Błąd z przepływowierzem
Błąd z przepływowierzem
Panowie,kilka dni temu jechałem moja audika po miescie i troche mi sie spieszylo bo musiałem załatwic wazna sprawe,nagle cos zmuliło wrecz zdusiło silnik i po wcisnieciu sprzegła,obroty zaczeły skakac od 200 do 1000 i zaczoł przygasac,jedynie po gazowaniu nie gasł,wiec szybko podjechałem do kolegi do warsztatu co ma org.VAG-a i KATS-a,podłaczylismy kompa i wyszło ze padł przepływomierz.W aucie był założony na próbe dolot KN. Na drugi dzień zalozylem org.puszke i pozyczyłem przepływke od znajomego co ma a6 2.7T.Po załozeniu i skasowaniu błedu auto normalnie odpaliło i obroty tez oki,ale po przegazowaniu i przekroczeniu 3500obrotów,zrobiło sie to samo,zapaliły sie kontrolki od abs/esp i zaczoł gasnąc.Znowu wyskoczył błąd ze przepływka,po zgaszeniu auta i odczekaniu troche czasu,albo odłączeniu sterownika auto odpala normalnie i silnik pracuje normalnie dopuki nie przekroczy sie ok 3500obr wszytsko jest ok,pózniej problem robi sie taki sam,najlepsze jest to ze okazało sie ze moja przepływka tez jest dobra bo wsadzałem do znajomego do a6 2.7T i wszystko gra.Przy jezdzie auto max wkreca sie tylko do ok 3500obr póżneij zaczyna go dusic i szarpac.na kompie nic nie wychodzi oprócz przepływki a jest dobra(parametry w normie-mierzy),co moze byc?miał ktos taki przypadek?Za wskazówki bede wdzieczny bo nie wiem czego sie czepic.
Jestem za opcją Sida.
Mając ściągnięte FMIC próbowałem odpalić auto i się nie dało.
Przepływke ( w zasadzie instalację też)sprawdzisz na wolnych obrotach wypinając i wpinając wtyczkę. Jeżeli z wpiętą lub wypiętą wtyczką nie ma różnicy to bym był za opcją Flyera .
Sprawdź standardowo trójnik przepustnicy wyciągając go . Jak nie okaże się pęknięty to cały dolot do sprawdzenia
Mając ściągnięte FMIC próbowałem odpalić auto i się nie dało.
Przepływke ( w zasadzie instalację też)sprawdzisz na wolnych obrotach wypinając i wpinając wtyczkę. Jeżeli z wpiętą lub wypiętą wtyczką nie ma różnicy to bym był za opcją Flyera .
Sprawdź standardowo trójnik przepustnicy wyciągając go . Jak nie okaże się pęknięty to cały dolot do sprawdzenia
Z odpieta przeplywka auto nie jezdzi w zadnym trybie awaryjnym, boost masz normalny, tylko ECU nie bierze informacji z przeplywki, a "zaklada" sobie przecietna wartosc powietrza... dlatego nie zaleca sie ogolnie takiej jazdy, chyba, ze bez pałowania.
nie rozumiem, skoro po odpieciu przeplywki jest roznica, to jakim cudem uwazasz, ze nie ma problemu w wiazce? :)Grondzi pisze:Instalacja raczej oki bo róznica jest po odłączeniu wtyczki od przepływki
Jest jakas k*rwa plaga z tymi nieszczelnosciami. Od pewnego czasu mialem spadki mocy, tak jakby nie bylo boostu... obstawialem nieszczelnosc, albo EGT, ale nie mialem kompletnie czasu tego sprawdzic.
Dzis wjezdzalem na wiadukt, pedal w podloge i PUUFFF... auto zgaslo :)
Spadl mi lacznik od orurowania od fmica do plastykowej rury idacej do trojnika. Cale szczescie, ze nie spadla mi pod auto opaska/cybant, bo chyba zostalaby mi tylko laweta, albo czyjas zyczliwosc zeby pojechac, kupic nowa i przywiezc...
W dodatku nie mialem nic poza torxami.
Od dzis woze w bagazniku zapasowy lacznik, zapasowe opaski/cybanty i walizke narzedzi... ktora ostatnio zostawilem w garazu i tak sobie lezy
Dzis wjezdzalem na wiadukt, pedal w podloge i PUUFFF... auto zgaslo :)
Spadl mi lacznik od orurowania od fmica do plastykowej rury idacej do trojnika. Cale szczescie, ze nie spadla mi pod auto opaska/cybant, bo chyba zostalaby mi tylko laweta, albo czyjas zyczliwosc zeby pojechac, kupic nowa i przywiezc...
W dodatku nie mialem nic poza torxami.
Od dzis woze w bagazniku zapasowy lacznik, zapasowe opaski/cybanty i walizke narzedzi... ktora ostatnio zostawilem w garazu i tak sobie lezy
U mnie tez wlasnie lacznik pod lampa... swoja droga, na obudowie rozrzadu nie mam w ogole tych mocowan do rur wpadajacych w trojnik... do tej pory uwazalem, ze to calkeim wygodne, ale chyba jednak przydalyby sie 
btw, pamieta ktos jaka srednice powinien miec lacznik do seryjnych rur przed przepustnica? bo musze kupic nowe dluzsze laczniki.
btw, pamieta ktos jaka srednice powinien miec lacznik do seryjnych rur przed przepustnica? bo musze kupic nowe dluzsze laczniki.
