1. Jak sprawuje się w praktyce sprzęgło Clutch Masters FX400 (6-łopatkowy)? Czy da się na nim na co dzień jeździć, czy raczej jest to sprzęgło ON/OFF?
2. Jakie macie doświadczenia z kołami jednomasowymi? Czy po ich zastosowaniu bardzo zmniejsza się komfort podróżowania? Czy auto nie zacznie telepać budą?
1. Da się jeździć na codzień, pedał sprzęgła chodzi bardzo miękko.
2. Delikatnie się zmienia kultura pracy na jałowych obrotach i na niskich obrotach i wysokim biegu. Aczkolwiek wszystko jest na akceptowalnym poziomie.
daleki jestem od spekulacji, plotek i podobnego pier.dolenia ale pytanie szczególnie do userów FX: jak to jest z tą współpracą z dwumasem? coś tam wyczytane że się nie sprawuje inni że jest ok...
niebawem dam znać na świerzo jak się sprawuje FX z dwumasem u mnie
[ Dodano: 2014-03-13, 23:33 ]
po przebyciu xxx km mogę się merytorycznie wypowiedzieć:
dziwnie . pedał miękki, wygodny. natomiast ruszanie, przepinanie biegów trzeba opanować. jest nazwę to "surowo"
ale klei jak cenzura
bartek75 pisze:niebawem dam znać na świerzo jak się sprawuje FX z dwumasem u mnie
[ Dodano: 2014-03-13, 23:33 ]
po przebyciu xxx km mogę się merytorycznie wypowiedzieć:
dziwnie . pedał miękki, wygodny. natomiast ruszanie, przepinanie biegów trzeba opanować. jest nazwę to "surowo"
ale klei jak cenzura