Moderatorzy: buba , Mod-Team
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2010-10-15, 10:41
Jak sie dostac do turbin bez wyjmowania silnika.
Chcialem sprawdzic w jakim sa stanie organoleptycznie
Musi byc jakis sposob bo nie wierze ze kazdy wyjmuje silnik
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-10-15, 10:51
Uwierz
skalarx
Posty: 746 Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: skalarx » 2010-10-15, 10:54
buba pisze: Jak sie dostac do turbin bez wyjmowania silnika.
Chcialem sprawdzic w jakim sa stanie organoleptycznie
Musi byc jakis sposob bo nie wierze ze kazdy wyjmuje silnik
Calkiem niedawno ktoś pisał, że nie trzeba wyjmować silnika do wymiany turbawek
kosiniak
Post
autor: kosiniak » 2010-10-15, 11:04
bo nie trzeba, nawet do zmiany na k04 z rs6 :)
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2010-10-15, 11:20
ale roboty jest od pyty, jeśli masz czas i nie spieszy Ci się to możesz wybrać tą drogę...
Suchar
Posty: 249 Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Suchar » 2010-10-15, 11:32
Nie widziałem na własne oczy, ale ponoć można wydłubać turbiny, zrzucając zawias.
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-10-15, 11:40
to juz chyba latwiej wyjac caly zawias razem ze skrzynia i silnikiem
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2010-10-15, 11:54
LCQ pisze: ale roboty jest od pyty, jeśli masz czas i nie spieszy Ci się to możesz wybrać tą drogę...
ale jak konkretnie? wywalenie calego zawiasu? i nadkola?
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-10-15, 11:56
SportMile i PM-Motorsport to robili - niech sie wypowia
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2010-10-15, 13:47
a AW??.....tak zawieche musisz rozebrać, co i jak dokładnie chłopaki napiszą jak im się będzie chciało
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-10-15, 14:22
moze zacznijmy od tego ze czlowiek chce zobaczyc w jakim stanie sa wiec moze nie koniecznie trzeba od razu wyjmowac
killerwik
Posty: 149 Rejestracja: 2010-05-17, 10:08
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: killerwik » 2010-10-15, 15:45
CHyba zeby sobie zajrzec to wystarczy zdjac rure dolotowa aluminiowa troche zabawy ale i dzie to zrobic na aucie , lecz tak na oko to bez jej calkowitego wyjecia to chyba za duzo nie zobaczysz....
Szczerze mowiac chyba prosciej wyjac caly silnik i miec turbiny na wierzchu niz sie meczyc z zawieszeniem, mi wyjecie motoru ze skrzynia zajelo 3 godziny i lezal w garazu :)
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2010-10-15, 15:47
prawa jest sucha a lewa jest mokra, silnik nie kopoci
kwestia wyeliminowania czy to przewod zasilajacy czy uszczelniacze, w dolocie oleju nie jest jakos wybitnie duzo
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-10-15, 16:18
moglbys opisac co znaczy mokra ?. a najlepiej wklej zdjecie
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2010-10-15, 16:24
wczoraj w kanale siedzialem ale zapomnialem aparatu.
mokra w sensie ze widac swiezy olej na niej, taka tlusta jest
jak mi sie uda foto zrobic to wrzuce