200.000 km się zbliża, jakieś porady mile widziane :-)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

dara
Posty: 48
Rejestracja: 2012-09-23, 12:33
Lokalizacja: Eastbourne
Płeć:
Kontakt:

200.000 km się zbliża, jakieś porady mile widziane :-)

Post autor: dara »

Witam, nie tak dawno chciałem sprzedać swoją eskę ale w związku z tym że nie trafiłem na normalnych ludzi (poza jednym który przebył bardzo długą drogę ale okazało się że auto nie domaga) postanowiłem że S4 zostaje u mnie. Do wymiany mam N75 i CMP, czasem EGT wyskakuje na VAG'u więc zastanowię się czy też nie zmienię i oczywiście wymieniam cewki bo są w aucie od momentu opuszczenia fabryki.
Ale teraz do rzeczy, czy szanowni koledzy mają jakieś porady co jeszcze można zrobić przy przebiegu 200.000km, co warto sprawdzić? Bo auto będzie u mechanika i chciałbym wszystko za jednym zamachem zrobić w aucie, co jest charakterystyczne? Oraz co warto wymienić/ sprawdzić przy tym przebiegu, np. trójnik przepustnicy itp? (wiem że to może być dość indywidualna sprawa dla każdego egzemplarza ale może jest coś co warto wymienić)
Dzięki z góry Panowie
Ps. Ciesze się że zostaje z Wami ;-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Wymieniasz to co jest zepsute/uszkodzone. Po co wymieniać to co jest dobre. Wywala ci błędy konkretnych rzeczy to je wymień. Później zobaczysz co się będzie działo jak poznikają błędy. Jak auto ma boost i nic nie szarpie/przerywa to nie dotykaj bo zepsujesz.

Mozesz profilaktycznie wszystkie wężyki gumowe wymienić na silikonowe.

Zobacz czy nie ma wycieków przy napinaczach i pod deklami.

Filtry, płyny to chyba nie musze wspominać
dara
Posty: 48
Rejestracja: 2012-09-23, 12:33
Lokalizacja: Eastbourne
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dara »

Dzięki o info o tych napinaczach i deklach, dobra rada :-)
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

przede wszystkim oddaj do kumatego mechanika, nie każdy spec ogarnie jak trzeba bolączki tego silnika.
dara
Posty: 48
Rejestracja: 2012-09-23, 12:33
Lokalizacja: Eastbourne
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dara »

A może ktoś polecić jakiegoś dobrego mechanika do 2.7BiT z mojego regionu, czyli Tarnów i okolice?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

RS Service to chyba jedyna firma na podkarpaciu która przychodzi mi go głowy
dara
Posty: 48
Rejestracja: 2012-09-23, 12:33
Lokalizacja: Eastbourne
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dara »

Kurczę :-/ nie ma mnie w kraju i tutaj jest ta największa bolączka, no nic na razie zorganizuje sobie części a potem pomyśle nad mechanikiem. A tak na marginesie ile kosztuje roboczo- godzina w RS Servis Rzeszów? Orientuje się ktoś, czy może po prostu mają jakiś sztywny cennik w zależności od roboty?
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ