Zawory DV Bosch vs zamienniki

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

buba pisze:Ten cwierkot o ktorym piszesz to jest objaw rozwalonego dv ;-)
a co ćwierkocze turbina czy zepsuty zawór :?:
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

od razu sorka za off top ale w temacie dv'ek
sytuacja z moim samochodem u Witka
przed samym strojeniem zamieniono mi właśnie dvki (properfekty) chociaż producent kazał montować tak jak miałem zamontowane
pomiar był tylko jeden na tych zamienionych - był też pomysł żeby zhamować właśnie dla porównania na inaczej zamontowanych ale że przepływka okazała się padnięta nie miało to po prostu sensu
w każdym razie po powrocie do domu i otrzymaniu na piśmie (email) że na 100% mają być zamontowane tak jak były na początku zmieniłem je tak jak miałem wcześniej
nie wiem czy to dobrze czy źle ale w każdym razie tak jak polecił producent
na chwilę obecną są już nawet na nich grawerowane strzałki z kierunkiem montażu - moje były z tych pierwszych i strzałek nie było
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

skalarx pisze:
buba pisze:Ten cwierkot o ktorym piszesz to jest objaw rozwalonego dv ;-)
a co ćwierkocze turbina czy zepsuty zawór :?:
DV
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Tak tylko tak jak wspomnialem one sie nie nadaja wogole do 2,7 biturbo, wiec prducent moze sobie na nich oznaczac cokolwiek chce, zrozumcie do chuja pana ze niektore aftermarkety wogole sie nie nadaja do montazu w aucie, a na temat surge nawet niechce mi sie juz tlumaczyc bo mnie rece opadaja jak czytam ten forumowy bełkot

[ Dodano: 2014-03-18, 10:23 ]
Ghost miales fabryczne dv w swoim Biturbo przy akcji z surge ?
Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 51
Rejestracja: 2011-11-10, 09:40
Lokalizacja: NKE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Murzyn »

nosb pisze:Wdg mnie tez je o cenzura obic. Sa skonstruowane z dupy. na te 400-500 ps i ludzkie doladowanie nie ma sensu pchac tych metalowych a zwykle seryjne plastiki.
tzn co jak mam ameliniowe :) jakieś to są do dupy ?
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Niemal odkąd kupiłem swój silnik miałem zaworki z S3 z koncówką 710N. Kupiłem 2szt. nowe w ASO bo Nosb już dużo wcześniej mowił mi ,że lepiej te metalowe wywalić. Po wpakowaniu hybrydowych turbin k04 ,ic,dolotów 60mm i wydechów mechanikowi sie cos przyśniło i źle mi założył te plastikowe DV'ki... Może hybrydowe turbo jakieś wrażliwsze jest na takie akcje ? Dźwięk się nie pojawia od momentu powrotu do ustawienia fabrycznego. Aż dziś sprawdzę jeszcze raz czy nie padły :roll:
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

tzn co jak mam ameliniowe :) jakieś to są do dupy ?
Kuba ty masz aluminiowy zamiennik forga, który jest wierną i wytrzymalszą kopią boscha. Te sa zajebiste

[ Dodano: 2014-03-18, 16:47 ]
Po wpakowaniu hybrydowych turbin k04
Dobra cenzura w to, walka z wiatrakami, hybrydowe turbiny, zajebiste chinskie zawory dv itp. itd.
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Kiedy ten świergot DV-ek jest słyszalny?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Flyer pisze:Kiedy ten świergot DV-ek jest słyszalny?
jak odpuścisz gaz

[ Dodano: 2014-03-19, 12:26 ]
ADI pisze:2 strony pierdolenia o dv'kach :mrgreen: dzieki :-P
jak jest temat o dupach to człowiek OPR dostaje więc przynajmniej o DVkach mozna pogadać
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

To tak myślę że na zakończenie.

Albo ori DV albo jeśli ktoś potrzebuje pozbyć się gotówki bo ma w nadmiarze to forge

Obrazek

Resztę można sobie wsadzić w D
mlodybmx
Posty: 38
Rejestracja: 2013-03-05, 16:29
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mlodybmx »

Odświeże troche temat:

Wczoraj udałem się najpierw do aso audi, następnie aso skody po nowe DV'ki 710N i w obu przypadkach dowiedziałem się, że Audi już ich nie robi, a na ich miejsce weszły 710P... Ktoś ma doświadczenie z tymi drugimi? Wiem, że seryjnie występowały w RS6, ale rozumiem, że do "N-ek" się nie umywają? :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Tak jest jak piszesz, od miesiąca brak wersji N i w systemie zamieniają się na P
są tańsze ale bez jakiegoś testu na szczelność, moment otwarcia nikt nic nie powie
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Jezdzilem na tych z P i dzialaly jak nalezy. 1.3b przyjmowaly;)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

mlodybmx pisze:Odświeże troche temat:

Wczoraj udałem się najpierw do aso audi, następnie aso skody po nowe DV'ki 710N i w obu przypadkach dowiedziałem się, że Audi już ich nie robi, a na ich miejsce weszły 710P... Ktoś ma doświadczenie z tymi drugimi? Wiem, że seryjnie występowały w RS6, ale rozumiem, że do "N-ek" się nie umywają? :)
jaki jest koszt wspomnianych zaworów w ASO?
ODPOWIEDZ