Darek79 pisze:Nie wiem skąd takie moce bierzecie z serii nawet po wywalonych katach ale ok.Nie wierze że auto o przebiegu +- 250 tys km ma takie dane na hamowni.Czyli dopiero dotarte powiedzmy z tych katalogowych 265 powinno miec sporo ponad 300,widać te Eski to jak wino im więcej przebiegu tym moc rośnie
Jesli zdrowa Esa i nic nie domaga to powinno być wiecej na przelocie i bez katów... Tez miałem wiecej niż seria na hamowni u Witka
Mam pytanie do tych co się orientują lub robili u siebie wydech tzn downpipe i usunięcie katalizatorów,jakie koszty są do przyjęcia orientacyjnie za taką usługę.
Mnie w Bełchatowie fachowcy po obejrzeniu wszystkiego dokładnie za wybicie pre katów i usunięcie katalizatorów i wstawienie np. przelotowych tłumików powiedzieli 800 zł za samą robote i nie wiem czy to dużo czy do zaakceptowania.Tłumiki przelotowe to nie problem i nie koszta ale co z sondami zrobić najlepiej?.Poradźcie coś.
będę pamiętał,odezwę się z tym tematem.
Powiedzcie mi jedną rzecz jeszcze,czy wydech plus program na jakieś 300 z małym kawałkiem wymaga zmiany seryjnych IC ? Wiem że centralny byłby najlepszy pewnie lub od RS4,tylko Rs-owe pewnie kosztują troche.
Nie chciałem zakładac nowego tematu a mam pytanie odnośnie wydechu w 2.7 Bit,na dniach będę wybijał środki z pre katalizatorów i usuwał katalizatory i własnie co wstawić zamiast katalizatorów,czy tłumiki przelotowe czy strumienice i jak coś to co polecacie konkretnie?Nie chce wstawiac rur bo boję się że będzie za głośno ryczeć.Auto ostatni tłumik ma Remusa i przy mocnym pałowaniu już go dobrze słychać,więc przy wstawieniu rurek może być to uciążliwe.