
S4 2.7t czy A4 1.8t mod
Zdaje się że AVJ, a najlepiej BEX nada się na mody. Do ok 320KM nie ma potrzeby zakuwania, można zapodać głowę AEB, ale to też nie jest konieczne. Odpowiednie graty i dobry program ogarnie temat.
W temacie 2.7 mam małą wiedzę, ale koszty utrzymania tego motoru w dobrej kondycji to blisko x2 jak 1.8T (nie licząc spalania) i serwisowanie nie jest już tak oczywiste jak 1.8T.
W temacie 2.7 mam małą wiedzę, ale koszty utrzymania tego motoru w dobrej kondycji to blisko x2 jak 1.8T (nie licząc spalania) i serwisowanie nie jest już tak oczywiste jak 1.8T.
Życie jest rumakiem, który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
Bo w 1,8 jest jedno turbo a w 2,7 dwa heeeellllooołł
Do tego pojemnosc praiwe razy dwa, cylindrow tez prawie dwa razy tyle no Buba ogarnij się
Do tego pojemnosc praiwe razy dwa, cylindrow tez prawie dwa razy tyle no Buba ogarnij się

www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.
Yyyyy, ile kosztuje kompletny rozrząd do AGB? +robocizna, bo zakładam że autor tematu wymiany nie zrobi sam.
Wymiana termostatu? Turbiny też chyba się "trochę" trudniej wyciąga...?
Proszę mnie poprawić jak się mylę, ale jeśli gość chce tanio ujeżdżać 300KM to 2.7 może go przerosnąć. Mnie np. póki co nie stać na taki silnik, chociaż chętnie widziałbym go pod maską.
A najbardziej V8
Wymiana termostatu? Turbiny też chyba się "trochę" trudniej wyciąga...?
Proszę mnie poprawić jak się mylę, ale jeśli gość chce tanio ujeżdżać 300KM to 2.7 może go przerosnąć. Mnie np. póki co nie stać na taki silnik, chociaż chętnie widziałbym go pod maską.
A najbardziej V8

Życie jest rumakiem, który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
Oj tam trudniej, jak silnik juz wyjmiesz to wszystko gładko idzie:)
www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.