
Zaczęło sie niewinnie bo pierwsza moja b5 miała jednostkę 1.8. Pozwole sobie na jedna fotke

Mój brat jak i kolega mieli tamtego czasu s4 ... No i co ? Moje autko było zawsze zylowane żeby zadazyc za tymi dwoma potworami . Budziły sie plany nad kupnem s4 , lecz miałem do tego pewne wymagania i nie łatwo było znaleźć cos odpowiedniego . A jednak po paro miesięcznym poszukiwaniu znalazł sie sedan w kolorze czarnym i w dość dobrej formie.Zdjecie zaraz po kupnie :

No i zaczęły sie pierwsze zmiany , plan był taki żeby zachować wszystko w oryginale, dopieścić lakier, założyć dobre zawieszenie w raz z kołem .Od początku były wizje niemieckiego stylu czyli skręcana felga z leżąca buda na asfalcie lecz był tutaj znowu jeden podstawowy problem . Mianowicie Bardzo lubiałem i lubię jeździc autem po krętych drogach w tym także preferuje jazdę dynamiczna wykorzystując przy tym potencjał quattro

Czyli pokazowe airidy i felgi z mocnym naciągiem poszy w niepamięć. Zagościł natomiast zestaw zawieszenia gwintowanego Firmy KW v2 wraz z stabilizatorami Eibecha. Do tego przyszło koło avus 18 by zachować nadal styl Audi S4. Na felgi przyszły dość dobre opony bo Goodyear F1 w rozmiarze nie harkorowym 225/35 z powyższych powodów. Auto poprzez to ze felgi maja dość wysokie Et może śmiało "pracować" po londyńskich drogach . Auto służy mi do zabawy i tak tez zostało jak do tej pory

Po paro miesięcznej zabawie okazało sie ze czegoś zaczyna brakować. Pytanie czego ? Oczywiście ze mocy



Hybrydy od Sida

Zawias odnowiony od podstaw , zregenerowane wklady koni i calosc w nowym proszku

- Turbiny K03 Hyybrydy
- Wydech Ksport 2.75" downpipe
- 2 x forge
- Centralny intelcooler Fmick
- Wtryski Rs4 + adaptery
- Pompa paliwa Rs4
- Kompletne sprzęgło Rs4
- Hamulce Brembo 4 tłok
w stalowym opłacie
- Dodatkowa chłodnica oleju
- Układ dolotowy Carbon
- Olej Motul 300v
- Program juz niebawem w MRC
W aucie zostało wymienione :
Kompletny rozrząd, uszczelki dekli zaworów, nowe świece, czujnik EGT, czujnik położenia walka rozrządu, silikonowy trójnik Samco, nowe wahacze przód, złączki Forge w układzie dolotowym
Zawieszenie:
- Gwint KW v2
- Zwrotnice Rs4
- Stabilizatory Eibech
Przyszła tez kolej na zmiany zewnętrzne
Nadwozie :
Zachowane w pełnym oryginale z akcentami USA
- tylna klapa us
- blenda przedniego zderzaka us
- lampy tył us (black hella)
- chromy w szybach
- felgi Avus 18" z nowym proszkiem - opony 225/35 Goodyear F1 Assymetric
Wnętrze :
Auto docelowo miało być całe beżowe w środku , tapicerka w kolorze " Musly "
Skompletowanie całego wnętrze zajęło 2 lata i wielu urzeczen
- beżowe grzane siedzenia recaro przód i tył z bezowymi zapieciami pasow
-beżowy dywan wraz z cała podsufitka w wersji z Air bag'ami na słupkach bocznych
-beżowy pulpit , dół jak i góra
- beżowa centralna konsola 2Din wraz z wszystkimi kratkami ,osłonkami kolumny kierowniczej, podlokietnikiem, stojaczkiem na kubki rownież w kolorze bezowym
-beżowe pasy wraz z bezowymi zapieciami
-beżowe boczki drzwi z dodatkowymi ori kratkami na głośniki
Każda cześć wnętrza była wypuszczona oryginalnie z fabryki - nie ingerował w to żaden cudak tapicer czy tez spec od malowania plastyków !
Wyposażenie :
- Siedzenia recaro elektryczne + grzanie
- Konsola 2Din
- NAvi
- System nagłośnienia Bose
- 10 Air bag
- 4 el szyby
- klimatronik
- wspomaganie kierownicy
- wewnętrze lusterko fotochromatyczne
- tempomat
- roleta tylnej szyby
- autopoziomowanie Xenon
Na koniec tak jak pisałem program napisany będzie przez MRC.Mysle ze auto jest takim małym wilkiem w owczej skórze z dobrym wyposażeniem jak na ten segment auta przystalo. Jednym zdaniem, S4 sprawia wielki uśmiech na twarzy jest poprostu lekarstwem na poprawienie humoru:-)
Na koniec jeszcze podziękowania dla Andrzeja (SID ) za części i pomoc ogólna, fajnie ze jest ktoś kto posiada części i służy pomocą .
No i przyszła kolej na zdjęcia, narazie liche, lecz jak będzie lustrzanka pokaże każde szczegóły i detale




Tutaj porownanie z standard zawiecha s4

Tutaj widac, przod pojdzie jeszcze smialo w dol !
