nie rowna praca silnika

Moderatorzy: buba, Mod-Team

grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

nie rowna praca silnika

Post autor: grzesiek1985 »

Witam Panowie Problem mam tego typu ze auto nie równo pracuje na wolnych obrotach Tzn. trzyma tyle ile powinien tylko od czasu do czasu potrafi tak jak by na jeden gar nie do końca załapywać Czuć takie delikatne "rzucenie" silnika Najlepiej słychać to z wydechu takie "tąpniecie" Wymieniłem nowe świece, nowe cewki ,moduły zapłonu podmieniałem i zero efektu Na VAGu zero błędów Natomiast podczas jazdy na wyższych obrotach wszystko jest git ;-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

lpg?
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

buba pisze:lpg?
brak :mrgreen: czysty oktan bp
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

u mnie cewki dawały taki objaw o którym mówisz. Później przy mega obciążeniu było ciągłe przerywanie i nie jechał. Ale widzie że cewki nowe wsadzałeś...

a co Buba pierdzi ci na LPG? :)
Ostatnio zmieniony 2014-05-03, 20:15 przez Barton66, łącznie zmieniany 2 razy.
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

cewki są nowe
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

kumpel chyba miał coś podobnego przy czujniku temperatury spalin na wolnych obrotach.
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Barton66 pisze:kumpel chyba miał coś podobnego przy czujniku temperatury spalin na wolnych obrotach.
gdzie ten czujnik siedzi???
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

G235 i G236 ale to raczej na kompie powinno wyskoczyć...
Obrazek
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

ale myślisz ze to wina modułów egt czy tych czujników poniżej???
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Wiem że brał płytkę EGT od Sida, wlutował, przestało sadzić błędami i auto zaczęło równo chodzić. Tak jakby pierdział z rury co parę sekund, taki objaw masz?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Barton66 pisze:u mnie cewki dawały taki objaw o którym mówisz. Później przy mega obciążeniu było ciągłe przerywanie i nie jechał. Ale widzie że cewki nowe wsadzałeś...

a co Buba pierdzi ci na LPG? :)
pierdzial jak wtryski wyjebalo i laly do kolektora
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

nie no pierdzenia nie ma żadnego :mrgreen:
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Ja mam u siebie na wolnych obrotach podobnie, bez dźwięku z wydechu, ale dodatkiem jest to, że na obrotach rzędu 3-4tys przy pełnym bucie potrafi na chwilę przerwać. Co obstawiacie?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Podpiąłem vaga i był błąd
17862- czujnik temperatury w układzie recyrkulacji spalin 1 rząd cylindrów
1-zwarcie z masa G235
czy to znaczy ze moje EGT(które??) powoli pada Skasowałem błąd no i na chwile obecna znowu go nie ma lecz silnik dalej trochę nie równo chodzi Czy ta nie równa praca może być przyczyna padającego EGT???
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

grzesiek1985 pisze:Podpiąłem vaga i był błąd
17862- czujnik temperatury w układzie recyrkulacji spalin 1 rząd cylindrów
1-zwarcie z masa G235
czy to znaczy ze moje EGT(które??) powoli pada Skasowałem błąd no i na chwile obecna znowu go nie ma lecz silnik dalej trochę nie równo chodzi Czy ta nie równa praca może być przyczyna padającego EGT???
G235 to wydech po stronie pasażera. Błąd był stały czy sporadyczny? Sprawdzaliście po dłuższej jeździe?
ODPOWIEDZ