HOKUS POKUS Detailing
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 2013-12-28, 18:27
- Lokalizacja: Pomorze
- Płeć:
- Kontakt:
- wujek 2pac
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Kontakt:
Po lakierowaniu warto zrobic korekte (niestety tak, tak po lakierniku
) i lakier zabezpieczyc powloka, gdyz bedzie duza miekszy od ory.
Postaram sie Was nie zanudzic dosc obszerna relacja jak na to forum, z dopieszczenia francuskiego hot hatch'a jakim jest 205GTi. Auto nalezy do mojego dobrego znajomego, a ze mam fiola na punkcie 205GTi (sam posiadam kilka) zrobilem to z przyjemnoscia. Samochod jest wyposazony w 2,0 16v silnik o mocy ciut ponad 200koni i przy wadze okolo 850kg jest zwawym pojazdem, do tego dochodzi wyczynowe zawieszenie i hamulce. Pare ladnych lat temu startowalem w rajdach takimi samochodami, Jazda tym to czysty FUN. Do rzeczy, 205 odebrana swiezo od lakiernika, dobrze pomalowana, ale to nie jest detailing, wykonczenie lakieru na moim poziomie nie pozostawia nic do zyczenia, po lakierniku tak nie jest
Korekta 100%, powloka Gtechniq C1 kikla warstw i na to wosk, tym razem Zymol Destiny dwie warstwy. Efekty bardzo fajne, wlasciciel przeszczesliwy. Milego ogladania, moze uda sie do konca
























































Postaram sie Was nie zanudzic dosc obszerna relacja jak na to forum, z dopieszczenia francuskiego hot hatch'a jakim jest 205GTi. Auto nalezy do mojego dobrego znajomego, a ze mam fiola na punkcie 205GTi (sam posiadam kilka) zrobilem to z przyjemnoscia. Samochod jest wyposazony w 2,0 16v silnik o mocy ciut ponad 200koni i przy wadze okolo 850kg jest zwawym pojazdem, do tego dochodzi wyczynowe zawieszenie i hamulce. Pare ladnych lat temu startowalem w rajdach takimi samochodami, Jazda tym to czysty FUN. Do rzeczy, 205 odebrana swiezo od lakiernika, dobrze pomalowana, ale to nie jest detailing, wykonczenie lakieru na moim poziomie nie pozostawia nic do zyczenia, po lakierniku tak nie jest

























































W piatek przyjalem jednego z Citroenow C5, ktorymi sie "opiekuje"
Wiosenne porzadki i zabezpieczenie powloki kwarcowej GTechniq warstwa sealentu dedykowanego czyli C1,5. Niestety podczas pobytu w ASO blotnik i zderzak zostal uszkodzony i naprawiony - lakierowany chyba przez Steviego Wondera
, wyprowadzenie tego co.., polozenie powloki kwarcowej na te dwa elementy. Ogarniecie i zabezpieczenie srodka i kol. Samochod przyjalem "czysty" - po pelnym myciu w ASO, ale mimo to, bylo na nim bardzo wiele nieczystosci, ktorych zwykle mycie nie usunie, to jest dobitny przyklad po co IronX, odsmalanie i glinka czyli pelna dekontaminacja. Komora silnika nie byla zlecona, po otwarciu maski, nie moglem zostawic tego co tam zastalem. Czasu bylo bardzo malo a pracy wiele, wiec zdjec ze wszystkich etapow nie ma. Caly proces zajal 25h (pracowalem sam). Podczas ostatnich prac detailingowych pogoda robi wszystko aby uniemozliwic pokazanie efektow. Tym razem bylo podobnie, zimno, szaro-buro i przelotne opady deszczu, mimo to sie udalo. Szczegolnie jestem dumny z odbic bialego stolka w bialych drzwiach
. Milego ogladania.


























Wiosenne porzadki i zabezpieczenie powloki kwarcowej GTechniq warstwa sealentu dedykowanego czyli C1,5. Niestety podczas pobytu w ASO blotnik i zderzak zostal uszkodzony i naprawiony - lakierowany chyba przez Steviego Wondera



























