Sprezyny obniżające, zawieszenie rs4 b7 sugestie ?

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Bj84
Posty: 45
Rejestracja: 2013-11-16, 18:59
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Sprezyny obniżające, zawieszenie rs4 b7 sugestie ?

Post autor: Bj84 »

Witam

Zastanawiam sie nad obniżeniem auta...chodzi mi bardziej o wizualny aspekt tej modyfikacji. Generalnie z OEM pod względem komfortu, sposobu pracy itp jestem zadowolony. KW wypuścił taka opcje



http://m.ebay.com/itm/281266218366?nav=SEARCH

Czy lepiej szukać jakiegoś prostego zawieszenia gwintowanego ?

Dzięki
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Re: Sprezyny obniżające, zawieszenie rs4 b7 sugestie ?

Post autor: Rafal84 »

u siebie mam Bilsteina B8 i sprezyny Eibacha, w b5 Bilsteina B16.

ale to juz wiesz :mrgreen:
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

moim zdaniem albo same springi, albo gwintowane, wiadomo że na gwincie będzie najlepiej wyglądać, ale czy masz aż taką potrzebę? jak zależy Ci w jakimś % na komforcie lepiej zainwestować w jakiś kit. Daj dużą felgę obniż z 40 mm i będzie ok...
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

jeżeli chodzi Ci tylko o aspekt wizualny a nie chcesz bardzo utwardzić samochodu to na początek z pewnością wystarczą same springi średniej półki typu wspomniany właśnie eibach czy np h&r
http://pgperformance.com/h-r-springs-fo ... s4-b7.html
http://store.redlinespeedworx.com/product_p/50300.htm
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Bj84
Posty: 45
Rejestracja: 2013-11-16, 18:59
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bj84 »

Dzięki za pomoc...

A jak byś sie wypowiedzialem do opcji KW która wkleilem w pierwszym poście ?
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

za prawie 3000 zł kit sprężyn ? oczywiście fajnie że górna półka ale dokładając parę złotych można już mieć gwint (chociaż uważam że dla Ciebie jest zbyteczny) eibach, h&r czy inny vogtland za 1/2 ceny KW spełnią z pewnością swoje zadanie równie dobrze
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Bj84
Posty: 45
Rejestracja: 2013-11-16, 18:59
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bj84 »

Co do sprezyn to obojętnie co wybiorą bedzie ok ? I "bezpiecznie" dla OEM amorow ?

Tutaj KW to dla mnie nr 1


Mam prośbę bo widzę ze jesteś w temacie ? Jaki gwint mozna mieć za niewielka dopłata ?
Dieki jeszcze raz za pomoc.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

Weitec vogtland
Bj84
Posty: 45
Rejestracja: 2013-11-16, 18:59
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bj84 »

Eibach pro kit zawsze był fajna opcja, ale do rs4 b7 nie ma w ofercie...
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

LCQ pisze:Weitec vogtland
dokładnie też polecił bym takie
ze swojej strony jeszcze AP - bo miałem w dwóch s4kach - ale pewnie do tego nie będzie w ofercie - generalnie mało która firma ma w ofercie zawieche do RS4 oczywiście z tych ze średniej półki
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Bj84
Posty: 45
Rejestracja: 2013-11-16, 18:59
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bj84 »

Podsumowując są dwie dostępne opcje

1. KW sprezyny z możliwością regulacji
2. H&R
majlo
Posty: 214
Rejestracja: 2012-07-07, 10:09
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: majlo »

Moim zdaniem szkoda auta.
A amorki i tak ucierpią bo w innym zakresie będą działać
Bj84
Posty: 45
Rejestracja: 2013-11-16, 18:59
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bj84 »

majlo pisze:Moim zdaniem szkoda auta.
A amorki i tak ucierpią bo w innym zakresie będą działać
generalnie trudno sie nie zgodzić, ale z drugiej strony znam kilkanaście rożnych aut i nigdy nikt nie narzekał...
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

to i ja cos dodam od siebie, mialem przyjemnosc prowadzic rs4 b7 na zawieszeniu Bilsteina B8 i sprezyny Eibacha i bylo idealnie.
Bj84
Posty: 45
Rejestracja: 2013-11-16, 18:59
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bj84 »

Dzięki za info...


Czyli jak padną mi OEM amortyzatory to kupi b8 i bede grały ze sprezynami KW ?!

[ Dodano: 2014-03-26, 14:41 ]
...doszedłem do wniosku, ze nie bede bawił sie w sprezyny.
Wybór padł na bilstein b14 lub b16. Chciałbym prosić o radę czy jeżeli moje wypady na tor to bedzie max 1 lub 2 w sezonie to czy warto jest inwestować w opcje z regulacja ? Mówiąc w prost czy wykorzystam b16. I druga bardzo ważna sprawa jak oba zawieszenia wypadają w porównaniu do OEM rs4 b7 ?

Wielkie dzieki z góry za pomoc.
ODPOWIEDZ