 ale ja nie mam na myśli zmiany a4 b5 na s4 b5 ani a4b5 na a4 b6 ze swapem tylko z a4 b5 na a6 c5 czyli to tak jak bym miał s4 b5 i do bagażnika wpierdzielił 0,5 tony bagażu....
 ale ja nie mam na myśli zmiany a4 b5 na s4 b5 ani a4b5 na a4 b6 ze swapem tylko z a4 b5 na a6 c5 czyli to tak jak bym miał s4 b5 i do bagażnika wpierdzielił 0,5 tony bagażu.... Stąd takie moje głupie pytania... I nie naśmiewajcie się ze mnie że kogoś namawiam na zmianę s4/rs4 na 1.9 tdi bo to trochę głupie i śmieszne
 ... Wiadomo że 2.7 w aucie o podobnej wadze to śmiech na sali porównywać to do klekota taka prawda....
 ... Wiadomo że 2.7 w aucie o podobnej wadze to śmiech na sali porównywać to do klekota taka prawda....Mimo wszystko i tak decyzje mam już i tak podjętą, bo a4 to trochę za małe auto potrzebuję czegoś ciut większego, a poza 2.7 to nie widzę rozsądniejszego silnika do tej budy jaką jest c5...
Flyer w Twoim przypadku się zgadzam to co mówisz ale jakbyś miał do swojej a4 dorzucić jeszcze 0.5 tony? I o to mi mi właśnie chodziło...
Kurcze powiem inaczej, nie chcę wymieniać tu nazwisk czy pseudonimów ale jest grono ludzi (którzy mają poważanie na forach) które stwierdziło że seryjne bT w a6 rozczarowuje i że to nie opłacalne i że ten silnik nie nadaję się do codziennej eksploatacji jeżeli nie zamierza się go porządnie podkręcać... I generalnie stąd zadałem takie głupie pytanie jak to się zbiera...

 
 

