Temperatura oleju

Moderatorzy: buba, Mod-Team

rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Oczywiście mam chłodnicę oleju i też nie widziałem takich wysokich temperatur u siebie.
Luki
Posty: 12
Rejestracja: 2013-06-01, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Luki »

U mnie chłodnicy nie ma. A na jakim oleju latacie 5w30 5 w40? Ja chcę zalać motula lylko jaki xcessxx clean? Takie lalem do 1.8t
majlo
Posty: 214
Rejestracja: 2012-07-07, 10:09
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: majlo »

Jadąc 250 spory czas na a2 miałem max 117
Luki
Posty: 12
Rejestracja: 2013-06-01, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Luki »

110 nie przekracza. jazda po dlugiej trasie i z pizda. sprobuje na spokojnie
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Luki pisze:110 nie przekracza. jazda po dlugiej trasie i z pizda. sprobuje na spokojnie
Mam identycznie po nie widzialem jeszcze wiecej niez 110..
BurnOuT
Posty: 41
Rejestracja: 2012-06-18, 22:42
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BurnOuT »

U mnie z chłodnicą oleju było max 100 albo 110st (nie pamiętam dokładnie) przy upalaniu od świateł do świateł
Sami
Posty: 26
Rejestracja: 2014-07-30, 12:50
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sami »

Trochę odkopię, bo u mnie dziwnie się zachowuje wskaźnik temperatury. W czasie jazdy cały czas jest na skrajnie dolnej pozycji. Obojętnie, czy jadę spokojnie, czy chwilowo 240 na autostradzie czy cały czas 180... A sam wskaźnik działa, bo jak się zatrzymam i wyłączę silnik, a po 2-3 minutach znowu go włączę, to wskaźnik na chwilę pokazuje wyższą temperaturę (ciepło się kumuluje czy jak?), żeby zaraz potem spaść w dół. O co chodzi?
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Sami pisze:Trochę odkopię, bo u mnie dziwnie się zachowuje wskaźnik temperatury. W czasie jazdy cały czas jest na skrajnie dolnej pozycji. Obojętnie, czy jadę spokojnie, czy chwilowo 240 na autostradzie czy cały czas 180... A sam wskaźnik działa, bo jak się zatrzymam i wyłączę silnik, a po 2-3 minutach znowu go włączę, to wskaźnik na chwilę pokazuje wyższą temperaturę (ciepło się kumuluje czy jak?), żeby zaraz potem spaść w dół. O co chodzi?
moze czujnik temp ten w misce olejowej masz walniety Mialem identyczny objaw
ODPOWIEDZ