19 tdi vs 2.7bT trwałość
Aby osiągnąć większą moc trzeba upodobniać silnik np do s4 albo rs4, np większe wtryski itd.
Ja tam spokojnie mogę porównywać spalanie na LPG 35-50zł/100km do 1.9 tdi (6L*5,55=33,3).
Zakładając że pierwsze pojedzie w trasę 1.9 tdi na max bucie a za nim identycznym tempem pojedzie s4 lpg (czyli oba by miały takie same warunki - teoretycznie) to 1.9 tdi spali więcej w przeliczeniu na zł
			
			
									
						
										
						Ja tam spokojnie mogę porównywać spalanie na LPG 35-50zł/100km do 1.9 tdi (6L*5,55=33,3).
Zakładając że pierwsze pojedzie w trasę 1.9 tdi na max bucie a za nim identycznym tempem pojedzie s4 lpg (czyli oba by miały takie same warunki - teoretycznie) to 1.9 tdi spali więcej w przeliczeniu na zł

koledzy, ile waży dokładnie s4 b5 avant? bo być może to ja błędnie podszedłem do tematu sądząc że to będzie w granicach 1400kg... Jeżeli faktycznie różnica pomiędzy s4 b5 do a6 c5 nie przekracza nie wiem 150- 200kg to faktycznie się sam ośmieszyłem na tym forum  porównując do mojego tdi... Bo to co s-ka potrafi to no tak jak mówiliście do s-ki nie mam się co porównywać w żadnej kategorii.. a jeżeli ta różnica wagowa jest nie wielka to by oznaczało że a6 2.7 powinno na podobnym poziomie śmigać...
  porównując do mojego tdi... Bo to co s-ka potrafi to no tak jak mówiliście do s-ki nie mam się co porównywać w żadnej kategorii.. a jeżeli ta różnica wagowa jest nie wielka to by oznaczało że a6 2.7 powinno na podobnym poziomie śmigać...
			
			
									
						
										
						 porównując do mojego tdi... Bo to co s-ka potrafi to no tak jak mówiliście do s-ki nie mam się co porównywać w żadnej kategorii.. a jeżeli ta różnica wagowa jest nie wielka to by oznaczało że a6 2.7 powinno na podobnym poziomie śmigać...
  porównując do mojego tdi... Bo to co s-ka potrafi to no tak jak mówiliście do s-ki nie mam się co porównywać w żadnej kategorii.. a jeżeli ta różnica wagowa jest nie wielka to by oznaczało że a6 2.7 powinno na podobnym poziomie śmigać...Tak czy siak różnica w wadze duża nie jest, więc niema sie co zrażać :)
Tzn. dla jednych 50kg to dużo dla drugich nie :) ale tu nie o to chodzi;
kupuj a6c5 z 2.7TT, celuj między 290-310km i bedziesz zadowolony.
Pytałes o mody, na stronie s4sid.pl masz je opisane w dziale tuning.
Myśle ze seryjne podzespoły są prawie albo takie same jak w s4 i starczą pod 290km.
Bedziesz chciał więcej, to coolery od rs4 b5, dp 3"->2.5"->seria i pare innych rzeczy.
Ale najważniejsze, żeby całość była sprawna technicznie i elektornicznie:
moduły egt, przepływka itp...
			
			
									
						
										
						Tzn. dla jednych 50kg to dużo dla drugich nie :) ale tu nie o to chodzi;
kupuj a6c5 z 2.7TT, celuj między 290-310km i bedziesz zadowolony.
Pytałes o mody, na stronie s4sid.pl masz je opisane w dziale tuning.
Myśle ze seryjne podzespoły są prawie albo takie same jak w s4 i starczą pod 290km.
Bedziesz chciał więcej, to coolery od rs4 b5, dp 3"->2.5"->seria i pare innych rzeczy.
Ale najważniejsze, żeby całość była sprawna technicznie i elektornicznie:
moduły egt, przepływka itp...

kur.wa mać ... Sam soft nie zwiększy Ci spalanie. Jeśli dalej będziesz jezdził tak jak jezdziłeś (a że tak nie będzie to już inna bajka) Ja w Galaxy 1,9 TDI mam softa na 150ps auta używam jedynie do wożenia towaru przed softem palił średnio 8 litrów to teraz pali mi 7,2 ale max do 7,5 czyli mniej !!! Tak samo będzie z benzyną. Chcesz zwiększyć moc w 2,7 bit hym zacznij od uszczelnienia ukłądu podcisnienia a mocy przybędzie, pamiętaj o DV-kach przed strojeniem :D. No co dobry soft nie z download na goglach tylko od jakiegoś magika. Wypierdo.l pre katy, jakieś 2,5 cala po całości, IC też do kosza bo są za malutkie spokojnie jakiegoś chińskiego kita z całym dolotem "FAMIC" zmieścisz bo jest w ciul miejsca no i w 320-340 można celować na seryjnych k3. Gwarantuje że się zesrasz jak się tym po 1,9 przejedziesz.
Ps: a jak chcesz taniej to kup sportowy filtr powietrza za 99zł z allegro :)
			
			
									
						
										
						Ps: a jak chcesz taniej to kup sportowy filtr powietrza za 99zł z allegro :)
dziwna sprawa bo wygląda jakby spalanie o kilka litrów skoczyłoFlyer pisze:Bucik, 2,7 po sofcie pali wiecej niz seria i to odczuwalnie. Oczywiscie mowie o spalaniu przy tym samym stylu jazdy.
Na serii bez problemu moglem zrobic 550-650km na baku w trasie, po sofcie robie max 450 jadac spokojnie.
ja nie zauważyłem różnicy jakoś specjalnie
Ja tez sie nie zgodze bo przy powrocie z pl po programie spalanie przy dokladnie(bo chcialem sprawdzic jaka bedzie roznica) tych samych predkosciach jakimi jechalem do pl spalanie wyszlo dokladnie takie samo, z tym ze co odziwo z pl jechalem zdecydowanie bardziej zaladowany! Przy bucie owszem znika szybciej paliwo ale tez nie zastraszajaco.buba pisze:dziwna sprawa bo wygląda jakby spalanie o kilka litrów skoczyłoFlyer pisze:Bucik, 2,7 po sofcie pali wiecej niz seria i to odczuwalnie. Oczywiscie mowie o spalaniu przy tym samym stylu jazdy.
Na serii bez problemu moglem zrobic 550-650km na baku w trasie, po sofcie robie max 450 jadac spokojnie.
ja nie zauważyłem różnicy jakoś specjalnie
No mówię zwracam wam tutaj honor... Ja nie byłem świadomy że s4 tyle warzy, bo to jak jedzie to akurat wiem... Mi się wydawało że s-ka będzie ważyć ok 14500kg max i stąd wywnioskowałem że to będzie wagowa przepaść do a6... Ale koro to tylko te 100  - 150kg to to nie jest jakaś wielka przepaść i to zmienia postać rzeczy...
Co do spalania po chipowaniu to jeżeli chodzi o mojego klekota to powiem można powiedzieć że spadło ale nie są to jakieś tam wielkie oszczędności z tego tytułu... Generalnie jak dla mnie pali podobnie z tym że jak zacznie się zabawę no to potrafi wypić swoje, wiadomo moc nie bierze się z powietrza... 
 
Powracając do tematu a6 no to teraz pozostaje mi znaleźć gaziarza takiego z prawdziwego zdarzenia i wszystkiego się w tym temacie dowiedzieć i dogadać i biorę się za szukanie auta...
Co do chipa to wiadomo do kowala to tylko z podkowami a nie na chipowanie
Mam pytanie do Flyer`a -jaka masz pojemność baku że robiłeś tylko 550 - 650 km na trasie?
			
			
									
						
										
						Co do spalania po chipowaniu to jeżeli chodzi o mojego klekota to powiem można powiedzieć że spadło ale nie są to jakieś tam wielkie oszczędności z tego tytułu... Generalnie jak dla mnie pali podobnie z tym że jak zacznie się zabawę no to potrafi wypić swoje, wiadomo moc nie bierze się z powietrza...
 
 Powracając do tematu a6 no to teraz pozostaje mi znaleźć gaziarza takiego z prawdziwego zdarzenia i wszystkiego się w tym temacie dowiedzieć i dogadać i biorę się za szukanie auta...
Co do chipa to wiadomo do kowala to tylko z podkowami a nie na chipowanie

Mam pytanie do Flyer`a -jaka masz pojemność baku że robiłeś tylko 550 - 650 km na trasie?

 )
 )


