarpnie na benzynie ale to jest mega rzadkie... układ jest szczelny i ogólnie już bardzo dużo sprawdzałem i z gazownikiem nie możemy dojść... świece mają 10tyś przejechane(platyny), fajki wyglądają ok... zastanawiam się nad wymianą wszystkich cewek na tfsi lub fsi... wypadania zapłonów nie wyrzuca a korekty długoterminowe są ok -2%. ma ktoś jakiś pomysł?
Tak, nie pałować na zimnym.
Jak nie masz 90 stopni wody to na pewno olej nawet 60 nie zlapal.
Jak nagrzejesz olej i wode i dalej będzie szarpać to wtedy sie martw
Jak nie masz 90 stopni wody to na pewno olej nawet 60 nie zlapal.
Jak nagrzejesz olej i wode i dalej będzie szarpać to wtedy sie martw
www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.
zmień gazownikacybul pisze:A u mnie przy dwóch reduktorach i wtryskach hany czy to była seria ajk czy po sofcie to na gazie od początku mam problem z szarpaniem... do póki nie zagrzeje się do 90 stopni to strasznie szarpie przy zmianie biegów i po gwałtownym dodaniu gazu... na logach nic nie wychodzi, błędów nie wyrzuca... bardzo rzadko zdarza się, że szarpnie na benzynie ale to jest mega rzadkie... układ jest szczelny i ogólnie już bardzo dużo sprawdzałem i z gazownikiem nie możemy dojść... świece mają 10tyś przejechane(platyny), fajki wyglądają ok... zastanawiam się nad wymianą wszystkich cewek na tfsi lub fsi... wypadania zapłonów nie wyrzuca a korekty długoterminowe są ok -2%. ma ktoś jakiś pomysł?

Jeżeli piszesz o Sebastianie S..E ze Zbrosławic to nie polecam.buba pisze:Dobry jest ale nie do eski i takich mocy. 2.2 bara przy niestabilności gazu i przy potrzebach eski to masakra. Instalacja pracuje na 101% a i tak nie ogarnia. Masz typowego gazownika który patrzy do książki i montuje to co napisali bez wiedzy praktycznej nt auta. Założe się że jak kalibruje to nie robi tego na drodze tylko klika autokalibracje (bo tak się robi w BRC) a powinno się przy pełnym bucie, starty, redukcje, ciągnięcie na 4 biegu od 1.5k RPM do odcinki czyli każde warunki drogowe jakie mogą cię spotkać w realu. Prawidłowa instalka ogarnie wszystko bez zmęczenia.
Na śląsku masz kolesia (chyba z okolic Gliwic) o nicku SebastianS o ile dobrze pamiętam. Jeden z dwóch którzy jako pierwsi montowali lpg do S4. Odezwij się do niego to może coś poradzi.
Ogarniał mi s4 jak jeszcze za wiele nie kumałem, bardzo wygadany.
Niestety poznaliśmy się dosyć dobrze poprzez częste wizyty i serwisy związane z niedoróbkami . Na 20 -25 tyś km byłem u niego ponad 10 razy a powinienem być max 4.
Auto było awaryjne, potrafiło wywalić wąż z reduktora, stracić moc, wieczne problemy z czasem naprawy, czasem oczekiwał że zostawię auto na 2 dni bo niby dostanie do reduktorów aż tyle zajmowało ( Nosb cały silnik z reduktorami wyciągnął w jakieś 4-5 H z mojej rozbitej s4 stojącej na lawecie

Reduktory zamontowane pod silnikiem z wężami wody o długości ok 2 metry a może i więcej. Termika reduktorów magic 30 - 40 C przy max bucie a w źimie wysiadały, soft sportec 320PS (obecnie 450PS - temp reduktorów 90-95C i przy max bucie w źimie spadła max do 85C - Ghost stroił ).
Wpadł nawet na pomysł żebym zmienił soft a dokładnie otwarcie wtrysków , żeby się nie otwierały na 100% tylko na 95% bo nie umie tego wystroić.
Jedyna osoba jaką znam która ogarnia strojenie LPG raz i dobrze gdzie auto nawet na źimnym chodzi jak na BP jest kolega z forum GHOST. Przy okazji zdiagnozuje auto :) a to czy masz do niego 200 czy 500 km to nie ważne, po prostu warto

A taki Daniel z Michniowa . Nawet ma 2.7 BT na reklamienosb pisze:Mik a kto kurfa montowal ? :P
Co do szarpania na zimnym jak masz sensowna elektronike kwestia ustawienia konretnie korekt , afr i tyle. Ghoscik ma chyba sonde szerokopasmowa i da rade.
A jak szarpie na benzynie to cos nie halo ;)

https://www.google.pl/maps/@51.005991,2 ... e0!6m1!1e1
Ghost Staga ustawia bez szerokopasmówki .