Audi S4 / RS4 B5 - WROCŁAW
Audi S4 / RS4 B5 - WROCŁAW
Witam wszystkich.
Przymierzam się do zakupu S4 B5 lub RS B5.
Z uwagi na fakt, iż nie jeździ ich po naszych drogach aż tak wiele to nie bardzo miałem gdzie do tej pory obejrzeć na żywo w/w modele.
Czy jest moze na forum ktoś z Wrocławia kto posiada takie auto i jest gotów je zaprezentować na żywo i powiedzieć o nich co nieco.?
Pozdrawiam
Przymierzam się do zakupu S4 B5 lub RS B5.
Z uwagi na fakt, iż nie jeździ ich po naszych drogach aż tak wiele to nie bardzo miałem gdzie do tej pory obejrzeć na żywo w/w modele.
Czy jest moze na forum ktoś z Wrocławia kto posiada takie auto i jest gotów je zaprezentować na żywo i powiedzieć o nich co nieco.?
Pozdrawiam
Dziękuje za info.Poczekam jednak aż sie sam ktoś z Wrocka zgłosi z chęcią przedstawienia auta. Nie lubię się narzucać.
Narazie dzięki uprzejmości użytkownika kasku22, który zaaoferował oględziny, jak dam radę to już w przyszły weekend obejże jego bestie:)
A powiedzcie mi tylko czy takie auta z silnikiem 2,7 i mocą do 400 - 500 km mogą bezawaryjnie jeździć jako auta do miasta? Zakładając oczywiście, ze bazowe auto było w dobrym stanie.
Czy jednak do bezawaryjnie jazdy musi być seria ewentualnie lekko tylko dłubnięta?
Narazie dzięki uprzejmości użytkownika kasku22, który zaaoferował oględziny, jak dam radę to już w przyszły weekend obejże jego bestie:)
A powiedzcie mi tylko czy takie auta z silnikiem 2,7 i mocą do 400 - 500 km mogą bezawaryjnie jeździć jako auta do miasta? Zakładając oczywiście, ze bazowe auto było w dobrym stanie.
Czy jednak do bezawaryjnie jazdy musi być seria ewentualnie lekko tylko dłubnięta?
podstawowa kwestia to jak dłubane i przez kogo
kolejna sprawa to na ile masz zamiar cisnąć te dodatkowe konie ?
jak z pod każdych świateł ogień to i seria po lekkich modach może nie dać rady
ja 440 konnym samochodem zrobiłem jakieś 30 tysięcy kilometrów i jedyna awaria to zerwany wąż od IC bo opaska po zimie skorodowała
podany przez Ciebie przedział mocowy trzeba by podzielić:
na dzień dzisiejszy mody na około 450KM (jest to swego rodzaju standard
) i K04 RS4 są w sam raz
i drugi przedział powyżej 450KM gdzie trzeba już mocniejszej ingerencji np. głowice i większych wtrysków np. 630
oczywiście mówię tutaj o mocach osiągniętych na paliwie 98 oktan czyli jak pisałeś "do miasta"
- zakładam do codziennego użytku?
kolejna sprawa to na ile masz zamiar cisnąć te dodatkowe konie ?
jak z pod każdych świateł ogień to i seria po lekkich modach może nie dać rady

ja 440 konnym samochodem zrobiłem jakieś 30 tysięcy kilometrów i jedyna awaria to zerwany wąż od IC bo opaska po zimie skorodowała

podany przez Ciebie przedział mocowy trzeba by podzielić:
na dzień dzisiejszy mody na około 450KM (jest to swego rodzaju standard

i drugi przedział powyżej 450KM gdzie trzeba już mocniejszej ingerencji np. głowice i większych wtrysków np. 630
oczywiście mówię tutaj o mocach osiągniętych na paliwie 98 oktan czyli jak pisałeś "do miasta"
- zakładam do codziennego użytku?
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Tak auto ma być do codziennego użytku. Przebiegi roczne rzędu 15 tys. kilometrów (głównie w mieście).
Zakup audi s4 czy rs4 rozważam dlatego, że się nie rzuca specjalnie w oczy i nie trzeba co chwile pokazywać na światłach jaką mocą dysponuje. Ale jak już się ktoś trafi to miło się robi jak ktoś podziwia plecy:)
Zakup audi s4 czy rs4 rozważam dlatego, że się nie rzuca specjalnie w oczy i nie trzeba co chwile pokazywać na światłach jaką mocą dysponuje. Ale jak już się ktoś trafi to miło się robi jak ktoś podziwia plecy:)
piszesz S4 lub RS4 - jaką kwotę chcesz przeznaczyć na taki samochód ? może Ci 410 - 430 KM wystarczy a wtedy trzeba szukać RS4 i pełna "francja elegancja" - jak jesteś fanem cyferek i myślisz iść w 450+ to tylko S4 bo 450+ można zrobić spokojnie w S4 razem z lepszymi hamulcami w cenie dobrej RS4 (tylko przy późniejszej odsprzedaży lekko 15 tysięcy jesteś w plecy)
a co do rzucania się w oczy to zarówno S4 jak i RS4 wbrew pozorom dla większości zjadaczy chleba to zwykle A4 Sline :)
a co do rzucania się w oczy to zarówno S4 jak i RS4 wbrew pozorom dla większości zjadaczy chleba to zwykle A4 Sline :)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Na auto będę mógł wydać w przedziale 30 - 45 tyś. s4 powoli mogę modyfikować i nie potrzeba od razu dużo pieniędzy a zakup rs4 (które bym najbardziej chciał ze względu na późniejszą odsprzedaż i sam fakt, że to rs4:) to trzeba od razu na wstępie dać minimum 50.
Plusem s4 jest fakt, że można znaleźć je w sedanie, s4 w avancie już tak ładnie nie wygląda.
Co do mocy to myślę, że w granicach 5 - 5,5s do 100 mi starczy. Głównie chce mieć bat na małolatów w golfach gti czy focusach, którzy czasem mnie denerwują:)
Plusem s4 jest fakt, że można znaleźć je w sedanie, s4 w avancie już tak ładnie nie wygląda.
Co do mocy to myślę, że w granicach 5 - 5,5s do 100 mi starczy. Głównie chce mieć bat na małolatów w golfach gti czy focusach, którzy czasem mnie denerwują:)
5 - 5,5 s ? to po co Ci 400KM ? około 5 sekund do setki robi eska po programie i wydechu
w takim razie szukaj super zadbanej S4 po 99 roku - polift max 22 - 23 tysiące zł
IC, wydech, program i masz około 320KM które w zupełności Ci wystarczą w dodatku zostajesz na K03 które super ciągną z dołu czyli na miasto w sam raz w 35 tysiącach mieścisz się z palcem w nosie (w tym już rozrządy, oleje filtry wymiana kilku węży, ewentualnie jakaś sonda czy cewka i trójnik + dv
nadwyżkę przeznacz na lepsze hamulce i jakieś fajne koło ale to możesz zrobić sukcesywnie
w takim razie szukaj super zadbanej S4 po 99 roku - polift max 22 - 23 tysiące zł
IC, wydech, program i masz około 320KM które w zupełności Ci wystarczą w dodatku zostajesz na K03 które super ciągną z dołu czyli na miasto w sam raz w 35 tysiącach mieścisz się z palcem w nosie (w tym już rozrządy, oleje filtry wymiana kilku węży, ewentualnie jakaś sonda czy cewka i trójnik + dv
nadwyżkę przeznacz na lepsze hamulce i jakieś fajne koło ale to możesz zrobić sukcesywnie
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Witam, Bracus dobrze gada

bracus pisze:5 - 5,5 s ? to po co Ci 400KM ? około 5 sekund do setki robi eska po programie i wydechu
w takim razie szukaj super zadbanej S4 po 99 roku - polift max 22 - 23 tysiące zł
IC, wydech, program i masz około 320KM które w zupełności Ci wystarczą w dodatku zostajesz na K03 które super ciągną z dołu czyli na miasto w sam raz w 35 tysiącach mieścisz się z palcem w nosie (w tym już rozrządy, oleje filtry wymiana kilku węży, ewentualnie jakaś sonda czy cewka i trójnik + dv
nadwyżkę przeznacz na lepsze hamulce i jakieś fajne koło ale to możesz zrobić sukcesywnie