faluje po dodaniu gazu

Moderatorzy: buba, Mod-Team

zbynekpik
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-20, 18:12
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

faluje po dodaniu gazu

Post autor: zbynekpik »

Koledzy powiem wam iż mechanik nie wie w czym jest problem.
Sprawdzał i mechanicznie wszystko jest sprawne a problem nadal jest. błąd jaki się pokazuje to 17963 przeładowanie turbiny, teraz tak... Mechanik mówi iż błąd nie pojawia się za każdym razem, falowanie pojawia się, a raz nie i nie wiemy o co chodzi. Jeden mechanik miał pomysł, że katalizator jest zapchany więc postanowiłem oddać do pana który zajmuje się grupą VAG, no i on zdębiał i mówi mechanicznie wszystko ok. Ma poczucie iż tak jakby jakiś zawór się blokował i później odblokowywał.
Panowie co wymienić na początek i jak mogę jeszcze to sprawdzić.
To co już zrobiłem: adaptacja przepustnicy i przepływomierza, sprawdzenie dolotów powietrza.
Mechanik sprawdzał logi dynamicznie i mówi, że jest okey.
teraz zdaje się na wasze doświadczenie i będę wymieniał, ale teraz co:
zawór N75
dv
?? ? co jeszcze?
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

17963 Ciśnienie doładowania - przekroczona górna granica regulacji 
brak osprzętu / nie związany ze sprzęte

szukajznieszczelności w dolocie. W pierwszej kolejnosci trójnik przepustnicy gumowy. Zdemontuj go calkowicie i oblukaj. Lktem węże i opaski... jak masz loki to daj tu 115.

Ps. Zmień mechanika :mrgreen:
zbynekpik
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-20, 18:12
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zbynekpik »

Trójnik wymieniłem 1,5 roku temu na nowy:) był nie szczelny, a mechanika zmieniam co chwilę:)
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

1,5 roku to duuuzo :-)
zbynekpik
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-20, 18:12
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zbynekpik »

Ostatnio zmieniony 2014-03-21, 17:37 przez zbynekpik, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

wrzuc tu http://vaglog.rtnet.pl/ i potem wklej
zbynekpik
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-20, 18:12
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zbynekpik »

logi wyżej
Ostatnio zmieniony 2014-03-21, 17:37 przez zbynekpik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

coś nie tak. w jakim formacie masz zapisane logi
zbynekpik
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-20, 18:12
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zbynekpik »

logi wyżej wykasowałem stare, aby można było sprawdzić, dzięki za pomoc
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Kolego masz straszne przeładowanie. Sprawdz n75 lub Weżyki od zaworu do obu turbin...
zbynekpik
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-20, 18:12
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zbynekpik »

Kolego, byłem w garażu i wyjąłem ten zawór: dwa doloty są drożne, jak podłączam pod aku słychać cyk i dmucham w ten wylot co przed podłączeniem był zatkany i jest drożny. Oznacza to, że zawór jest ok????
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

N75 poszlo się je.b.A.c . Sprawdz najpierw przewody od n75 idące do WG . Jak sa nieszczelne to nie ma sterowania turbinami. Mogą byc sporciale. Dalej n75. Jak masz od kogo to podmien. To ustrojstwo dziala na zasadzie on/off i moze się zacinac.
zbynekpik
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-20, 18:12
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zbynekpik »

N75 skąd wziąć??? może kogoś znajdę w kuj pom z takim silnikiem:)) chętnie podjadę i porzyczę czujnik.
Błąd jaki mi wywala to: 17963 P 1555 - 35 - 10
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

zbynekpik pisze:N75 skąd wziąć??? może kogoś znajdę w kuj pom z takim silnikiem:)) chętnie podjadę i porzyczę czujnik.
Błąd jaki mi wywala to: 17963 P 1555 - 35 - 10
1.8T ma taki sam chhyba. Będzie łatwiej:)
zbynekpik
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-20, 18:12
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zbynekpik »

Kolego myślisz, że będzie pasował? Pewnie ławiej będzie znaleźć kogoś z tym silnikiem:)

[ Dodano: 2014-03-22, 13:03 ]
Koledzy zrobiłem test: odłączyłem zawór N75 i autko inaczej chodzi nie ma falowania, nie ma dużego kopa, ale nie ma falowania - pojawił się błąd 17956. Ale nie wyskoczył błąd 179653. Jak podłączyłem zawór n75 to po jakimś czasie zaczął falować i wyskoczył błąd 17953 przeładowania turbiny.
Co ty na to koledzy?
ODPOWIEDZ