S4 By Jachyr
No wlasnie i o to chodzi gdzie, kto i jak robi bo wiem ze mozna to dobrze zrobic no ale coz nie ma co drązyc tematu... bedzie ori za jakis czas, najpierw gwint, hamulce i okolice 500:)
p.s pytanie czy orientuje sie ktos czy pod to kolo wejdzie kazdy zacisk 6-8 tlok czy nie koniecznie? http://www.alufelniplaza.hu/kepek/felni/199_orig.jpg felgi beda 18' na 8' szerokie i et 30-35.
p.s pytanie czy orientuje sie ktos czy pod to kolo wejdzie kazdy zacisk 6-8 tlok czy nie koniecznie? http://www.alufelniplaza.hu/kepek/felni/199_orig.jpg felgi beda 18' na 8' szerokie i et 30-35.
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 2013-12-28, 18:27
- Lokalizacja: Pomorze
- Płeć:
- Kontakt:
Witam mam pytanko?
Mam S4 1998 Avant zastanawiam się nad kupnem
kół : 18" ori RS4 czyli 8,5'' et 20 na oponach 225/35/18
takich jak u pana na zdjęciach.
Dużo osób mi odradza bo mówią że będzie ocierać o nad kole bo wystają
a reszta znowu że będzie ocierać o wahacze jak nie wsadzę dystansów.
Zadaje te pytanie bo widzę że pan ten temat przerabiał.
Na razie zawieszenie mam seryjne, ale plany mam na wiosnę obniżyć
podejrzewam że sprężynki o 20mm lub 25mm.
Chciałem dodać, że często jeżdżę załadowany w cztery osoby plus bagaże.
Obcierają o nadkola czy nie?
Obcierają o wahacze czy nie?
Potrzebne będą dystanse? jak tak to jakie?
Da rade będzie przy tych kołach go obniżyć na sprężynach albo gwincie?
Proszę o pomoc
Mam S4 1998 Avant zastanawiam się nad kupnem
kół : 18" ori RS4 czyli 8,5'' et 20 na oponach 225/35/18
takich jak u pana na zdjęciach.
Dużo osób mi odradza bo mówią że będzie ocierać o nad kole bo wystają
a reszta znowu że będzie ocierać o wahacze jak nie wsadzę dystansów.
Zadaje te pytanie bo widzę że pan ten temat przerabiał.
Na razie zawieszenie mam seryjne, ale plany mam na wiosnę obniżyć
podejrzewam że sprężynki o 20mm lub 25mm.
Chciałem dodać, że często jeżdżę załadowany w cztery osoby plus bagaże.
Obcierają o nadkola czy nie?
Obcierają o wahacze czy nie?
Potrzebne będą dystanse? jak tak to jakie?
Da rade będzie przy tych kołach go obniżyć na sprężynach albo gwincie?
Proszę o pomoc

Poszlo pw:)ŚWIR-DAGLAS pisze:Witam mam pytanko?
Mam S4 1998 Avant zastanawiam się nad kupnem
kół : 18" ori RS4 czyli 8,5'' et 20 na oponach 225/35/18
takich jak u pana na zdjęciach.
Dużo osób mi odradza bo mówią że będzie ocierać o nad kole bo wystają
a reszta znowu że będzie ocierać o wahacze jak nie wsadzę dystansów.
Zadaje te pytanie bo widzę że pan ten temat przerabiał.
Na razie zawieszenie mam seryjne, ale plany mam na wiosnę obniżyć
podejrzewam że sprężynki o 20mm lub 25mm.
Chciałem dodać, że często jeżdżę załadowany w cztery osoby plus bagaże.
Obcierają o nadkola czy nie?
Obcierają o wahacze czy nie?
Potrzebne będą dystanse? jak tak to jakie?
Da rade będzie przy tych kołach go obniżyć na sprężynach albo gwincie?
Proszę o pomoc
Z racji ze idzie wiosna to trzeba dalej coś tam grzebać i postanowiłem zacząć od Hebli. W niedziele odebrałem od Andrzeja komplecik na tył ori RS4 i wczoraj i dziś troche przy nim posiedziałem, a z racji ze był chwile na nie używanym aucie to wymagał odświeżenia i tak to mniej wiecej wyglądało:
Takie dostałem:

w ruch poszła wiertarka i szczotka:

z zaciskami było więcej zabawy aby zedrzeć ori farbe ale jakoś się udało a się zapędziłem to nie zrobiłem foto:/ tu już pryśnietę:

I na gotowo:(nie zwracać uwagi na pryśnięte przewody, będzie stal)

Czekam jeszcze tylko na tarcze przód i odp od Sida czy będzie je miał do końca tyg razem z przewodami w oplocie na przód i tył. Pierwotnie na przodzie Miał być 6-8 tłok pod tarcze 360mm ale z racji chorych przepisów w BE na przeglądzie muszę mieć wszystko dokoładnie tak jak w Certyfikacie z Audi a tam jest wbite tylko ori koło 17 i nie mogę przyjechać na innym...:/ a jak wiadomo 330mm to max co wejdzie ori pod Avusa, ale sądzę że i tak odczuję różnice:] jak dobrze pójdzie to na weekend wlecą na auto to coś pstryknę.
Teraz szukam gwintu... czytałem już wiele opinii i najbardziej podchodzi mi Ap. chyba ze możecie polecić coś jeszcze tak max do 4k? aby był jak najbardziej ,,użytkowy" nie torowy. z góry dzięki
Takie dostałem:

w ruch poszła wiertarka i szczotka:

z zaciskami było więcej zabawy aby zedrzeć ori farbe ale jakoś się udało a się zapędziłem to nie zrobiłem foto:/ tu już pryśnietę:

I na gotowo:(nie zwracać uwagi na pryśnięte przewody, będzie stal)

Czekam jeszcze tylko na tarcze przód i odp od Sida czy będzie je miał do końca tyg razem z przewodami w oplocie na przód i tył. Pierwotnie na przodzie Miał być 6-8 tłok pod tarcze 360mm ale z racji chorych przepisów w BE na przeglądzie muszę mieć wszystko dokoładnie tak jak w Certyfikacie z Audi a tam jest wbite tylko ori koło 17 i nie mogę przyjechać na innym...:/ a jak wiadomo 330mm to max co wejdzie ori pod Avusa, ale sądzę że i tak odczuję różnice:] jak dobrze pójdzie to na weekend wlecą na auto to coś pstryknę.
Teraz szukam gwintu... czytałem już wiele opinii i najbardziej podchodzi mi Ap. chyba ze możecie polecić coś jeszcze tak max do 4k? aby był jak najbardziej ,,użytkowy" nie torowy. z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 2016-04-05, 21:55 przez Jachyr, łącznie zmieniany 2 razy.
No w tym problem ze nie:/ probowalem pytac o dopisanie do certyfikatu wlasnie 18 ale nie ma takiej mozliwosci bo producent oryginalnie zaleca 17 i tak ma byc...buba pisze:Nie mozesz wjechac na felgach 18?????????????


sid pisze: szybko dzialasz
Tak mam nie ma opierd..nia sie...

Ostatnio zmieniony 2014-02-18, 22:57 przez Jachyr, łącznie zmieniany 1 raz.
Potrzebowalem tylko Ramke 2 din bo miałem 1din bylo i przejściówki pod ori kostki po za tym weszla bez problemu. Teraz jeszcze pozostaje mi kwestia podłączenia pod stacyjke aby odpalala sie z zapłonem i aby fis ja pokazywał ale to przy najblizszej wizycie w Pl.jerzyk pisze:Jachyr, co potrzebowałeś do montażu RNS-E ?
Dużo roboty i dopasowywania żeby to jakoś wyglądało ?