Kupno RS6 C5
-
kociniak08
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-10-28, 12:26
- Lokalizacja: Jawor
- Płeć:
- Kontakt:
Kupno RS6 C5
Ostatnio zainteresowałem sie kupnem RS6 C5. Mam pytanie jak jest z elsploatacją tego auta, o cześći łatwo bywają jakieś zamienniki dobrych firm czy jedynie ASO. Ogolnie możecie napisać wasze odczucia z posiadanie tego auta i z kosztów ekspoatacji:)
-
kociniak08
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-10-28, 12:26
- Lokalizacja: Jawor
- Płeć:
- Kontakt:
Ale jak ktoś się już decyduje na zakup to musi się liczyć że zostanie z autem na dłużej :) ja co prawda mam auto od 2 miesięcy więc jakiś problemów nie było, podstawowe wymiany typu oleje silnik/skrzynia, rozrząd, płyny, jakaś sonda itp to pierdoły są w cenach jak do każdego innego auta, i spalanie u mnie też nie wychodzi tak źle, może dlatego że wszystko sprawne ale w mieście mieszczę się w 18L przy normalnej jeździe, czasem jakieś przypałowanie, ostatnio trasa 550km ze średnim spalaniem 12,4 więc też przyzwoicie :) jak znajdziesz w dobrym stanie technicznym to brać
miałem kiedyś A6 ze zwyklym 4.2 bez turbo i spalanie w trasie przy normalnej w miare spokojnej jezdzie wychodzilo 14-15 litrow, przy dynamicznej 17 litrow. A jak sie mocno spieszylem to i ponad 20 litrow W TRASIE (srednie mierzone na dystansach minimum 200km)
A tu jeszcze 2 turbiny dochodza
W trasie jadąc do 100kmh nie wyprzedając nic, to moze i te 12 litrow na siłę osiagniesz, ale nie przy normalnej jezdzie
A tu jeszcze 2 turbiny dochodza
W trasie jadąc do 100kmh nie wyprzedając nic, to moze i te 12 litrow na siłę osiagniesz, ale nie przy normalnej jezdzie
Ostatnio zmieniony 2013-10-29, 22:55 przez Kamil_D, łącznie zmieniany 1 raz.
-
kociniak08
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-10-28, 12:26
- Lokalizacja: Jawor
- Płeć:
- Kontakt:
Panowie wróćmy do tematu. Zdaje sobie sprawe, że spalanie w tym aucie bedzie ponad przecietne:) Lecz tym sie akurat nie przejmuje. Chciałbym sie dowiedzieć jak wychodzą u Was koszty użytkowania auta. Ile kosztuje rozrzad, kpl zawieszenie z amortyzatorami, sprzegło, układ zapłonowy i hamulcowy, podzespoły silnika, regeneracja turbiny, maglownicy itp. Wszystkie wskazówki bedą bardzo cenne. Niektóre cześći pasuje ze zwykłej A6?
rozrząd podobny jak w 2,7 TT okolo 1000 zł kompletny. Zawieszenie fabryczne jest DRC które lubi się jebać. Moze zalozyc standardowe z A6, Passata B5 4 motion, albo jakis gwint, skrzynia automatyczna jak jest na czas zmieniany olej to mozna powiedziec ze mało awaryjny, jak juz padnie to koszty naprawy spore (teraz dawalem taką skrzynie do naprawy i do wzmocnienia najmocniejszy dostepny stage - koszt okolo 8 tys zł, standardowa naprawa około 3 - 5 tys zł) cewki popularne jak w wielu Vagach nowa okolo 150 zł sztuka, koszt tarcz i klocków komplet na przód mozesz kupic w okolicach 2000 zł, sprezarki uzywane 3000 - 4000 zł, nowe rdzenie turbosprezarek jakis czas temu 2500 zł sztuka, przekładnia kierownicza nowa kosztuje duzo :) ale regeneracja zapewne standardowo jak w Vagach nie jest jakaś inna niż w A6. Jakies tam sondy lambda standardowe wąskopasmówki, 2 przepływomierze of course (ceny tez standardowe jak do Vagów) jakies zaworki N75 tez standard jak do większości, 2 sondy EGT mozna wymienić płytki także tu też problemu niema. No i jakeis tam solenoidy od SAI itp. itd które mozna softowo wyjebać i jeszcze kilka tematów. Kolektory wydechowe które lubią pękać i to częściej niz w S/RS4 B5. Używane okolo 300 zł za sztuke.

