Witam, pytanie dotyczace LPG w S4.
Witam, pytanie dotyczace LPG w S4.
Witam jestem nowy na forum i planuje zmiane auta na S4 B5.
I tu moje pytanie brzmi czy do S4 B5 da rade zamontowac lpg zeby nie sprawialo zadnych szkód dla silnika? (wiadomo dobrze zestrojone, b.dobre wtryski itp)
Jeżeli ktoś ma eSke w gazie moze powiedziec ile pali?
Z góry dziękuję.
I tu moje pytanie brzmi czy do S4 B5 da rade zamontowac lpg zeby nie sprawialo zadnych szkód dla silnika? (wiadomo dobrze zestrojone, b.dobre wtryski itp)
Jeżeli ktoś ma eSke w gazie moze powiedziec ile pali?
Z góry dziękuję.
Ale go przywitaliście
Ja mogę napisać tylko ,że nie jest tak źle... a usterki które wymienili poprzednicy zdarzają się również na PB więc co będzie miało się zepsuć i tak się zepsuje..



WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Weź się lepiej nie wypowiadaj, ten cudowny wóz można kupić za 16K, nie ma co się bawić tylko to gazować. Jak chcesz płacić podwójnie to śmiało , nikt Ci nie broni tylko bądź tak dobry nie wyskakuj z tak dennymi tekstami.Suchar pisze:skoro pytasz o LPG w S4, to znaczy że nie stać Cię na utrzymanie takiego wozu i go NIE kupuj.
To są pancerne silniki idealne do gazu z tym że tak samo jak są specjaliści od pisania softów Bp tak samo musi ustawić specjalista od LPG mapkę i to najlepiej po AFR, o odpowiednim dobraniu komponentów do instalacji chyba nie trzeba wspominać.
http://imageshack.us/photo/my-images/208/afrm.jpg/
Ja tam będę jeździł na LPG i mam gdzieś czy silnik padnie bo i tak już się zwrócił z samej różnicy w cenie paliwa.

Suchar pisze:skoro pytasz o LPG w S4, to znaczy że nie stać Cię na utrzymanie takiego wozu i go NIE kupuj.
A dlaczego ma nie kupować i nie gazować? Podaj jakiś konkret. Części tanie, stary sprawdzony silnik bez FSI, nie rozumię zupełnie gadki typu "nie bo nie" To że LPG w autach usportowionych ma niewielu zwolenników, to nie znaczy, że ich nie można gazować. Jeśli poza softem nie będziesz kombinował z mocą, to kupuj i gazuj, a jak się coś będzie pier..lić, to opisz dla potomnych

+1 dla przedmócy
U mnie średnie spalanie gazu to ok.18l (komputer pokazuje 16+16,5l benzyny), większość w trasie. Jeśli więcej miasta to ok 20l. Nigdy na komputerze spalanie nie zeszło poniżej 12l (gaz wtedy ok 14l). Jedyną uciążliwą rzeczą jest szukanie CPN-u co 200km (butla 43l gazu) Program robi się pod PB, instalacja sama powinna czytać parametry z komputera samochodu. Instalacja BRC na dwóch parownikach. Ogólnie S4 w gazie to bardzo fajny samochód, za niewielkie pieniążki można się szybko i tanio przemieszczać. Jeśli chodzi o wypowiedzi typu nie stać Cie na paliwo to nie kupuj- to takie puste gadanie. Jeśli ktoś lubi przepłacać lub robi 5000km rocznie to ok. Ja przy ok 25tys km rocznie oszczędzam ok 10tys PLN. moc na gazie 316,2KM i 498NM benzyna 315KM i 499,8NM - zrobiony tylko program w R-Performance
pozdrawiam
pozdrawiam
silnik 2.7 biturbo (AGB/AZR i pochodne) NIE BYŁ z założenia projektowany przez inżynierów firmy Cosworth po to, by być zasilanym mieszaniną propanu i butanu, tylko po to, żeby generować stabilne moce/momenty ze spalania etyliny i dawać frajdę jazdą autem o aspiracjach sportowych. Montaż LPG to proszenie się o problemy. Jeśli ktoś chce, to niech kupuje trupa za 16 tys i sobie go gazuje i uprzejmie proszę o przepisanie się na inne forum np. to http://lpg-forum.pl/.Surveyor pisze:Suchar pisze:skoro pytasz o LPG w S4, to znaczy że nie stać Cię na utrzymanie takiego wozu i go NIE kupuj.
A dlaczego ma nie kupować i nie gazować? Podaj jakiś konkret. Części tanie, stary sprawdzony silnik bez FSI, nie rozumię zupełnie gadki typu "nie bo nie" To że LPG w autach usportowionych ma niewielu zwolenników, to nie znaczy, że ich nie można gazować. Jeśli poza softem nie będziesz kombinował z mocą, to kupuj i gazuj, a jak się coś będzie pier..lić, to opisz dla potomnych
+1 dla przedmócy
Rzygać się chce, czytając co chwilę kolejne koniobijcze tematy nt. LPG w S/RS.