Zawieszenie z regulacja wysokosci
Zawieszenie z regulacja wysokosci
Witam ponownie :)
Tematem moich rozmyslan jest aktualnie zawieszenie. Jezdze na Ori S4, jest komfortowo, nie za "mietko" ale na dobrej drodze, czuc, ze samochod stoi za wysoko i moglby byc jednak twardszy.
Samochodem robie miesiecznie 3k-6k wiec gwint odpada ze wzgledu na komfort oraz zdrowy rozsadek ( Wroclaw ma piekne drogi.... ). Ostatnio uslyszalem troche na temat AirRide.
www.airstyle.pl
http://www.youtube.com/watch?v=tZR4lLxiklY
http://www.youtube.com/watch?v=tGqBQEHaD0Q
http://www.youtube.com/watch?v=5b4eHzhy_hU
Plynna regulacja z kabiny. Troszke sie napalilem. Rozmawialem z czlowiekiem, ktory to montuje, powiedzial, ze do mocnych samochodow jednak gwint jest bezpieczniejszy. Wydaje mi sie, ze ma racje, jednak przedstawione rozwiazanie daje duzo mozliwosci bo samochod mozna postawic bardzo nisko do szybkiej jazdy po dobrej drodze, lub bardzo wysoko, zeby bez problemu wjechac w las! Wiem, ze bedzie to namiastka gwintu lub kiepska imitacja offa ale zawsze to cos.
Koszt takiej operacji to 5,5k PLN, przerabiaja ori amorki, do tego przychodzi poduszka powietrzna zamiast sprezyny.
Co myslicie na ten temat? Jakie sa alternatywy? Np. przekladka zawieszenie z Allroada? :P
Zapraszam do dyskusji!
Przemek
Tematem moich rozmyslan jest aktualnie zawieszenie. Jezdze na Ori S4, jest komfortowo, nie za "mietko" ale na dobrej drodze, czuc, ze samochod stoi za wysoko i moglby byc jednak twardszy.
Samochodem robie miesiecznie 3k-6k wiec gwint odpada ze wzgledu na komfort oraz zdrowy rozsadek ( Wroclaw ma piekne drogi.... ). Ostatnio uslyszalem troche na temat AirRide.
www.airstyle.pl
http://www.youtube.com/watch?v=tZR4lLxiklY
http://www.youtube.com/watch?v=tGqBQEHaD0Q
http://www.youtube.com/watch?v=5b4eHzhy_hU
Plynna regulacja z kabiny. Troszke sie napalilem. Rozmawialem z czlowiekiem, ktory to montuje, powiedzial, ze do mocnych samochodow jednak gwint jest bezpieczniejszy. Wydaje mi sie, ze ma racje, jednak przedstawione rozwiazanie daje duzo mozliwosci bo samochod mozna postawic bardzo nisko do szybkiej jazdy po dobrej drodze, lub bardzo wysoko, zeby bez problemu wjechac w las! Wiem, ze bedzie to namiastka gwintu lub kiepska imitacja offa ale zawsze to cos.
Koszt takiej operacji to 5,5k PLN, przerabiaja ori amorki, do tego przychodzi poduszka powietrzna zamiast sprezyny.
Co myslicie na ten temat? Jakie sa alternatywy? Np. przekladka zawieszenie z Allroada? :P
Zapraszam do dyskusji!
Przemek
Do szybkiego auta odradzam. Sa to poduszki wypelniane powietrzem. Nawet na zdrowy rozum im wyzej tym sa twardsze ( bo wieksze cisnienie w miechach). Im nizej tym mniej powietrza a wiec automatycznie sa jeszcze mniej sztywne. Zreszta na podobnej zasadzie dziala gwint o ile nie ma regulacji twardosci amorka : im nizej tym sprezyna mniej "scisnieta" wiec i auto jest bardziej komfortowe niz po podniesieniu :)
No chyba ze chcesz sie zabic
No chyba ze chcesz sie zabic

Wysokosc nie ale twardosc tak. Oferuje to TEIN np. Tein Super Street plus do tego urzadzenie zwane EDFC czy jakosc tak:Dajax pisze:Hmmm sam juz nie wiem.... potrzebuje jakies kosmiczne hydroutwardzalne w pelni konfigurowalne zawieszenie :P
Jest jakis gwint, w ktorym mozna szybko i w latwy sposob zmienic wysokosc ?
Mialem ten gwint w subaru i po dlugich i zmudnych poszukiwaniach odpowiedniej wysokosci i twardosci doszedlem do tego ze ze lepiej wybierralo nierownosci itp i bylo twardsze od seri ale nie urywalo wnetrznosci:D
podlocze sie do tematu co sadzicie o tym gwincie czy wystarczy na poczatek do cywilnej seri s4b5 prosze o opinie
http://moto.allegro.pl/item936165807_za ... 4_4x4.html
http://moto.allegro.pl/item936165807_za ... 4_4x4.html
szczurek 80 cabrio
Na pierwszy rzut oka Ok ale super napewno nie bedzie:( dobry gwint musi kosztowac swoje. Zaryzykowac mozesz ale nie spodziewaj sie fajewerkow:Pkenzo76 pisze:podlocze sie do tematu co sadzicie o tym gwincie czy wystarczy na poczatek do cywilnej seri s4b5 prosze o opinie![]()
http://moto.allegro.pl/item936165807_za ... 4_4x4.html
Acha i z tego co czytalem tylko gora/dol jest regulacja. Nie ma slowa o twardosci! a to spory minus niestety. nie wiadomo jaka jest twardosc sprezyn ani amorów. Moze sie okazac ze na jakims tam nizszym ustawieniu nie sa sie jezdzic:(
