Przekładka RS6 = S6 A6 C5
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Przekładka RS6 = S6 A6 C5
Taka sytuacja :
Przyszło mi RS6 C5 450 ps z 2003r z przebiegiem 179 tyś km z szwajcari. Auto w środku ładne, silnik serwisowany do konca w ASO. Ale niestety auto jest po dachowaniu i nie do zrobienia.
Wpadł mi pomysł aby przełożyć wszystko silnik, napędy, środek do innego S6 A6 4,2 które bym normalnie kupił w PL.
Sprawdzałem ceny i takie auto sprawne można wyrwać za 15-20 tyś.
S6 A6 4,2 mają już poszerzaną karoserie na wzór RS6 więc pozostaje tylko przełożyć zderzaki, progi i mamy wizualnie RS6. Potem tylko silnik, napędy itp.
Po zabiegu mielibyśmy w pełni RS6 i baban na twarzy bo cały zabieg wyszedł by do 30 tyś zł.
Teraz pytanie dla kogoś kto przerabiał coś podobnego - jakie problemy mogą wyjść po drodze itp ?
Przyszło mi RS6 C5 450 ps z 2003r z przebiegiem 179 tyś km z szwajcari. Auto w środku ładne, silnik serwisowany do konca w ASO. Ale niestety auto jest po dachowaniu i nie do zrobienia.
Wpadł mi pomysł aby przełożyć wszystko silnik, napędy, środek do innego S6 A6 4,2 które bym normalnie kupił w PL.
Sprawdzałem ceny i takie auto sprawne można wyrwać za 15-20 tyś.
S6 A6 4,2 mają już poszerzaną karoserie na wzór RS6 więc pozostaje tylko przełożyć zderzaki, progi i mamy wizualnie RS6. Potem tylko silnik, napędy itp.
Po zabiegu mielibyśmy w pełni RS6 i baban na twarzy bo cały zabieg wyszedł by do 30 tyś zł.
Teraz pytanie dla kogoś kto przerabiał coś podobnego - jakie problemy mogą wyjść po drodze itp ?
Powinno być P&P, RS6 ma akumulator w bagażniku, nie wiem jak S6. Jeżeli chcesz przekładać DRC to ew rozpoznać trzeba temat instalacji i punktów mocowania rurek.
Co do manuala to temat już o wiele bardzie skomplikowany, żadna ze skrzyń nie pasuje P&P. Potrzebny jest adapter lub obcięcie mocowania i montaż na, chyba 7 śrób (skrzynia 8). Do tego elektronika, jeżli tego nie zrobisz, auto będzie inaczej schdziło z obrotów i utrzymywało wyższe jałowe. Nie działąjący ABS i ESP, ale jeździć powinno. Są projekty zaróno na skrzyniach rs4 b5 jak i b7. Ludzie różnie piszą co do ich wytrzymałości. Zaznaczam, że moja wiedza jest czysto teoretyczna, na podstawie projektów o jakich czytałem :) Elektronikę też da się zrobić. Wszystko sprowadza się do pytania czy warto ;)
Co do manuala to temat już o wiele bardzie skomplikowany, żadna ze skrzyń nie pasuje P&P. Potrzebny jest adapter lub obcięcie mocowania i montaż na, chyba 7 śrób (skrzynia 8). Do tego elektronika, jeżli tego nie zrobisz, auto będzie inaczej schdziło z obrotów i utrzymywało wyższe jałowe. Nie działąjący ABS i ESP, ale jeździć powinno. Są projekty zaróno na skrzyniach rs4 b5 jak i b7. Ludzie różnie piszą co do ich wytrzymałości. Zaznaczam, że moja wiedza jest czysto teoretyczna, na podstawie projektów o jakich czytałem :) Elektronikę też da się zrobić. Wszystko sprowadza się do pytania czy warto ;)
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2013-04-29, 22:16
- Lokalizacja: wml
- Płeć:
- Kontakt: