Moderatorzy: buba , Mod-Team
Racer
Posty: 262 Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Racer » 2010-10-10, 22:27
Jak w temacie popczas płynnego przyspieszania do 3000obr jest ok potem lekkie podszarpywanie do 4000-5000 i ok.
Jak od razu ogien to nic sie nie dzieje. Ktos cos wie moze??
Jutro wymieniam filtr paliwa bo moze cos to pomoze. Błedów nie ma zadnych
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2010-10-11, 09:16
sprawdz przewody i swiece
JohnyBI
Posty: 122 Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: JohnyBI » 2010-10-11, 16:46
ja obstawiam na sprzęgło z dwumasem
JohnyBI
Racer
Posty: 262 Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Racer » 2010-10-11, 21:37
buba pisze: sprawdz przewody i swiece
Przewodów raczej nie ma bo sa cewki:d a dwumas odpada bo nie klekocze na pracujacym silniku i sprzegło pracuje lalka:d no oprócz tego ze nie przenosi 500nm tak jak bym chciał i ze strzału ze sprzegła z 4000tys sie uslizguje:P
Racer
Posty: 262 Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Racer » 2010-10-12, 20:55
JohnyBI pisze: ja obstawiam na sprzęgło z dwumasem
Sprawa rozwiazana:d dosc prozaiczna bo filtr paliwa:P
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-10-12, 20:58
Racer pisze: JohnyBI pisze: ja obstawiam na sprzęgło z dwumasem
Sprawa rozwiazana:d dosc prozaiczna bo filtr paliwa:P
no wiesz co
jak dawno temu był zmieniany ?
ja zmieniam co zmiane oleju bo filtr paliwa to smieszne pieniądze
Racer
Posty: 262 Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Racer » 2010-10-13, 20:26
SID pisze: Racer pisze: JohnyBI pisze: ja obstawiam na sprzęgło z dwumasem
Sprawa rozwiazana:d dosc prozaiczna bo filtr paliwa:P
no wiesz co
jak dawno temu był zmieniany ?
ja zmieniam co zmiane oleju bo filtr paliwa to smieszne pieniądze
Miał ok 20tys km wiec sadziłem ze to nie to a tu niespodzianka:d Sam filtr jak go wymontowałem nie wygladał na mocno zanieczyszczony ale jednak:d
Tu nie chodziło o kase jak wiadomo ale nie sadziłem ze moze powodowac takie odjawy:P
Ale juz hula jak zły
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-10-13, 22:15
sprawdz sobie też sitko przed pompą - skoro filtr brudny to może i do sitka się też coś "przykleiło"
Racer
Posty: 262 Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Racer » 2010-10-14, 00:01
SID pisze: sprawdz sobie też sitko przed pompą - skoro filtr brudny to może i do sitka się też coś "przykleiło"
Wiem o co chodzi, pompe wymieniałem 6000tys km wczesniej bo pewnego dnia auto rano powiedziała pa:P
Narazie jest ok i ciesze sie jazda, choc nie ukrywam ze juz zbieram na sprzegło:p
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-10-14, 00:09
Racer pisze: SID pisze: sprawdz sobie też sitko przed pompą - skoro filtr brudny to może i do sitka się też coś "przykleiło"
Wiem o co chodzi, pompe wymieniałem 6000tys km wczesniej bo pewnego dnia auto rano powiedziała pa:P
Narazie jest ok i ciesze sie jazda, choc nie ukrywam ze juz zbieram na sprzegło:p
Zbieraj, zbieraj
ja narazie założyłem LUK-a, ale na wiosnę na 100% wrzucam FX400.
The Rice Power
Racer
Posty: 262 Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Racer » 2010-10-14, 00:13
deSigner pisze: Racer pisze: SID pisze: sprawdz sobie też sitko przed pompą - skoro filtr brudny to może i do sitka się też coś "przykleiło"
Wiem o co chodzi, pompe wymieniałem 6000tys km wczesniej bo pewnego dnia auto rano powiedziała pa:P
Narazie jest ok i ciesze sie jazda, choc nie ukrywam ze juz zbieram na sprzegło:p
Zbieraj, zbieraj
ja narazie założyłem LUK-a, ale na wiosnę na 100% wrzucam FX400.
Wlasnie na nie namawia mnie Adam wiec moze sie skusze, widzialem jeszcze na ebay.de zestawy z kolem zamachowym sztywnym w 3 setup-ach, 600, 700, i powyzej 700nm w cenie chyba 4tys komplet. Cena chyba dobra, bo nie wiem ile kosztuje FX400
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-10-14, 00:17
Oficjalnie można po znajomości z forum ( nie tego ) kupić za +/- 3000 zł, ale jak się pogada z A.....
The Rice Power
Racer
Posty: 262 Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Racer » 2010-10-14, 00:27
deSigner pisze: Oficjalnie można po znajomości z forum ( nie tego ) kupić za +/- 3000 zł, ale jak się pogada z A.....
W takim razie warto rozwazyc propozycje tego niemca:d
To te 3 zestawy:
http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=rs4+b5+ ... m270.l1313
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-10-14, 10:44
te od Loby sa bdb - sam mam set od niego
jedyna wada to cena - no ale w DE wszystko jest drogie.
Jesli mialby ktoś kupowac od Loby z DE to polecam przeze mnie - będzie taniej !
ja sciagne niebawem tez FX400 na stan
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-10-14, 11:08
SID pisze: te od Loby sa bdb - sam mam set od niego
jedyna wada to cena - no ale w DE wszystko jest drogie.
Jesli mialby ktoś kupowac od Loby z DE to polecam przeze mnie - będzie taniej !
ja sciagne niebawem tez FX400 na stan
Jak dasz dobrą cenę to biorę od Ciebie FX
The Rice Power