Moderatorzy: buba , Mod-Team
ADI
Posty: 310 Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: ADI » 2014-04-07, 22:29
śmiesznie ta tarcza 300 wygląda
jak talerz
Jachyr
Posty: 1355 Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Jachyr » 2014-04-07, 22:49
Jeszcze lepiej to wyglada jak leza obok siebie... Przy wymianie zrobilem dla porownania:
http://images63.fotosik.pl/852/874d20084a8f2680med.jpg
P.s od czego dopasowales jarzmo??
Ostatnio zmieniony 2014-04-07, 22:51 przez
Jachyr , łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2014-04-07, 22:49
No i teraz napisz jak z ta linka??? Przeniosles mocowanie czy linka inna????
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2014-04-08, 09:31
Jachyr na tej fotce masz chyba RSowe wiec troszke wieksze.
linke zalozylem ale reczny nie dziala. Mocowanie przestawilem ale i tak nie pomoglo. Po prostu jest za krotka
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2014-04-08, 10:52
za 3 tyg będziecie mieli gotowe sety na tył do S4 B5 : tarcza 310mm i przewody
już pracuje nad tym
Krycha
Posty: 12 Rejestracja: 2013-12-15, 19:55
Lokalizacja: TST
Kontakt:
Post
autor: Krycha » 2014-04-08, 11:12
Ja u siebie swego czasu zapiąłem linkę na takim samym setupie jak u Ciebie i ręczny działał.
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2014-04-08, 12:13
Sid to czekam..
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2014-04-08, 18:39
Całość wygląda tak
Po przełożeniu mocowania jest za mało miejsca żeby wcisnąć tłoczek.
Chyba że jest jeszcze jakiś patent na to
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2014-04-18, 18:58
Jak się ktoś zastanawia czy kupować tarcze wiercone to niech się dobrze zastanowi
4 raz już czyszczę od zeszłego roku
Matleniuszek
Posty: 133 Rejestracja: 2013-06-01, 17:04
Lokalizacja: Bieruń
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Matleniuszek » 2014-04-18, 21:02
Buba, jeździsz po nieutwardzonych?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2014-04-18, 21:14
?
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2014-04-18, 21:43
to nie czyść i będziesz miał gładkie
Barton66
Posty: 351 Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Barton66 » 2014-04-18, 22:55
Widzę że rancik się zrobił na tarczy. Nie obciera Ci klocek? mi z jednej nie obciera a z drugiej już tak. Czyżby jedna krzywa tarcza? bicie przy hamowaniu jest lekkie z dużej prędkości.
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2014-04-19, 00:24
Buba, jakie masz klocki?
Barton66 pisze: Widzę że rancik się zrobił na tarczy. Nie obciera Ci klocek? mi z jednej nie obciera a z drugiej już tak. Czyżby jedna krzywa tarcza? bicie przy hamowaniu jest lekkie z dużej prędkości.
Sprawdź czy tłoczek dobrze odbija, jak bije to delikutaśnie przetocz tarcze
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2014-04-19, 09:23
Od miesiaca ATE. Rantu nie ma. Rudy jest na tarczy i tak sie wydaje