Jakie opony do s4 BiTurbo
Jakie opony do s4 BiTurbo
Jakie opony polecacie do s4 2,7 BiT ?
Kupiłem Uniroyal 225/45R17 rainsport 3 91Y ( DOT 1114 ) zalozone na felgach od S6 8J ET 35 oponki siwezutkie miękkie i w miarę ciche jednak rozczarowalem sie mianowicie przy agresywnej i dynamicznej jeździe oponki pływają i jest wrażenie niestabilnosci auta jednak trzymają i nie tracą przyczepnosci. Przy ostrym hamowaniu na prostej drodze z prędkości pow 200km/h jest wrażenie jakby auto lekko myszkowalo szukając przyczepnosci, jedzie prosto a wrażenie jakby bujalo lekko na boki.
Pytanie czy jest to wina opony czy po prostu jest za świeża ?
Jakie opony polecacie aby uniknąć tego problemu ?
Kupiłem Uniroyal 225/45R17 rainsport 3 91Y ( DOT 1114 ) zalozone na felgach od S6 8J ET 35 oponki siwezutkie miękkie i w miarę ciche jednak rozczarowalem sie mianowicie przy agresywnej i dynamicznej jeździe oponki pływają i jest wrażenie niestabilnosci auta jednak trzymają i nie tracą przyczepnosci. Przy ostrym hamowaniu na prostej drodze z prędkości pow 200km/h jest wrażenie jakby auto lekko myszkowalo szukając przyczepnosci, jedzie prosto a wrażenie jakby bujalo lekko na boki.
Pytanie czy jest to wina opony czy po prostu jest za świeża ?
Jakie opony polecacie aby uniknąć tego problemu ?
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Problem pojawił sie po zmianie opon, wcześniej założone były michelinki z tym ze dot był 06 bieznika sporo ale zaczęły huczec indeks prędkości tez Y , lata zrobiły swoje i opona z pewnością była dużo twardzsza. Zastanawiam sie czy powinienem wziąć moze UNIROYALE RAINSPORT 3 XL ?
Te co mam teraz są bez XL pytanie do znawcow tematu czy przypadkiem oznaczenie XL nie odpowiada za sztywniejsze i mocniejsze boki opony ?
Te co mam teraz są bez XL pytanie do znawcow tematu czy przypadkiem oznaczenie XL nie odpowiada za sztywniejsze i mocniejsze boki opony ?

było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
A ja ostatnio testuje sobie Matador-Continental
w rozmiarze 235/45/ZR17
klasa Y czyli 300 km/h opona eXtra Load czyli wzmocniona w dodatku wyposażona w RIM PROTECTOR
guma typuUHP bieżnik prawie 9mm + fajny cyfrowy wskaźnik ile jeszcze zostało mięska...
Bardzo ciche i fajnie trzymają w każdych warunkach. Cena bardzo spoko bo ok 300zł/szt idzie dostać nówke z montażem. Kraj produkcji to francja więc żaden to chinczyk a auto jeździ na nich tak samo jak na dużo droższych oponach
http://www.matador.sk/index.cfm?module= ... age&s=mp46

klasa Y czyli 300 km/h opona eXtra Load czyli wzmocniona w dodatku wyposażona w RIM PROTECTOR

Bardzo ciche i fajnie trzymają w każdych warunkach. Cena bardzo spoko bo ok 300zł/szt idzie dostać nówke z montażem. Kraj produkcji to francja więc żaden to chinczyk a auto jeździ na nich tak samo jak na dużo droższych oponach

http://www.matador.sk/index.cfm?module= ... age&s=mp46
Ostatnio zmieniony 2014-04-10, 11:23 przez ghost, łącznie zmieniany 3 razy.
dziś założyłem bridgestone potenza re070 w rozmiarze 225/45/17 te oponki idą na pierwszy montaż do subaru wrx sti i problem znikł
.
Jeżeli chodzi o UNIROYALE są to oponki bardzo miękkie, miękkie mają boki, super wybierają nierówności typu koleiny czy amortyzują studzienki , mimo indeksu Y do 300km/h kompletnie nie nadają się do agresywnej czy bardzo szybkiej jazdy po prostu są za miekkie

Jeżeli chodzi o UNIROYALE są to oponki bardzo miękkie, miękkie mają boki, super wybierają nierówności typu koleiny czy amortyzują studzienki , mimo indeksu Y do 300km/h kompletnie nie nadają się do agresywnej czy bardzo szybkiej jazdy po prostu są za miekkie
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
A eSka to wogole mozna "normalnie" jeździć ??skalarx pisze:fajna guma. Mocna lansiarskaFloro pisze:dziś założyłem bridgestone potenza re070 w rozmiarze 225/45/17 te oponki idą na pierwszy montaż do subaru wrx sti i problem znikł.
. Tylko, że onan raczej sport only - do normalnej jazdy kompletnie się nie nadaje

było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Poza tym w subaru klepie często panewka wiec czymś trzeba nadrobićskalarx pisze:fajna guma. Mocna lansiarskaFloro pisze:dziś założyłem bridgestone potenza re070 w rozmiarze 225/45/17 te oponki idą na pierwszy montaż do subaru wrx sti i problem znikł.
. Tylko, że onan raczej sport only - do normalnej jazdy kompletnie się nie nadaje

wszystko oprócz chińskiego gówna będzie dobre. nad czym się tu zastanawiać
Ja dokladnie na takich smigam tylko fela rs4 i troche wystaje ale po za tym jest git. Dobilo mi moze z 2 razy ale tez nie smigam zaladowany. Czekam teraz na felgi wlasnie Et35 bo esa ma isc na dol i juz po przymiarkach wiem ze bedzie idealnie.Grondzi pisze:Panowie wejdą do esy takie opony? 225.45 r18 felga ma chyba 35et ale jutro sprawdze dla pewności i przy obniżeniu -30mm? bo mam możliwość kupic letnie nówki oponki w zaje... cenie tylko nie wiem czy mi wejdzie i czy nie będzie ocierać.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
skalarx pisze:fajna guma. Mocna lansiarskaFloro pisze:dziś założyłem bridgestone potenza re070 w rozmiarze 225/45/17 te oponki idą na pierwszy montaż do subaru wrx sti i problem znikł.
. Tylko, że onan raczej sport only - do normalnej jazdy kompletnie się nie nadaje
Mówisz to z doświadczenia, czy tak sobie klepiesz głupoty ;) ? Tak się składa, że mam komplet RE070 u siebie, kupione rok temu, także jeden sezon mam za sobą. Z mojej perspektywy opony nadają się jak najbardziej do jazdy na, co dzień. Nie ma problemów z jazdą po mokrym. Zużycie na akceptowalnym poziomie.