2,7 AZA - system SAI ...

Moderatorzy: buba, Mod-Team

PAGOR
Posty: 88
Rejestracja: 2010-02-06, 22:12
Lokalizacja: Bieruń
Płeć:
Kontakt:

2,7 AZA - system SAI ...

Post autor: PAGOR »

SIema

jak już ogarnąłem wszystkie problemy i pozbyłem sie kontrolki check z deski ... to pojawił się nowy i check znowu świeci ... mianowicie SAI wywala błędy 17831 i 17819 ... z tego co wyczytałem znaczą one " za mały przepływ powietrza" ... pompa chodzi bo ją słychać po odpaleniu jak silnik jest zimny ... miał ktoś taki problem i wie jak ogarnąć?? a może poprostu łatwiej ten "mądry wynalazek" wywalić ???? tylko jak???
Słonik
Posty: 96
Rejestracja: 2012-07-12, 14:45
Lokalizacja: Łowicz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Słonik »

Panowie odświeżam stary odkop.
Moze ktoś potwierdzic ze taka operacja(link pierwszy lepszy z brzegu z google)
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... VAP-Delete
jest wykonalna w taki sam sposób i na tych samych zasadach w 2,7BiT jak w 1.8T :?:
Mam silnik na stole to bym przy okazji pozbył sie przyczyn pozniejszych głupich problemów.
Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

wywal wszystko i będize spokój ;)
Słonik
Posty: 96
Rejestracja: 2012-07-12, 14:45
Lokalizacja: Łowicz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Słonik »

Dokładnie o to chodzi, o spokój na przyszłość.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Ja w swojej A6 2,7T powywalalem to wszystko w pizdu. trzeba to potem wyciac z programu bo wali bledami. majac sai masz zapewne tez 4 lambdy je tez mozna wywalic. Co robisz z tym silnikiem ? szykujesz go do b4 czy jak ?
Obrazek
Słonik
Posty: 96
Rejestracja: 2012-07-12, 14:45
Lokalizacja: Łowicz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Słonik »

Wiem wiem ze bledy i programowo potem mozna ale to juz sie zajmie tym osoba która bedzie stroic auto.
Gdzie tam do B4, taka jedna C5 sobie skladamy powoli ale dokładnie ;-)
ODPOWIEDZ