Trzymanie serii w S4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Darek79 pisze:Nie wiem skąd takie moce bierzecie z serii nawet po wywalonych katach ale ok.Nie wierze że auto o przebiegu +- 250 tys km ma takie dane na hamowni.Czyli dopiero dotarte powiedzmy z tych katalogowych 265 powinno miec sporo ponad 300,widać te Eski to jak wino im więcej przebiegu tym moc rośnie :mrgreen:

Jesli zdrowa Esa i nic nie domaga to powinno być wiecej na przelocie i bez katów... Tez miałem wiecej niż seria na hamowni u Witka
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

więcej to nic dziwnego. zdrowy vag (czy to klekot czy PB zawsze coś ma w bonusie). oczywiście z tych starszych bo gówniarzom zawsze brakuje ;-)
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

tak na marginiesie VAG, to były silniki 1.8 tdci w papierach 115 KM, a na kołach 140 KM - ekologia ;)
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

Mam pytanie do tych co się orientują lub robili u siebie wydech tzn downpipe i usunięcie katalizatorów,jakie koszty są do przyjęcia orientacyjnie za taką usługę.
Mnie w Bełchatowie fachowcy po obejrzeniu wszystkiego dokładnie za wybicie pre katów i usunięcie katalizatorów i wstawienie np. przelotowych tłumików powiedzieli 800 zł za samą robote i nie wiem czy to dużo czy do zaakceptowania.Tłumiki przelotowe to nie problem i nie koszta ale co z sondami zrobić najlepiej?.Poradźcie coś.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Poczekaj az sid bedzie mial DP na sprzedaz
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

buba pisze:Poczekaj az sid bedzie mial DP na sprzedaz
kontener jest już w Gdyni więc za tydzień będą graty na firmie
Obrazek
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

będę pamiętał,odezwę się z tym tematem.
Powiedzcie mi jedną rzecz jeszcze,czy wydech plus program na jakieś 300 z małym kawałkiem wymaga zmiany seryjnych IC ? Wiem że centralny byłby najlepszy pewnie lub od RS4,tylko Rs-owe pewnie kosztują troche.
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

Czekaj az kontener przyjedzie do SID'A obkupisz sie w DP i FMIC :mrgreen:
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

Nie chciałem zakładac nowego tematu a mam pytanie odnośnie wydechu w 2.7 Bit,na dniach będę wybijał środki z pre katalizatorów i usuwał katalizatory i własnie co wstawić zamiast katalizatorów,czy tłumiki przelotowe czy strumienice i jak coś to co polecacie konkretnie?Nie chce wstawiac rur bo boję się że będzie za głośno ryczeć.Auto ostatni tłumik ma Remusa i przy mocnym pałowaniu już go dobrze słychać,więc przy wstawieniu rurek może być to uciążliwe.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Na strumienicach wydaje mi sie ze bedzie glosniej niz na rurkach. Ja mam 3" wydech na 1 tlumiku koncowym i dla mnie jest za cicho 8-)
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Darek wstawiaj rurki będziesz zadowolony :)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Normalna rura .
Obrazek
ODPOWIEDZ