Blow off w S4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Teraz są dv-ki 2 ale miałem 1 blow of i było ok
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Umiecie czytac ? Opisalem jak to wyglada. Podepnij bova , kaz komus odpalic silnik a sam obserwuj. Podniesie tloczek robiac tym samym dziure w dolocie. Mozesz tez zrobic logi z przeplywki , lambd i czasow wtryskow z bov i ori DV na wolnych.
Obrazek
Awatar użytkownika
killerwik
Posty: 149
Rejestracja: 2010-05-17, 10:08
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: killerwik »

zgadza sie, jak jest zapalony jest wtedy otwary i ssie lewuche do motora ale ja nie odczulem zadnej innej pracy na wolnych ani zlych dawek, co do syczenia na k04 jest lepszy efekt ale szalu nie ma jak pisał NOSB,,, jedyny plus tego ze jak go skrecisz na regulacji ale wkrecisz zaslepke robi jako zwykly DV
Grigori
Posty: 73
Rejestracja: 2013-07-26, 21:45
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grigori »

z tego co czytam to głównym problemem jest to że nie można znaleźć odpowiedniego blowoff-a do naszych aut, a sama idea blow nie jest zła. Otóż ,czytam powyżej że problem jest na wolnych, zatem rozumiem że blow jest uchylony i łapie lewiznę, a tak nie powinno być, miałem kiedyś taki problem w alfie v6 turbo, kupiłem konkretnego blowa na twardej sprężynie z regulacją i nie pozostawała żadna szparka na wolnych i nie łapało żadnego lewego powietrza.
si turbo nobiscum, quis contra nos?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Grigori pisze:z tego co czytam to głównym problemem jest to że nie można znaleźć odpowiedniego blowoff-a do naszych aut, a sama idea blow nie jest zła. Otóż ,czytam powyżej że problem jest na wolnych, zatem rozumiem że blow jest uchylony i łapie lewiznę, a tak nie powinno być, miałem kiedyś taki problem w alfie v6 turbo, kupiłem konkretnego blowa na twardej sprężynie z regulacją i nie pozostawała żadna szparka na wolnych i nie łapało żadnego lewego powietrza.
Jedynym problemem jest to ze blow off sie nie nadaje do audi i tyle i nie jest to wina sprezyny czy tloczka
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

ja proponuję żebyście sobie pozakładali takie cuda i dopiero publika zacznie bić brawo ;).


http://allegro.pl/gwizdek-do-tlumika-na ... 96238.html

też można regulować kont zaczepienia ;)
Grigori
Posty: 73
Rejestracja: 2013-07-26, 21:45
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grigori »

Bucik pisze:ja proponuję żebyście sobie pozakładali takie cuda i dopiero publika zacznie bić brawo ;).


http://allegro.pl/gwizdek-do-tlumika-na ... 96238.html

też można regulować kont zaczepienia ;)
hahaha niestety mam 76mm :lol:
si turbo nobiscum, quis contra nos?
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

to 3 zapierdziel ;)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

http://www.youtube.com/watch?v=ieJUP9O9RG8 albo... Jak vr6 turbo na odcince :D
Obrazek
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

tak jak NOSB napisał dentka od składaka też da wam efekt ;).


Ps: kilka przeróbek i taki efekt będzie można uzyskać

http://www.milanos.pl/vid-109458-Rower- ... lkowa.html

Dźwięk prawie jak w NASCAR
:mrgreen:
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

nosb pisze:http://www.youtube.com/watch?v=ieJUP9O9RG8 albo... Jak vr6 turbo na odcince :D
haha leze, juz wiem co zrobie kumplowi :D:D
ODPOWIEDZ