Jest jeszcze zapas na standardowych, ale w planie jest hybryda, albo Big turbo, na razie trzeba wzmocnić kosz sprzęgieł w DSG będzie mniej komfortowo ale za to "mocniej" na razie po bułki wystarczy
Audi znowu zrobiło nam prezent, tzn : aby mieć większą moc korzystamy z gratów od mocniejszego starszego brata, np : do S4 B5 wkłądamy turbo RS6 C5, osprzęt z RS4 b5,
do S6 wkładamy turbo i inne graty z RS6
No byłem poirytowany, bo miałem kupić RS6 C6 plus z rocznika 10' ale dostałem taką ofertę na S6 C7 że żal odmówić. Teraz jest auto mega szybkie i to mnie cieszy bo jeździ na poziomie RS6 800. Poza tym całkiem spory zakres modyfikacji jest możliwy u skrzynia S-tronic która jak na razie u mnie wytrzymała 40 tkm w tym 30 na sofcie 780NM
Jachyr pisze:No juz chwile temu bylo na yt... Jak by nie bylo calkiem to zapiernicza jak na S6 nie jedno rs bedzie zawstydzone... Odnosnie filmu licznikow.. Zwrociliscie uwage co sie dzieje przy ok 100km/h zamul jakis??
zegarek tak wyskalowany, że do setuni pół blatu zajmuje...