Zawory DV Bosch vs zamienniki
weź błagam cie !!! Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Tym samym dajesz dowód ze nieznasz kompletnie zasady działania zaworu DV :)Odwrotnie nie moga byc. Sprawdzone. I puszczaja.
Kolejna sprawa to to że te wszystkie jebane tanie zamiennik nadają się tylko na złom albo na półke żeby ładnie wyglądało, tyczy się też to samo zewnętrzych zaworów wastegate.
Ostatnio zmieniony 2014-03-17, 12:49 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapytaj bola. On to montowaław69 pisze:weź błagam cie !!! Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Tym samym dajesz dowód ze nieznasz kompletnie zasady działania zaworu DV :)Odwrotnie nie moga byc. Sprawdzone. I puszczaja.
Kolejna sprawa to to że te wszystkie jebane tanie zamiennik nadają się tylko na złom albo na półke żeby ładnie wyglądało, tyczy się też to samo zewnętrzych zaworów wastegate.

Jak by byly chujowe to mocy by nie bylo

To nie jest tak ,że mocy nie będzie... Nie na darmo DV'ki są nazywane cichymi zabójcami turbiny. Ludzie jeżdzą z zepsutymi i nawet nie wiedzą
Chronią one przed tzw. surge / ćwierkotaniem
przy gwałtownym odpuszczeniu gazu spreżone przez turbo powietrze potrafi odbić się od łopatek mocno je wyhamowywując... powodująć charkaterystyczny ćwierkot który niszczy sprężarke. DV mają spuszczać to co zbędne tak w wielkim skrócie...
EDIT : można sobie posłuchać https://www.youtube.com/watch?v=nCj6Spwl1CU
Im większe doładowanie tym więcej do roboty ma DV'ka...


EDIT : można sobie posłuchać https://www.youtube.com/watch?v=nCj6Spwl1CU
Im większe doładowanie tym więcej do roboty ma DV'ka...
W 2,7 z k03 nigdy surge nie słyszałem. A w kilku z k04 już tak... Nie było to takie napier%$^% jak na załączonym filmiku ale dość słyszalne szczególnie z lekko uchyloną szybą podczas jazdy. Sam na początku nie zwróciłem na to uwagi aż kiedyś gdy moja kobieta prowadziła a ja parowałem z %% na bocznym fotelu to było słychać jak cholera bo nagle puszczała gaz jak turbiny zaczynały ostro ładować... i ten dzwięk troszke przypominający BOV-a
Jak się jeździ autem raz w tygodniu i przegoni je przy okazji ostro to można tego nie usłyszeć. Ja swoim latam cały czas to wyczuwam wszystko
Po prawidłowym ustawieniu zaworów DV cisza... przestałem drążyć temat



Po prawidłowym ustawieniu zaworów DV cisza... przestałem drążyć temat
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
miałem w rękach sporo zamienników DV dla 2,7bi
były one różnie zbudowane w środku, inaczej uszczelnione co ewidentnie uniemożliwiało zamontowanie ich jak orginalne DV w 2,7
myslę że sposób montażu jest ustalony przez producenta/budowy zaworu wenątrz,
uważam też że najlepsze są seryjne Bosch bo pracują najbardziej "elastycznie" ale ich wada mają krótki okres życia
były one różnie zbudowane w środku, inaczej uszczelnione co ewidentnie uniemożliwiało zamontowanie ich jak orginalne DV w 2,7
myslę że sposób montażu jest ustalony przez producenta/budowy zaworu wenątrz,
uważam też że najlepsze są seryjne Bosch bo pracują najbardziej "elastycznie" ale ich wada mają krótki okres życia
Jedyny zamiennik na jakim udalo mi sie opanowac boost, drgania budy i falujace obroty to HKS (1800pln) Niestety do 2,7 nie da sie go wsadzic. Auto czeka na strojenie u Witka i zobaczymy co z tego wyjdzie. Moze uda sie schamowac na seryjnym dla porownania. Ale auto dlubniete wiec to tez ciezko porownac do seryjnego auta i czy tam bedzie pracowal tak samo.