Witam, pytanie dotyczace LPG w S4.
Ludzie?! Jakie 5 koła ?! Stag 300 ISA 2 + 2x KME GOLD + Hana 2000 Niebieskie ewentualnie rozmiar większe powinno sie zamknąć w cenie 3600-3700 zł z montażem. Strojenie jeśli ktoś chce z AFR to min. 100-200 zł i w zależności co tam wyjdzie. Fajnie jak by akumulator był przeniesiony do bagażnika wtedy dochodzi dodatkowe miejsce i poprawia się estetyka pod maską oraz łatwiej to w przyszłości serwisować. Kolejna sprawa to zasilanie reduktorów... ja proponuję tekalan 12mm ( 9 mm wewnątrz )lub 15 mm (12 wewnatrz) dużo łatwiej taki waż uszczelnić niż pieprzyć sięz miedzianymi baryłkami. O estetyce chyba wspominać nie muszę. Dobra instalacja niestety tyle kosztować musi. Z gazem nie jest łatwo jeśli nie ma się odpowiedniego doświadczenia ale nie jest to znowu nic strasznego jeśli przestrzega się pewnych zasad. Jak ktoś wsadzi reduktor JEDEN reduktor w zderzak do silnika 4.2  dowali do tego węże od wody które mają z 1,5m przez całą komore silnika i drugie 1,5 m od zasilanai wtrysków gazem to niech się nie dziwi ,że to nie lata  
			
			
									
						
										
						
Buba... Pisałem przecież post wyżej ,że wejdzie... ale o sensownym serwisowaniu tego nie ma mowy   Dlatego aku w bagażnik i wszystko wygląda i działa pięknie
  Dlatego aku w bagażnik i wszystko wygląda i działa pięknie   W sedanie to np. może być dość korzystne przeniesienie paru kg do bagażnika. Dużo było napisane w poprzednim temacie :
 W sedanie to np. może być dość korzystne przeniesienie paru kg do bagażnika. Dużo było napisane w poprzednim temacie :
viewtopic.php?t=1183&postdays=0&postorder=asc&start=135
A co tam wsadzisz innego niż GOLDa ?? AC R01 ??
			
			
									
						
										
						 Dlatego aku w bagażnik i wszystko wygląda i działa pięknie
  Dlatego aku w bagażnik i wszystko wygląda i działa pięknie   W sedanie to np. może być dość korzystne przeniesienie paru kg do bagażnika. Dużo było napisane w poprzednim temacie :
 W sedanie to np. może być dość korzystne przeniesienie paru kg do bagażnika. Dużo było napisane w poprzednim temacie :viewtopic.php?t=1183&postdays=0&postorder=asc&start=135
A co tam wsadzisz innego niż GOLDa ?? AC R01 ??
A ja Ci napiszę tak... to co możesz stracić przez niewłaściwie założoną/wystrojoną instalację LPG to ksozt dużo większy niż 500 PLN które wydasz na paliwo. A aku w bagaju to dla mnie np. same plusy.luk448 pisze:jerzyk, strzelalem z ta kwotą.Napisaleś ze za ok 4 koła zrobią i byc moze masz racje ale wszystko pewnie zalezy od uzytych podzespolow,czy aku idzie do bagaja czy nie.Pozatym przelot z Wawy do Konina i z powrotem(juz na LPG) to takze jakies tam mniejsze koszty.
Buba 3 silniki ??? WTF ?!

Już z tym paliwem nie wyskakuj, to jest praktycznie zerowy koszt. Ja kiedyś miałem lpg założone w b5 2.7 320 PS i musiałem do gazownika dymać 100 km. Na 20 000 km byłem u niego z 7 -10 razy i to czasami musiałem dojechać do niego na BP bo a lpg nie chodził . A powinienem być u niego raz po 1000 m a kolejne razy co 10 000 km. Reduktory upchane pod silnikiem, trudny serwis ( czasochłonny). temperatura reduktorów to 40Cluk448 pisze:jerzyk, strzelalem z ta kwotą.Napisaleś ze za ok 4 koła zrobią i byc moze masz racje ale wszystko pewnie zalezy od uzytych podzespolow,czy aku idzie do bagaja czy nie.Pozatym przelot z Wawy do Konina i z powrotem(juz na LPG) to takze jakies tam mniejsze koszty.
Auto dostał Ghost do wystrojenia i mam święty spokój , nawet na zimnym na LPG chodzi
 
 Nosb włożył instalkę w miejsce Aku, normalnie jaja bo muszę diagnoście na przeglądzie pokazywać gdzie lpg zamontowane
 
 I praktycznie LPG nie serwisuje, jak coś się dzieje to sam se robię

Temperatura reduktorów nigdy nie zeszła poniżej 80C
ghost,  ja nic nie strace przez zle wystrojona instalacje LPG bo nie mam LPG.Po prostu nie zakładam i tyle.Ale nie mam nic przeciwko LPG w autach bo nie da sie ukryc jest to tanszy koszt użytkowania auta zwłaszcza takiego jak s4 ktore malo nie pali.Wiem ze s4 spokojnie bedzie smigac na LPG wiec w zadnym wypadku nie jestem na Nie odnosnie LPG.
			
			
									
						
										
						widzę że na każdym forum w tym temacie sami znawcy się wypowiadają a w szczególności piszą hajterzy z przed kompa, którzy pomijając że nawet w takim aucie nie siedzieli to mają najwięcej do powiedzenia. tak jak honda type-r nie jeździ tak pewnie s4 czy gtr nie pojedzie na gazie, a fakty mówią co innego.s4 bez przenoszenia aku z jednym reduktorem w gazie i śmiga, jakieś koniki umarły ale auto ma swoje lata czy to przez gaz nie wiem 256 wypluło, a w type-r wypluło z 200-fabrycznych  jakieś 190, ale jak czytam że dyfer rozwaliło przez lpg to nic tylko się napić...... bo szkoda nerwów
ważne jest to, gdzie kto zakłada i na jakich podzespołach ja osobiście lat temu kilka też się śmiałem z gazu a dziś po 3latach audi na v6 śmiga jak lala, uklad był prosty ja place i serwisuje auto i reguluje co 10kkm a gość dał gwarancję na 100tys km i..... do dziś bez strzałów,rozwalonych kolektorów itd. jedna rzecz na instalacji nie oszczędzajcie
			
			
									
						
										
						ważne jest to, gdzie kto zakłada i na jakich podzespołach ja osobiście lat temu kilka też się śmiałem z gazu a dziś po 3latach audi na v6 śmiga jak lala, uklad był prosty ja place i serwisuje auto i reguluje co 10kkm a gość dał gwarancję na 100tys km i..... do dziś bez strzałów,rozwalonych kolektorów itd. jedna rzecz na instalacji nie oszczędzajcie
Kurde a myślałem że jak mam tapetę na pulpicie z S4 to mogę coś napisać w tym temacie.wilu pisze:widzę że na każdym forum w tym temacie sami znawcy się wypowiadają a w szczególności piszą hajterzy z przed kompa, którzy pomijając że nawet w takim aucie nie siedzieli to mają najwięcej do powiedzenia
Kiedyś siedziałem na tylnym prawym siedzeniu więc nie pisz że nie siedziałem

