
19 tdi vs 2.7bT trwałość
Heh he bo moje myślenie jest takie że ja wolę wydać parę złotych więcej i od razu ustukać pewną sumkę z górką a potem cieszyć się ekonomią chodź to może nie bardzo logiczne myślenie, a inni wolą w ratach płacić choćby w paliwie kupując 4.2v8 a nie 2.7T  
 
A pytałem w jakich pułapach pieniężnych należy szukać auta gdyż kompletnie nie mam pojęcia w jakich sumach to auto powinno chodzić dla przykładu za ok 30 tyś można kupić s4 b6 które w tej cenie jest złomem... A a6 z 2.7 mają naprawdę spory rozrzut cenowy, bodajże od 15 tyś do nawet 30tyś... Ja osobiście bym celował coś w granicach 20tyś tak mi rozsądek podpowiada...
S4b5 z kolei to nie ma o czym mówić bo to lekka buda plus taki motor to to musi fruwać A pytałem wcześniej o osiągi porównując do mojego auta z prostej przyczyny, ja nie będę dłubał na tak wysokie moce jak tutaj nie którzy mają, będzie to tylko sam soft i do tego auto o pół tony cięższe od mojego i zapięte w Q... Dla tego chciałem się dopytać jak to w praktyce śmiga i jak ciągnie od dołu...
 A pytałem wcześniej o osiągi porównując do mojego auta z prostej przyczyny, ja nie będę dłubał na tak wysokie moce jak tutaj nie którzy mają, będzie to tylko sam soft i do tego auto o pół tony cięższe od mojego i zapięte w Q... Dla tego chciałem się dopytać jak to w praktyce śmiga i jak ciągnie od dołu...
O kosztach bT to akurat sporo wiem, a pytając o awaryjność to bardziej chodziło mi o to aby nie być całkowicie uzależnionym od mechanika i to nie ze względu na finanse tylko na czas w jakim auto będzie naprawiane
Ja napisałem że z racji tego że chcę lpg to nie będę modził auta na jakieś poważne moce, a jak tutaj niektórzy koledzy tylko sam soft, a nie że tylko w lpg chce zainwestować... a turbo i inne graty podejrzewam że i tak będą zmęczone z racji lat, ale to są akurat eksploatacyjne graty które podejrzewam że będą do wymiany po prostu i wziąłem to pod uwagę zakładając tzw pakiet startowy... Przecież to już nie jest auto pierwszej młodości
  a turbo i inne graty podejrzewam że i tak będą zmęczone z racji lat, ale to są akurat eksploatacyjne graty które podejrzewam że będą do wymiany po prostu i wziąłem to pod uwagę zakładając tzw pakiet startowy... Przecież to już nie jest auto pierwszej młodości 
Natomiast tutaj ktoś wypomniał z kolegów że ludzie kupili 2.7T aby uniknąć 25tdi i że 2.7T ich zjadł... Częściowo zgadzam się bo ja również zastanawiam się bardzo mocno i jest to mój bardzo poważny faworyt bo chcę uniknąć innych silników.. W audi w rocznikach 2004 - 2007/8 nie ma po prostu fajnych jednostek... Albo trzeba zrezygnować z przyjemnych osiągów albo pchać się w kosmiczne koszta eksploatacji... Więc ja postanowiłem że najlepszą opcją jest kupić starsze auto ale za to pewne... Co do 2.5 tdi to akurat nie koszta są najstraszniejsze jak dla mnie.. Wiadomo że to jest v-ka i musi być droższa w utrzymaniu niż 1.9 proste i logiczne... w 2.5tdi mi osobiście nie pasuje spalanie w stosunku do osiągów które ten silnik daje w zamian, bo spalanie mamy już na poziomie benzyny a osiągi modzonego 1.9 albo nawet i nie..
			
			
									
						
										
						 
 A pytałem w jakich pułapach pieniężnych należy szukać auta gdyż kompletnie nie mam pojęcia w jakich sumach to auto powinno chodzić dla przykładu za ok 30 tyś można kupić s4 b6 które w tej cenie jest złomem... A a6 z 2.7 mają naprawdę spory rozrzut cenowy, bodajże od 15 tyś do nawet 30tyś... Ja osobiście bym celował coś w granicach 20tyś tak mi rozsądek podpowiada...
S4b5 z kolei to nie ma o czym mówić bo to lekka buda plus taki motor to to musi fruwać
 A pytałem wcześniej o osiągi porównując do mojego auta z prostej przyczyny, ja nie będę dłubał na tak wysokie moce jak tutaj nie którzy mają, będzie to tylko sam soft i do tego auto o pół tony cięższe od mojego i zapięte w Q... Dla tego chciałem się dopytać jak to w praktyce śmiga i jak ciągnie od dołu...
 A pytałem wcześniej o osiągi porównując do mojego auta z prostej przyczyny, ja nie będę dłubał na tak wysokie moce jak tutaj nie którzy mają, będzie to tylko sam soft i do tego auto o pół tony cięższe od mojego i zapięte w Q... Dla tego chciałem się dopytać jak to w praktyce śmiga i jak ciągnie od dołu...O kosztach bT to akurat sporo wiem, a pytając o awaryjność to bardziej chodziło mi o to aby nie być całkowicie uzależnionym od mechanika i to nie ze względu na finanse tylko na czas w jakim auto będzie naprawiane

Ja napisałem że z racji tego że chcę lpg to nie będę modził auta na jakieś poważne moce, a jak tutaj niektórzy koledzy tylko sam soft, a nie że tylko w lpg chce zainwestować...
 a turbo i inne graty podejrzewam że i tak będą zmęczone z racji lat, ale to są akurat eksploatacyjne graty które podejrzewam że będą do wymiany po prostu i wziąłem to pod uwagę zakładając tzw pakiet startowy... Przecież to już nie jest auto pierwszej młodości
  a turbo i inne graty podejrzewam że i tak będą zmęczone z racji lat, ale to są akurat eksploatacyjne graty które podejrzewam że będą do wymiany po prostu i wziąłem to pod uwagę zakładając tzw pakiet startowy... Przecież to już nie jest auto pierwszej młodości 
Natomiast tutaj ktoś wypomniał z kolegów że ludzie kupili 2.7T aby uniknąć 25tdi i że 2.7T ich zjadł... Częściowo zgadzam się bo ja również zastanawiam się bardzo mocno i jest to mój bardzo poważny faworyt bo chcę uniknąć innych silników.. W audi w rocznikach 2004 - 2007/8 nie ma po prostu fajnych jednostek... Albo trzeba zrezygnować z przyjemnych osiągów albo pchać się w kosmiczne koszta eksploatacji... Więc ja postanowiłem że najlepszą opcją jest kupić starsze auto ale za to pewne... Co do 2.5 tdi to akurat nie koszta są najstraszniejsze jak dla mnie.. Wiadomo że to jest v-ka i musi być droższa w utrzymaniu niż 1.9 proste i logiczne... w 2.5tdi mi osobiście nie pasuje spalanie w stosunku do osiągów które ten silnik daje w zamian, bo spalanie mamy już na poziomie benzyny a osiągi modzonego 1.9 albo nawet i nie..

Wybacz że nie dodałem te 0.5 L . Wydaje mi się że dane podałem jak najbardziej ok, a4 b6 i a6 c5 z silnikiem 1.9 tdi PD 130 ps z butem w podłodze w trasie palą mi 5.5 do 6.5 max. 1.9 tdi AFN w b5 quattro paliło mi 8L w mieście bez solidarnego stania w korkach.Flyer pisze:Powiem tak: podales wartosci dla oszczednej jazdy 1.9tdi i masakrycznego palowania 3.0tdi. W sytuacji kiedy 1,9 spali 6l, to 3,0 spali 7,5. Sprawdzane wielokrotnie.mik-17 pisze:Zgadzam się z kolegą że gaz to profanacjaz tym że umiem liczyć

2.7bT - BP98 5.93L x Spalanie 14 = 83,02
2.7bT - LPG 2,18L x Spalanie 18 = 39,24
3.0 TDI- ON 5.83L x Spalania 10 = 58,30zł
1.9 tdi PD- ON 5,83l x Spalanie 6 = 34.98
Zakładając że A3 Q2.0 TDI 170 PS pali czy w mieście czy w trasie 8 to nie powiesz mi że "cudowne" 3.0 tdi w Q też pali 8
oj panowie wy po prostu zbyt dosłownie potraktowaliście temat, trochę to może tez z mojej winy  Nie chodziło mi o typowe porównanie 1.9 vs 27 np w a4/s4 tylko o to czy a6 z 27 która swoje waży będzie podobnie się zbierać z niskich obrotów co moje obecne a4 z 19...  Bo patrząc na wykresy tak by to chyba wyglądało ale to moja teoria czy może jednak mimo wszystko aby to zaczęło ciągnąć (nie mam na myśli maksymalnego ciągu) to jednak musi dostać trochę swoich obrotów jak każda benzyna.... Dla przykładu 18T 220 ps dopóki nie będzie na wysokich obrotach jest dla mnie mułem pomimo tego że gdybym miał się z nim ścigać to bym przegrał...  I po prostu jestem ciekaw z racji tego że 27 to jest V-ka czyli już ma fajny moment jak na benzynę plus dwie turbiny czy na niskich obrotach czyli 1600obr/min - 3000obr/min będzie podobny poziom przyspieszenia w takiej a6 27T co w moim a4b5 1.9
  Nie chodziło mi o typowe porównanie 1.9 vs 27 np w a4/s4 tylko o to czy a6 z 27 która swoje waży będzie podobnie się zbierać z niskich obrotów co moje obecne a4 z 19...  Bo patrząc na wykresy tak by to chyba wyglądało ale to moja teoria czy może jednak mimo wszystko aby to zaczęło ciągnąć (nie mam na myśli maksymalnego ciągu) to jednak musi dostać trochę swoich obrotów jak każda benzyna.... Dla przykładu 18T 220 ps dopóki nie będzie na wysokich obrotach jest dla mnie mułem pomimo tego że gdybym miał się z nim ścigać to bym przegrał...  I po prostu jestem ciekaw z racji tego że 27 to jest V-ka czyli już ma fajny moment jak na benzynę plus dwie turbiny czy na niskich obrotach czyli 1600obr/min - 3000obr/min będzie podobny poziom przyspieszenia w takiej a6 27T co w moim a4b5 1.9  
  
A druga część pytania dotyczyła tego ja 27 będzie się sprawował przy robieniu ogromnych przebiegów, czy nie wiem czy trzeba coś tam regulować czy są tam jakieś elementy eksploatacyjne które z racji tak dużych przebiegów trzeba będzie wymieniać regularnie...? No tutaj ja już na wstępie sie wypowiedziałem że nie mam pojęcia o benzynach...
Jedyne co wiem to jestem świadomy pielęgnacji turbin i kosztów związanych z nimi i tym że w benzynie dodatkowo trzeba zmieniać świece i przewody a poza tym nic nie wiem jak pielęgnuje się taka benzynę aby była w 100% sprawna...
			
			
									
						
										
						 Nie chodziło mi o typowe porównanie 1.9 vs 27 np w a4/s4 tylko o to czy a6 z 27 która swoje waży będzie podobnie się zbierać z niskich obrotów co moje obecne a4 z 19...  Bo patrząc na wykresy tak by to chyba wyglądało ale to moja teoria czy może jednak mimo wszystko aby to zaczęło ciągnąć (nie mam na myśli maksymalnego ciągu) to jednak musi dostać trochę swoich obrotów jak każda benzyna.... Dla przykładu 18T 220 ps dopóki nie będzie na wysokich obrotach jest dla mnie mułem pomimo tego że gdybym miał się z nim ścigać to bym przegrał...  I po prostu jestem ciekaw z racji tego że 27 to jest V-ka czyli już ma fajny moment jak na benzynę plus dwie turbiny czy na niskich obrotach czyli 1600obr/min - 3000obr/min będzie podobny poziom przyspieszenia w takiej a6 27T co w moim a4b5 1.9
  Nie chodziło mi o typowe porównanie 1.9 vs 27 np w a4/s4 tylko o to czy a6 z 27 która swoje waży będzie podobnie się zbierać z niskich obrotów co moje obecne a4 z 19...  Bo patrząc na wykresy tak by to chyba wyglądało ale to moja teoria czy może jednak mimo wszystko aby to zaczęło ciągnąć (nie mam na myśli maksymalnego ciągu) to jednak musi dostać trochę swoich obrotów jak każda benzyna.... Dla przykładu 18T 220 ps dopóki nie będzie na wysokich obrotach jest dla mnie mułem pomimo tego że gdybym miał się z nim ścigać to bym przegrał...  I po prostu jestem ciekaw z racji tego że 27 to jest V-ka czyli już ma fajny moment jak na benzynę plus dwie turbiny czy na niskich obrotach czyli 1600obr/min - 3000obr/min będzie podobny poziom przyspieszenia w takiej a6 27T co w moim a4b5 1.9  
  A druga część pytania dotyczyła tego ja 27 będzie się sprawował przy robieniu ogromnych przebiegów, czy nie wiem czy trzeba coś tam regulować czy są tam jakieś elementy eksploatacyjne które z racji tak dużych przebiegów trzeba będzie wymieniać regularnie...? No tutaj ja już na wstępie sie wypowiedziałem że nie mam pojęcia o benzynach...
Jedyne co wiem to jestem świadomy pielęgnacji turbin i kosztów związanych z nimi i tym że w benzynie dodatkowo trzeba zmieniać świece i przewody a poza tym nic nie wiem jak pielęgnuje się taka benzynę aby była w 100% sprawna...

mysle ze przy zwyklym programie, dobrym oleju wymienianym co 10k km bedzie se jezdzil, wiekszosc usterek ktore sie zdarzaja nie powoduja braku mozliwosci jazdy tylko to ze nie jedzie tak jak powinno... no ale co jakis czas trzeba mu pod maske zajrzec, albo choc podlaczyc pod kompa profilaktycznie
heh ales sie wykresow przyczepil... myslisz ze te ponad 100KM wiecej nie zrobi roznicy? poza tym dla benzynowca dol to jest 2,5tys obrotow a nie 2 jak w dieslu...
			
			
									
						
										
						heh ales sie wykresow przyczepil... myslisz ze te ponad 100KM wiecej nie zrobi roznicy? poza tym dla benzynowca dol to jest 2,5tys obrotow a nie 2 jak w dieslu...
bracus są lepsze tematy. Z innego forum:
"Witam mam takie pytanie czy A4 B5 sedan Quattro nadaje sie na przemyt papierosów ? np z ukrainy czy rosji ?
Gdzie można schować papierosy ?
Jedyne miejsce które przychodzi mi na myśl to pod tylną półką po złożeniu kanapy 2 miejsca po lewej i prawej gdzie powinny byc kielichy amorów ale w ,,Q'' są one przykręcane od zewnątrz a w tamtych miejscach są dość spore wnęki.
Macie jeszcze jakieś inne pomysły ?"
Pierwsze pytanie to czy to żart czy na serio więc koleś odpowiada
"Serjo :) mam 2km do rosji ;) Posiadam a4 b5 sedan quattro a dużo ludzi tu z tego dobre hajsy robi :) w PL tak jest jak nie kombinujesz to nie masz ;) ,,Q'' ma 60L zbiornik to raczej na ropie wielkiego zysku nie będzie 1L/3,30zł sprzedajesz w pl za 4,40zł ale za przekroczenie granicy płaci sie ruskim 30zł niby mówią że za ,,bumage'' ale to normalna łapówka żeby nie stać tam 2 dni. Ruscy są wyjęci z pod prawa więc można powiedzieć Anarchia. A na pecie lepszy interes np viceroy red karton <10paczek> kupisz za 30zł sprzedaż za 65zł na jednym bloku masz 35zł :P"
[ Dodano: 2013-09-11, 15:11 ]
nawet zdjęcie wrzucił gdzie chce ukrywać faje
http://postimg.org/image/5177rbkan/
			
			
									
						
										
						"Witam mam takie pytanie czy A4 B5 sedan Quattro nadaje sie na przemyt papierosów ? np z ukrainy czy rosji ?
Gdzie można schować papierosy ?
Jedyne miejsce które przychodzi mi na myśl to pod tylną półką po złożeniu kanapy 2 miejsca po lewej i prawej gdzie powinny byc kielichy amorów ale w ,,Q'' są one przykręcane od zewnątrz a w tamtych miejscach są dość spore wnęki.
Macie jeszcze jakieś inne pomysły ?"
Pierwsze pytanie to czy to żart czy na serio więc koleś odpowiada
"Serjo :) mam 2km do rosji ;) Posiadam a4 b5 sedan quattro a dużo ludzi tu z tego dobre hajsy robi :) w PL tak jest jak nie kombinujesz to nie masz ;) ,,Q'' ma 60L zbiornik to raczej na ropie wielkiego zysku nie będzie 1L/3,30zł sprzedajesz w pl za 4,40zł ale za przekroczenie granicy płaci sie ruskim 30zł niby mówią że za ,,bumage'' ale to normalna łapówka żeby nie stać tam 2 dni. Ruscy są wyjęci z pod prawa więc można powiedzieć Anarchia. A na pecie lepszy interes np viceroy red karton <10paczek> kupisz za 30zł sprzedaż za 65zł na jednym bloku masz 35zł :P"
[ Dodano: 2013-09-11, 15:11 ]
nawet zdjęcie wrzucił gdzie chce ukrywać faje
http://postimg.org/image/5177rbkan/
nie nie robię sobie jaj po prostu jestem ciekaw jak to się zbiera od dołu i to wszystko ale prawdę mówiąc bardziej interesowało mnie to jak ta jednostka będzie się zachowywać... No i dzięki wam już wiem i to mi chodziło... A to jak to ciągnie od dołu to tak z czystej ciekawości zapytałem bo prawdę mówiąc poza 2.7T nie widzę rozsądniejszej jednostki więc to jak to się zbiera od samego dołu ma już mniejsze znaczenie 
			
			
									
						
										
						






