Witam, pytanie dotyczace LPG w S4.

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kasku22
Posty: 132
Rejestracja: 2010-02-03, 11:03
Lokalizacja: włocławek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kasku22 »

Widocznie on poprostu lubi to ze jest smiesznym pajacem jak cie słucham to naprawde żygać mi sie chce.
A ten tekst ze go nie stac na takie auto bo pyta o LPG to juz nawet nie smieszny.
Pokaz nam to swoje cudne auto na ktorych stac tylko nielicznych. A ci co maja lpg to jakies biedaki co musieli latami zbierac zeby sobie sprezentowac 14letnie audi i nie maja na paliwo.
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Suchar pisze:
Surveyor pisze:
Suchar pisze:skoro pytasz o LPG w S4, to znaczy że nie stać Cię na utrzymanie takiego wozu i go NIE kupuj.

A dlaczego ma nie kupować i nie gazować? Podaj jakiś konkret. Części tanie, stary sprawdzony silnik bez FSI, nie rozumię zupełnie gadki typu "nie bo nie" To że LPG w autach usportowionych ma niewielu zwolenników, to nie znaczy, że ich nie można gazować. Jeśli poza softem nie będziesz kombinował z mocą, to kupuj i gazuj, a jak się coś będzie pier..lić, to opisz dla potomnych ;-)

+1 dla przedmócy
silnik 2.7 biturbo (AGB/AZR i pochodne) NIE BYŁ z założenia projektowany przez inżynierów firmy Cosworth po to, by być zasilanym mieszaniną propanu i butanu, tylko po to, żeby generować stabilne moce/momenty ze spalania etyliny i dawać frajdę jazdą autem o aspiracjach sportowych. Montaż LPG to proszenie się o problemy. Jeśli ktoś chce, to niech kupuje trupa za 16 tys i sobie go gazuje i uprzejmie proszę o przepisanie się na inne forum np. to http://lpg-forum.pl/.
Rzygać się chce, czytając co chwilę kolejne koniobijcze tematy nt. LPG w S/RS.

A który silnik był geniuszu??
Rzygać to się chce jak się czyta twoje wkurwiające posty, które nigdy nic nie wnoszą do dyskusji, tylko sieją ferment
Może sam zmień forum najlepiej
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

kolego sporo było tematów o LPG, wystarczy poszukać na forum
Obrazek
roger3217
Posty: 3
Rejestracja: 2013-11-07, 10:10
Lokalizacja: Sulechów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: roger3217 »

Wszystko jasne! Z góry dzięki! :)
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

Surveyor pisze:
Suchar pisze:
Surveyor pisze:
Suchar pisze:skoro pytasz o LPG w S4, to znaczy że nie stać Cię na utrzymanie takiego wozu i go NIE kupuj.

A dlaczego ma nie kupować i nie gazować? Podaj jakiś konkret. Części tanie, stary sprawdzony silnik bez FSI, nie rozumię zupełnie gadki typu "nie bo nie" To że LPG w autach usportowionych ma niewielu zwolenników, to nie znaczy, że ich nie można gazować. Jeśli poza softem nie będziesz kombinował z mocą, to kupuj i gazuj, a jak się coś będzie pier..lić, to opisz dla potomnych ;-)

+1 dla przedmócy
silnik 2.7 biturbo (AGB/AZR i pochodne) NIE BYŁ z założenia projektowany przez inżynierów firmy Cosworth po to, by być zasilanym mieszaniną propanu i butanu, tylko po to, żeby generować stabilne moce/momenty ze spalania etyliny i dawać frajdę jazdą autem o aspiracjach sportowych. Montaż LPG to proszenie się o problemy. Jeśli ktoś chce, to niech kupuje trupa za 16 tys i sobie go gazuje i uprzejmie proszę o przepisanie się na inne forum np. to http://lpg-forum.pl/.
Rzygać się chce, czytając co chwilę kolejne koniobijcze tematy nt. LPG w S/RS.

A który silnik był geniuszu??
Rzygać to się chce jak się czyta twoje wkurwiające posty, które nigdy nic nie wnoszą do dyskusji, tylko sieją ferment
Może sam zmień forum najlepiej
nie przygotowałeś się do tematu... na przykład najnowsze silniki wózków widłowych są konstruowane specjalnie pod katem zasilania jednopaliwowego tzn. tylko LPG; z naszego podwórka warszawski PIMOT skonstruował taki motor;
Idąc dalej: skoro LPG jest taki cacy, super i o wiele tańszy od etyliny, to dlaczego nie stosuje się np. w lotnictwie pasażerskim? Koszt paliwa (w rejsie przeciętnym samolotem z silnikami turbowentylatorowymi zasilanymi naftą lotniczą F-34), stanowi ponad 50% kosztu jakie trzeba ponieść, aby wykonać rejs... to wytłumacz nam mistrzu, dlaczego tam jeszcze nie pchają LPG?? W ten sposób zamiast płacić 150 PLN za rejs Wizzairem w Wawy na zmywak do Anglii, płaciłbyś nie 150, a z 80 zł? (pomijam koszty ubezpieczenie, slotów i okien czasowych na lotniskach, opłat handling'owych, cateringu, opłat nawigacyjnych i taxów lokalnych związanych z hałasem i emisją spalin itd.)
Zamieniam się w słuch!
wytłumacz nam maluczkim, dlaczego w zastosowaniach przemysłowych, używa się Diesla a nie LPG...
a może chcesz podyskutować o energii atomowej?

BTW, skoro jesteś taki bystry, to poszukaj sobie warsztatu w Wawie sam, dupy mi nie zawracaj na PW.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

nie odgrzewac suchara :mrgreen:

Silniki od S4 tez nie byly projektowane pod softy i 2xgt28rs i co ? jezdza ? :)
Obrazek
Jeta
Posty: 46
Rejestracja: 2013-07-09, 08:37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jeta »

Skoro juz jest siana popelina,a na shoutboxie ostatnio byl poruszany temat nudy w topicach,to ja dodam tak for fun, ze jak juz kupowac s/rs, to brac tylko kapcie za 15 tys... Tych drozszych sie nie oplaca. Brac najtansze z allegro,najlepiej z komisow i te,ktore stoja juz od kilku lat na allegro ! Dodatkowym atutem jest wersja specjalna,tj. Audi s4 s-line arabic style white blenda med,tudziez audi s4 prawie jak rs4,rs6,amg,m power,alpina,type r,impreza,evo! :mrgreen: a jezeli chodzi o porownanie PB i LPG to z przykroscia musze odniesc sie do dwoch przedmiotow. Posiadam dwie zapalniczki,jedna gazowa a druga zippo na benzynke. Irytujacym faktem jest to,iz w lato musze dwukrotnie czesciej napelniac benzyka zippo,niz w zime, z kolei cena benzynki przekracza wartosc zapalniczki gazowej,natomiast w zime zippo spisuje sie o wiele lepiej,ale i koszt utrzymania jest wyzszy... Ahh jak by tak mozna bylo zagazowac zippo :roll:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Suchar idąc Twoim tokiem myślenia to powinieneś zadać pytanie dlaczego NASA nie korzysta z LPG wysyłając promy w kosmos.

Tylko czemu to ma służyć? Silniki tak samo nie są przystosowane do NO2 a ludzie jakoś stosują. To też źle? A co z metanolem?

Czasami naprawdę mam wrażenie że rozwój motoryzacji w Twoim przypadku zatrzymał się na polonezach i zakodowanych w głowie rzeczy nie da się zmienić.

Świat idzie do przodu, czas opuścić forum moto.onet.pl i popatrzeć jak jest na prawdę ;-)
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

A co ma wybór warsztatu do tematu. Pochwaliłeś się na forum, że znasz 2 dobre warsztaty i kazałeś pytać na PW, więc zapytałem i cenzura z tego. Skoro żyjesz w innym świecie, to sobie żyj i bez twoich warsztatów się obejdę.
Z Tobą faktycznie nie ma sensu gadać, masz problemy natury egzystencjalnej i na forum próbujesz nadrobić swoje braki intelektualne.

Sorry Panowie za off topa, już skończyłem :-P
BurnOuT
Posty: 41
Rejestracja: 2012-06-18, 22:42
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BurnOuT »

Ja osobiście na serii (lub prawie) nie widzę sensu jeździć na benzynie skoro szału na K03 nie robi to po co ma palić w cenzura
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

Surveyor pisze:A co ma wybór warsztatu do tematu. Pochwaliłeś się na forum, że znasz 2 dobre warsztaty i kazałeś pytać na PW, więc zapytałem i cenzura z tego. Skoro żyjesz w innym świecie, to sobie żyj i bez twoich warsztatów się obejdę.
Z Tobą faktycznie nie ma sensu gadać, masz problemy natury egzystencjalnej i na forum próbujesz nadrobić swoje braki intelektualne.


Sorry Panowie za off topa, już skończyłem :-P
Wybór warsztatu był kropką nad "i".
odnośnie warsztatu - odpowiedź była do gostka który założył temat, a nie do Ciebie - więc po coś mnie atakował na PW ?
Ponadto jeśli w pierwszym kontakcie z kimś obcym, źle się wyrażasz o swoim mechaniku i koledze z forum, to świadczy tylko o Tobie.
Po drugie: zapewne jesteś szanowanym fachowcem od psychologi, skoro umiesz narysować portret psychologiczny kogoś kogo nawet na oczy nie widziałeś :) gratuluję i życzę dużo klientów w Twoim gabinecie lekarskim.
Braki intelektualne, oddałem Tobie w podzięce za portret psychologiczny.
End of topic.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

jakie end? dawać dawać panowie bo to lepsze niż 1.9 vs 2.7!
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

ee tamto bylo lepsze ;)
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

A możesz mi napisać w jaki sposób kogoś obraziłem? Napisałem, że nie mam czasu i czasem możliwości jeździć po 100km na naprawy, dlatego przydałby się ktos solidny i niedrogi w Warszawie. Tak się składa, że osoba o której wspomniałeś jest moim kolegą i nie bierze ode mnie prawie wogóle kasy za robotę. Uważam, że jest jednym z najlepszych mechaników w tym kraju a napewno najlepszym jakiego znam, niestety nie ogarnia elektroniki, co jest dla mnie dodatkowym problemem. Możesz zacytować moje zapytanie na PW i wytłumaczyć czym go obraziłem i w jaki sposób ciebie zaatakowałem na PW? Strasznie przeinaczasz fakty.
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Suchar jak zawsze blyszczy wypowiedziami :). Suchy jestes strasznie, nikt sie z twoich postow nie smieje.
Vorsprung durch technik
ODPOWIEDZ