Moderatorzy: buba , Mod-Team
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-09-28, 10:39
No i FMIC raczej (?)....
The Rice Power
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-09-28, 11:28
No raczej, bo na malych smic'ach to na k04 wyjdzie mu 340PS
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-09-28, 12:20
dodaj jeszcze sprzeglo do zestawu.
Racer
Posty: 262 Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Racer » 2010-09-28, 18:15
deSigner pisze: No i FMIC raczej (?)....
FMIC wiadomo i sprzegło to podstawa:d
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-09-28, 20:59
pompa paliwa
nosb
Posty: 1370 Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: nosb » 2010-09-28, 23:30
Sprzedaj ten woz kup RS4
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-09-28, 23:33
nosb pisze: Sprzedaj ten woz kup RS4
.... do którego załóż porządne sprzęgło, FMIC-a, pompę itp
The Rice Power
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-09-29, 00:05
do 400 hp w s4 nie trzeba zmieniac pompy paliwa
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-09-29, 08:52
sportmile pisze: do 400 hp w s4 nie trzeba zmieniac pompy paliwa
nie sądze aby seria wydała z siebie paliwa na 400ps
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2010-09-29, 09:22
u mnie rwało przy 370 - 380KM i 520 nM po wymianie pompy jak ręką dojął
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-09-29, 10:41
2 s4 jezdza na serii pompa + nowy filtr . Moce 389 i 396 . Oczywiscie mozna takze regulator zmienic albo pompe bo w sumie to nie jest duzy wydatek
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-09-29, 11:10
sportmile pisze: 2 s4 jezdza na serii pompa + nowy filtr . Moce 389 i 396 . Oczywiscie mozna takze regulator zmienic albo pompe bo w sumie to nie jest duzy wydatek
eee to pewnie nie maja wiecej jak 350ps
kosiniak
Post
autor: kosiniak » 2010-09-29, 11:24
to ile Sid u Ciebie trzeba odjac? :D koncowke? 136? :D
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-09-29, 11:34
kosiniak pisze: to ile Sid u Ciebie trzeba odjac? :D koncowke? 136? :D
gdybym mial ori pompe S4 to nawet i wiecej
Racer
Posty: 262 Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Racer » 2010-09-29, 12:27
deSigner pisze: nosb pisze: Sprzedaj ten woz kup RS4
.... do którego załóż porządne sprzęgło, FMIC-a, pompę itp
Dobrze gadasz:d i nie zapomniec o nowych DV-kach:P