Ankieta - ile esek jeździ na LPG, a ile na Pb

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Co lejesz do baku??

LPG
64
40%
Pb
73
45%
Planuję założyć
25
15%
 
Liczba głosów: 162

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

no to dlaczego nie włozysz golda, skoro dawał rade w innym aucie ? a jak wyglądał temat na 5, 6 biegu na goldzie ? Bo ja teraz w passacie mam golda w silniku 2,8
sebastian855
Posty: 172
Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
Lokalizacja: Dąbrowa G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sebastian855 »

Miałem jednego golda i dawał radę jedynie jak miałem sam soft w okolicach 280-300km
i do tego brakoało mu przy pełnym bucie.
Dlatego musiałem ustawic aby przochodził na pb powyżej 5 tyś. obrotów.

aw69, Zakładaj dwa i będziesz miał spokój :-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Tylko jaki sens zakladac jeden reduktor i meczyc go na 110% mozliwosci? pozniej kazdy pisze ze gaz to chujostwo.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

spoko....wszystko juz jest jasne
Obrazek
Awatar użytkownika
killerwik
Posty: 149
Rejestracja: 2010-05-17, 10:08
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: killerwik »

aw69 pisze:no to dlaczego nie włozysz golda, skoro dawał rade w innym aucie ? a jak wyglądał temat na 5, 6 biegu na goldzie ? Bo ja teraz w passacie mam golda w silniku 2,8
A dlatego ze tutaj mam BRC przy ktorym sam nic nie moge podlubac, w zoltej byl Stag 300 i robilem z nim co chcialem.....
Rob jak uwazasz, napewno 2 parowniki wiekszy zappas mocy ale dlamnie za ciasno na takie zabawy tam jest, w wiekszym aucie co innego.......
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Panowie a tak z ciekawości ile kosztuje teraz instalacja do 2,7 bi, program i ewentualnei wydech 300-320ps
Jutro przyjdzie mi S4 i kto wie czy jej nie zostawie i zagazuje by klepała kilometry
Obrazek
lelum
Posty: 4
Rejestracja: 2011-12-19, 16:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: lelum »

Jeśli składak czyli Tech lub Stag to powyżej 3,5kpln. Firmówki Prins lub Landi Renzo powyżej 5kpln.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Stag na dobrych gratach 4000-5000tysi. Zalezy gdzie montujesz ale tutaj nie ma co oszczedzac.
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Moi drodzy ja mam u siebie instalke Landirenzo na dwóch reduktorach IG1 Turbo do 200km działa to mega fajnie, wszystko sprawnie się przełącza, w całym zakresie obrotów śmiga na LPG. Autko już kupiłem z założoną instalacją, reduktory były schowane koło bocznych IC'ków jeden z prawej drugi z lewej, komputer od gazu koło akumulatora tak aby miał chłodzenie... teraz akurat wyjechał silnik u mnie z autka bo robię generalne porządki także wszystko widziałem jak to tam było upchane i powiem szczerze, że nie ma tragedii z miejscem wystarczy dobrze popatrzeć. Fakt faktem że trzeba pogłówkować ale można to zrobić fajnie żeby nie rzucało się zbytnio w oczy.

reduktory takie o:
http://nagaz24.pl/reduktor-landi-renzo- ... ,p,pl.html
bobeck
Posty: 13
Rejestracja: 2014-02-09, 19:42
Lokalizacja: Zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bobeck »

Teoretycznie gdyby już mnie było stać na wymarzoną Eskę.
Przy kupnie samochodu chyba bym się bał kupić samochód z instalacją, bo nigdy się nie dowiem jaka na prawdę była historia silnika i instalacji, czy mi coś nie siądzie w najbliższym czasie.
Z drugiej strony nowoczesne instalacje gwarantują praktycznie zerowy spadek mocy, a za razem ogromną oszczędność.
Tyle, że mam sobie starą setką w gazie i planuję ją zostawić do jazdy na codzien, bo dojeżdżam spory kawałek do pracy, kiedy kupię Eskę, to będzie mi ona służyła tylko weekendowo, na wakacje, wyjazdy i jakieś tam urlopiki.
Więc jeżeli będę kupował samochód to na pewno w benzynie, ale chętnie zamontował bym instalację gazową.
Czy to się w ogóle opłaci? Czy zwróci mi się koszt instalacji (porządnej instalacji) jeżeli autko będzie tylko do zabawy?
coś tam planuję
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

instalacja lpg zwróci Ci się po jakiś 10 tyś. km, kwestia jak dużo będziesz jeździł autem.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

bobeck pisze: Przy kupnie samochodu chyba bym się bał kupić samochód z instalacją, bo nigdy się nie dowiem jaka na prawdę była historia silnika i instalacji, czy mi coś nie siądzie w najbliższym czasie.
Instalację sprawdza się tak samo jak samochód. Podpinasz kompa i sprawdzasz jak wyglądają mapy paliwowe i błędy. Zresztą jak otworzysz maskę i zobaczysz jak jest wszystko poskładane to będziesz wiedział czy jest dobrze czy źle. Jak są kable puszczone, jak są wtryski zamontowane, jakie reduktory i jakie wtryski. Jak widzisz jakiekolwiek oznaki druciarstwa to lepiej odpuścić temat
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

wniosek racjonalizatorski:
skoro wg ankiety (stan na 12.02.2014) 34% używa LPG, a kolejne 12% planuje założyć (czyli co drugi wóz jest będzie na LPG), to postuluję założyć oddzielną sekcję na forum, najlepiej od góry! a w nim podfora odnośnie w/w tematu.
co Wy na to?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A po ch.uj jak gaz jest do kuchenek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

[quote="buba"]A po ch.uj jak gaz jest do kuchenek :mrgreen:[/quote]

teraz nie, teraz kuchenki indukcja i elektryka :->
ODPOWIEDZ